[MOBILE] TouchPhone forumlayout #17quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Vraag anders even in het iphone topic. En er is ergens ook nog een topic over de nieuwe mobiele layout geloof ik.
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Je weet niet wat je mist, lekker in de auto
...
quote:
Dan komen ze weer met allemaal die termen en snap ik er nog geen reet vanquote:
Wat uh... ergquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]soms als ik niet weet wat ik moet eten, kijk ik in cul ff in het "wat eten we vandaag" topic
![]()
![]()
Haha ja iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijk.
Dat is wel handig jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]soms als ik niet weet wat ik moet eten, kijk ik in cul ff in het "wat eten we vandaag" topic
![]()
![]()
Hey PGRquote:
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijk.
Pgrrrrquote:
Ik geloof in het agnostisch atheïsme.quote:
Ik zie het FP-bericht al voor me.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja iddLaat staan als er ongelukken gebeuren
![]()
![]()
quote:
Oh, nooit last van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag hem niet in je hand houden. Zo staat het ongeveer in de wet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaan![]()
...
Alleen typen wordt wat lastig op je touchpadquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaan![]()
...
Ik geloof in mezelfquote:
Poppedopjequote:
Trevquote:
Nijnquote:
Enferrrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgrrrr![]()
![]()
![]()
[..]
Ik geloof in het agnostisch atheïsme.