Ja, dit is gewoon triest, zeggen dat je dit doet om de rust terug te laten keren en vervolgens alle vuile was buiten hangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Het lijkt mij dat Uri sowieso niet op de juiste plek hier zit. De manier waarop hij zich verantwoordt is echt belachelijk voor iemand van zo'n positie.
Echt hé. Wat hij nu allemaal zegt, dat kan toch niet. Logisch dat ie een beetje gefrustreerd is, maar kom op. Kan wel zien dat Ajax hem niet zoveel boeit blijkbaar..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Het lijkt mij dat Uri sowieso niet op de juiste plek hier zit. De manier waarop hij zich verantwoordt is echt belachelijk voor iemand van zo'n positie.
Een maand zou een snelle afwikkeling van de zaak zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef rubbereend het volgende:
Ze zitten er dus gewoon sowieso nog dik een maand, dus tot die tijd gaat er weinig veranderen
Ja en waarom ook niet? Dat wat er gezegd wordt op de persconferentie is voor het publiek. De NOS zal er wel weer een samenvatting van maken, en ik hoor liever elk woord wat er gezegd wordt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax Official gooit ook alles naar buiten
minimaal 42 dagen voor er een aandeelhoudersvergadering plaats kan vinden. Dan begint het proces pas. Dan moet Van der Boog worden afgekocht etc. etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Een maand zou een snelle afwikkeling van de zaak zijn.
Met zijn dochter en vrouw.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Johan heeft een affaire met Rik ?
Johan Derksen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Johan heeft een affaire met Rik ?
Ik verwijt ook niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef tass het volgende:
[..]
Ja en waarom ook niet? Dat wat er gezegd wordt op de persconferentie is voor het publiek. De NOS zal er wel weer een samenvatting van maken, en ik hoor liever elk woord wat er gezegd wordt...
Vorige keer waren ze het niet met hem eens en liet hij ze met rust. Nu waren ze het niet met hem eens maar vond hij dat het zo slecht ging dat hij wel door ging zetten. Vandaar dat ie vandaag ook vanuit Barcelona naar amsterdam is gevlogen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Niek92 het volgende:
Gaat Cruijff nu ook de verantwoordelijkheid op zich nemen door voorzitter te worden? Kijken of hij dat langer volhoudt dan de vorige keer dat hij Ajax kwam 'redden'..
Vast niet, alleen beetje van buiten af wat roepen en nu wat mannetjes neerzetten, faalt het dan kei hard ligt het weer aan wat anders.. zo blijft hij zijn mythe houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Niek92 het volgende:
Gaat Cruijff nu ook de verantwoordelijkheid op zich nemen door voorzitter te worden? Kijken of hij dat langer volhoudt dan de vorige keer dat hij Ajax kwam 'redden'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |