quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Uri steeds met z'n slechte grappen
Het was geen vakantie, want winkelen met mijn vrouw is geen vakantie.quote:
Die gaat echt geen ontslag nemen hoor en met overplaatsen moet hij zelf akkoord gaan. Hij kan zowat eisen wat hij wil, en anders blijft hij lekker zitten geld vangen. Ik kan me best voorstellen dat hij dat alleen al zou doen om Cruijff te tarten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax heeft momenteel wel redelijke financieėn. Zal wel iets worden in de trend van hem overplaatsen en dat hij dan ontslag neemt
Weet niet of dat kan, maar toch.
Ik zie een nieuwe functie voor hemquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was geen vakantie, want winkelen met mijn vrouw is geen vakantie.
En nu een grap van de bonte avond van Ajax toen ze 100 werdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was geen vakantie, want winkelen met mijn vrouw is geen vakantie.
Zou me niks verbazen als hij er straks nog een belgenmop tussendoor gooit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En nu een grap van de bonte avond van Ajax toen ze 100 werden
Dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef rubbereend het volgende:
Ze zitten er dus gewoon sowieso nog dik een maand, dus tot die tijd gaat er weinig veranderen
Ik vind dit werkelijk allemaal nog ff erger als met modder gooien.quote:Coronel is verteld als hij er niet voor zorgt dat directie luistert en uitvoert wat Cruijff zegt, Cruijff de voorzitter 'kapot zal maken'.
Hij had alleen geen bewijs, we moesten het maar van hem aannemen. Nadat al cruijff aan het bashen wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef tass het volgende:
Tweet:
[..]
Ik vind dit werkelijk allemaal nog ff erger als met modder gooien.
Dit is werkelijk onvoorstelbaar.....
Tweet van wie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef tass het volgende:
Tweet:
[..]
Ik vind dit werkelijk allemaal nog ff erger als met modder gooien.
Dit is werkelijk onvoorstelbaar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |