Omdat het een onfatsoenlijke man is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef BB-King het volgende:
Waarom eet die Uri tijdens een persconferentie?
Maar dat gaat dus nog wel ff duren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu kan Johan mooi van den Boog oplaten tyfen, Slop & van den aat ook! Hervormingen![]()
Het ging al mis toen hij zijn eigen rapport in de onderste la schoofquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat Uri dit doet. Hij is wel oke.
Blijkbaar niet dus, als je hoort wat hij zegt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat Uri dit doet. Hij is wel oke.
Van Den Boog is zo glad als een aal. Lulde met Van Basten mee, lulde met Jol mee, lulde met De Boer mee...puur vanwege zichzelf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef ramon83 het volgende:
Nu Johan algemeen directeur maken en dus v/d Boog er ook uit gooien. Kom op, laten we eerlijk zijn: hoe lang zit hij er al en hoelang is er al geen succes?
Blind weet nu dat hij ontslagen gaat worden, en aangezien hij waarschijnlijk een contract heeft wat nog wel een aantal jaar loopt, wordt dat wederom een hele hoge afkoopsom gok ik zo. Heeft Ajax daar überhaupt wel geld voor?quote:
Het Suarez geld gaat op aan de afkoopsommen voor Jol en consorten, Van der Boog, Olderiekink en Blindquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Blind weet nu dat hij ontslagen gaat worden, en aangezien hij waarschijnlijk een contract heeft wat nog wel een aantal jaar loopt, wordt dat wederom een hele hoge afkoopsom gok ik zo. Heeft Ajax daar überhaupt wel geld voor?
Ajax heeft momenteel wel redelijke financieën. Zal wel iets worden in de trend van hem overplaatsen en dat hij dan ontslag neemtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Blind weet nu dat hij ontslagen gaat worden, en aangezien hij waarschijnlijk een contract heeft wat nog wel een aantal jaar loopt, wordt dat wederom een hele hoge afkoopsom gok ik zo. Heeft Ajax daar überhaupt wel geld voor?
Dat gaat natuurlijk niet zo makkelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax heeft momenteel wel redelijke financieën. Zal wel iets worden in de trend van hem overplaatsen en dat hij dan ontslag neemt
Weet niet of dat kan, maar toch.
Al moeten ze bij Becam geld lenen, ze zorgen maar dat er geld voor komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |