Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding vervormt als de ziekte.
[..]
Herkenbaar.
Maar je haalt 't niet in je kop, eerst motorrijlessen.
Pfff, ga is aan het werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd prettig, wifi in de Melkweg
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding vervormt als de ziekte.
[..]
Herkenbaar.
Maar je haalt 't niet in je kop, eerst motorrijlessen.
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.
Ja ik twijfel of ik deze vakantie al ga werken of nu even heel hard ga feesten.Of allebei. Dilemmaaa.
Sommige dingen kan je gewoon niet corrigeren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.
Begin dan gewoon nu met je motorrijbewijs, dan móet je welquote:Ja ik twijfel of ik deze vakantie al ga werken of nu even heel hard ga feesten.Of allebei. Dilemmaaa.
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefd
Ja, zie flickr.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb je er al pics mee gemaakt eigenlijk, vinnieboy?
Nee begin sowieso pas na de zomervakantie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin dan gewoon nu met je motorrijbewijs, dan móet je wel.
Ik ook zoiets, 2 weken lang. Tot moeders thuiskwam en ELKE AVOND begon te zeuren dat ik naar bed moest omdat ik anders chagrijnig zou worden. En dan gek opkijken als het haar luktquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefd
Fixedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee begin sowieso pas na de zomerwerkvakantie.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee begin sowieso pas na de zomervakantie.
Jaja, je bent gewoon niet van die pilletjes / blaadjes / gas(jes, klinkt stom) afgebleven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.
Ja, na een week merk je het wel alquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.
Jawel, maar had slechts 15 minuten slaap in 54 uur. En heel weinig eten en heel veel dansen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, je bent gewoon niet van die pilletjes / blaadjes / gas(jes, klinkt stom) afgebleven.
Mijn ritme is al na twee dagen naar de kloten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, na een week merk je het wel al.. Overdag zo gaar als de pest, 'savonds onderweg naar cafe/disco onderweg denken dat je politie ziet en een weiland inspringen omdat je geen licht heb, en gewoon blijven liggen een halfuur.. Op de zeedijk slapen.. En na 3 weken is je ritme naar de klote
Jaja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, maar had slechts 15 minuten slaap in 54 uur. En heel weinig eten en heel veel dansen.
1 nacht doortrekken schijnt te helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn ritme is al na twee dagen naar de kloten.Maar dat komt omdat ik sowieso een kutritme heb en als ik dan even goed slaap, en dan weer twee dagen niet, heb ik dat oude ritme gelijk terug. Da's nu ook best kut, lig steeds tot half 3 wakker.
Drie nachten doortrekken hielp ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 nacht doortrekken schijnt te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |