ok dat heb ik algestreamtquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK.... Joanne wil nogmaals haar verontschuldigingen aanbieden aan Sharon, maar vindt dat zijzelf (jo) miskent wordt en dat Sharon verwent is. Sharon en Aafke klagen over het klagen van jo
heul nie liegertquote:
quote:
quote:
Ik had lapo en heb geopendquote:
De missie had echt leuk kunnen zijn als ze hem gewoon 2 dagen hadden laten duren..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
na deze nog twee, en dan heb ik er 5.000 posts opzitten, drank voor iedereen dan![]()
![]()
BTW: faalmissie samen uit samen thuis nu in de daily
Gefeliciteert!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
hm hm maar had eerst f5 gedaan om het zeker te wetenh dat het niet 301 werdquote:
Jammie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
Haai Kahaarin!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel braaf!![]()
Goedenavond altesaam!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
feest op geen levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
quote:
bonsoir madam, ça va??quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel braaf!![]()
Goedenavond altesaam!![]()
![]()
feliciteerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Post 5.000 van Ceetje..
![]()
GEBAKKKKKK
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
sorry gaan dus tot 301
tout bien ici, juste une tempête a d'orquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bonsoir monsieur, tres bien merci, et vous?
gaan ze hetnu vertellenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
als joanne het te horen krijgt wordt ze hysterisch van verdriet want ze houdt heel veel van hem (sjips een mo is al genoeg hoor)
kaaharin ook weer gezellig erbijquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bonsoir monsieur, tres bien merci, et vous?
MaJo gaat het vertellen als Dennis zegt dat hij echt van Jo houdt, dan zorgt MaJo ervoor dat Jo binnen 24 uur het huis uit is...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MaJo gaat het vertellen als Dennis zegt dat hij echt van Jo houdt, dan zorgt MaJo ervoor dat Jo binnen 24 uur het huis uit is...
hu ik nie begrijp nie... als dennis van haar houd dan komt ze er uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MaJo gaat het vertellen als Dennis zegt dat hij echt van Jo houdt, dan zorgt MaJo ervoor dat Jo binnen 24 uur het huis uit is...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
hu ik nie begrijp nie... als dennis van haar houd dan komt ze er uit
Lol, dan maar gewoon binnen blijven FOK!-ken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
tout bien ici, juste une tempête a d'or
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
Bol, straks de naaktfoto's met onherkenbaar gemaakte pielemoos van Guido in de daily
DENNIS HOU VAN HAAR!!!!!!! JE KUNT HET MANJE!!!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
DENNIS HOU VAN HAAR!!!!!!! JE KUNT HET MANJE!!!
juist!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan maar gewoon binnen blijven FOK!-ken.
je kan 't effe twittere, #dennisquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
DENNIS HOU VAN HAAR!!!!!!! JE KUNT HET MANJE!!!
na retweeten dan!!!quote:
Pfff, idd, een Emo is al erg genoeg, straks Ejo en Emo, dan stel ik voor om hen samen in de geheime kamer te proppen, dan kunnen ze elkaar in de put en naar huis praten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
als joanne het te horen krijgt wordt ze hysterisch van verdriet want ze houdt heel veel van hem (sjips een mo is al genoeg hoor)
daar kam ik vanmiddag ook te laat achterquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, idd, een Emo is al erg genoeg, straks Ejo en Emo, dan stel ik voor om hen samen in de geheime kamer te proppen, dan kunnen ze elkaar in de put en naar huis praten.
ik zie het, omdat mijn overbuurvrouw haar getrouwde lover weer over de vloer krijgt, da's elke woensdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar kam ik vanmiddag ook te laat achter
Noh.... nu ben ik helemaal van slag....quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef pietpaniek het volgende:
Ga niet weer streamverslag van de reklames schrijven hoor
lees de vorige maar ze zijn steeds hetzelfdequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh.... nu ben ik helemaal van slag....![]()
![]()
![]()
Oeh, namen en rugnummers!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zie het, omdat mijn overbuurvrouw haar getrouwde lover weer over de vloer krijgt, da's elke woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.be nice or go away
zit jij echt achter de geraniumsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zie het, omdat mijn overbuurvrouw haar getrouwde lover weer over de vloer krijgt, da's elke woensdag
wa liefquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
nu jo bij maik in de geheime kamer, alsof ze beste vriendjes zijn
Jamaar jamaar nu niet live....quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
lees de vorige maar ze zijn steeds hetzelfde
nee, maar hij rijdt altijd achteruit haar oprit op, schijnt ie met z'n koplampen door m'n tv-beeld. Gaat al jaren zo, de hele buurt weet 't, alleen de vrouw van haar lover nietquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Jo vliegt Maik om de hals in de blauwe kamer
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar hij rijdt altijd achteruit haar oprit op, schijnt ie met z'n koplampen door m'n tv-beeld. Gaat al jaren zo, de hele buurt weet 't, alleen de vrouw van haar lover niet
gaan ze het ergens anders verstoppen. Fail, Alex is allang vergeten waar ie het verstopt hadquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Tijdens flip en mo's zoektocht vinden ze de boodschappen die Alex vorige week heeft verstopt
Aha, dat is het plan, het gaat niet om JoMa maar Flip en Mo moeten een koppel worden, niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Flip... .ik snap het niet.... Sharon .... ze zijn echt niet weg.
Flip en Mo een klopjacht naar ze
zorgen dat die vrouw het nooit komt te weten anders heb je het straks elke avondquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar hij rijdt altijd achteruit haar oprit op, schijnt ie met z'n koplampen door m'n tv-beeld. Gaat al jaren zo, de hele buurt weet 't, alleen de vrouw van haar lover niet
Een ridder-zonder-paard (als je Lau niet meetelt dan) die bang is dat het eten niet pittig genoeg blijft en bang is dat hij naar de kruiden gaat stinken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Mo: Waarom verstopt iemand, paprikapoeder, piripiri en twee luchtjes?
en jij maar mee turen via de streamsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij maar mee turen via de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |