quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef BB-King het volgende:
Had ie het nu over Joop?
Dat ie de Krant niet open durfde te slaan morgen?
Dat hij OOK kritiek had in z'n column van de telegraaf betekend niet dat het van de zijlijn is, hij leverde ook kritiek vanuit de klankbordcomissie, bergkamp en jonk leverde ook kritiek. Hij leverde ook kritiek bij de ledenvergadering. Hij is de laatste tijd constant in de weer geweest met en bij Ajax. Wat wil je dat ie nog meer doet dan? Sowieso waren de meeste Ajacieden al voor Cruijff kwam ontevreden over het bestuur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij z'n werk wel goed deed. De Telegraaf noem ik persoonlijk wel vanaf de zijlijn.
Daar gaat het in ieder geval op een veel discretere manier, dan hier gebeurt. Dit is een schandalige manier van communiceren moet ik zeggen. Als je dit al communiceren mag noemen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zo gaat het er in andere bedrijven aan toe. Die krijgen kritiek van alle kanten inclusief aandeelhouders. Ajax ís een bedrijf.
Van het bestuur? Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Daar gaat het in ieder geval op een veel discretere manier, dan hier gebeurt. Dit is een schandalige manier van communiceren moet ik zeggen. Als je dit al communiceren mag noemen..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van Dam verslaggever bij de ArenA. Doe dan Joep Schreuder of Jack van Gelder
Dit dus. Heerlijk moddergooien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef rubbereend het volgende:
Dit was acht een juweeltje van een persconferentie![]()
Ga huilen, ik mag ook hier mijn mening gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar je psv topic.
Er is alleen geen hond die iets om jouw mening geeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga huilen, ik mag ook hier mijn mening geven
Maar o wee als het andersom gebeurt als er bij PSV wat aan de hand is, dan moeten alle 'kutjoden maar naar het jodentopic'quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet als je mening zo debiel is en je pvv vergelijkingen gaat maken. Sowieso snap jij het geloof ik niet helemaal als PSVer, maar goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daar gaat het op een veel discretere manier? Heb je wel een idee hoe het er aan toe gaat bij aandeelhouders vergaderingen van grote financiële bedrijven die er een potje van maken? Het verschil is dat daar de 'baas' veel beleefder blijft. Coronel gaat hier in de fout door zich veel te persoonlijk op te stellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Daar gaat het in ieder geval op een veel discretere manier, dan hier gebeurt. Dit is een schandalige manier van communiceren moet ik zeggen. Als je dit al communiceren mag noemen..
Welke zender?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Cruijff was net in het Acht Uur journaal, komt straks met een verklaring
Nieuwsuur dan maar spottenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Komt dat ook op ajax live uitzending?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Ja en dat is nou wel eens genoeg geweest. Toen AJAX nog een voetbalclub was, was het een voetbalclub met respect.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zo gaat het er in andere bedrijven aan toe. Die krijgen kritiek van alle kanten inclusief aandeelhouders. Ajax ís een bedrijf.
Hij heeft nog geen anderhalve maand in die commissie gezetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hij OOK kritiek had in z'n column van de telegraaf betekend niet dat het van de zijlijn is, hij leverde ook kritiek vanuit de klankbordcomissie, bergkamp en jonk leverde ook kritiek. Hij leverde ook kritiek bij de ledenvergadering. Hij is de laatste tijd constant in de weer geweest met en bij Ajax. Wat wil je dat ie nog meer doet dan? Sowieso waren de meeste Ajacieden al voor Cruijff kwam ontevreden over het bestuur.
Beide kanten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van het bestuur? Ja, dat klopt.
Dit gaat dan ook dieper dan Cruijff, dit wanbeleid word al jaren gevoerd. En als een persoon als Cruijff dan komt en het bestuur ook nog eens zegt dat zijn plannen nooit uitgevoerd kunnen worden..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen anderhalve maand in die commissie gezetenDe veranderingen waar hij mee aan kwamen zetten kunnen niet allemaal in zo'n korte tijd genomen worden, zonder dat iemand ook maar goed weet wat de mogelijke gevolgen allemaal wel niet kunnen zijn. Die adviezen zullen allemaal goed zijn geweest en Cruijff had vast gelijk, maar je kunt in anderhalve maand niet je complete bedrijf omgooien, lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |