quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig!! Niet aan gedacht, scherp hoor![]()
In principe maakt het inderdaad helemaal niets uit of je nou bovenaan staat qua punten of dat je op plek 4 staat..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ronald eruit... Ok, hij had beter moeten presteren vanavond, maar ik blijf het krom vinden dat er niet naar de rest van de week wordt gekeken.
Hopelijk komende week weer een faalbrigade
Ik heb er ook niks van gemerkt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, wat vreemd! Heb ik niets van gezien inderdaad. Dat is dus handig gemonteerd....
Dat vergeef ik Sebastiaan niet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef BWolf het volgende:
Rishi en Youp gaan niet door Robin en Sebastiaan wel, denken we. Op het moment van bekend maken staat Sebastiaan ineens op, begint allerlei verwarde praat uit te slaan, en geeft zijn plaats op ten gunste van Youp. We zijn met stomheid geslagen en nemen een korte break voor overleg.. We respecteren zijn besluit, ondanks dat we het heel raar vinden, en feliciteren Youp. Morgen weer een dag.
Aldus het blog van de heer Jaspers. (www.smartday.nl) Kut Sebastiaan, zijn plek opgeven ten faveure van die Youp. Dan hadden we nu niet met een huillie in de halve finale gezeten ten minste.
Maar belangrijker, waren alle dagverse groentjes wel op smaak gebracht? Of miste je een zuurtje? Proefde je wel de liefde voor het product van de chef of was het een jaren 70 schotel? Was op de garniture een mooie snijwijze toegepast? Hoe was de cuisson van het vlees, precies goed of iets te ver? Was de saus goed op smaak en had je schone randen? Heb je je lief hiermee verrast en is je verkering uit? Of was het fan-tas-tisch en kom je morgen weer? Dan rest er maar één woord voor de chef. Bravo!quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef megamandy het volgende:
Vanavond uiteten geweest, in leek in het begin erop dat ik te weinig saus had. Moest meteen aan Topchef denken![]()
Gelukkig bleek de saus precies genoeg te zijn.
zo die schrijft veel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef BWolf het volgende:
Rishi en Youp gaan niet door Robin en Sebastiaan wel, denken we. Op het moment van bekend maken staat Sebastiaan ineens op, begint allerlei verwarde praat uit te slaan, en geeft zijn plaats op ten gunste van Youp. We zijn met stomheid geslagen en nemen een korte break voor overleg.. We respecteren zijn besluit, ondanks dat we het heel raar vinden, en feliciteren Youp. Morgen weer een dag.
Aldus het blog van de heer Jaspers. (www.smartday.nl) Kut Sebastiaan, zijn plek opgeven ten faveure van die Youp. Dan hadden we nu niet met een huillie in de halve finale gezeten ten minste.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Maar belangrijker, waren alle dagverse groentjes wel op smaak gebracht? Of miste je een zuurtje? Proefde je wel de liefde voor het product van de chef of was het een jaren 70 schotel? Was op de garniture een mooie snijwijze toegepast? Hoe was de cuisson van het vlees, precies goed of iets te ver? Was de saus goed op smaak en had je schone randen? Heb je je lief hiermee verrast en is je verkering uit? Of was het fan-tas-tisch en kom je morgen weer? Dan rest er maar één woord voor de chef. Bravo!
Ik herken hem amperquote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef fespo het volgende:
[..]
zo die schrijft veel!
zoon (denk ik)
[ afbeelding ]
Ik had visquote:Op zondag 3 april 2011 01:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Maar belangrijker, waren alle dagverse groentjes wel op smaak gebracht? Of miste je een zuurtje? Proefde je wel de liefde voor het product van de chef of was het een jaren 70 schotel? Was op de garniture een mooie snijwijze toegepast? Hoe was de cuisson van het vlees, precies goed of iets te ver? Was de saus goed op smaak en had je schone randen? Heb je je lief hiermee verrast en is je verkering uit? Of was het fan-tas-tisch en kom je morgen weer? Dan rest er maar één woord voor de chef. Bravo!
Ja, want de cuisson was perfect, de vis had nog een mooie glans, egaal, nergens droog, zeer goed gelukt.quote:
Julius ziet er minder goor uit...dankzij het zwembad...quote:Op zondag 3 april 2011 01:57 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik herken hem amperDe zon maakt hem lichter
Ik zie hem al staan daarquote:Op zondag 3 april 2011 07:46 schreef arise het volgende:
[..]
Julius ziet er minder goor uit...dankzij het zwembad...
Zou hij op vakantie ook zo mekkeren over smaakjes,kleurtjes ???
Of haalt hij gewoon friet van Riet in Benidorm???
Kroket van Fred???
Is niet zijn schuld. Door Priscilla was hij zij mojo kwijt.quote:
Laat Priscilla hierbuitenquote:Op zondag 3 april 2011 08:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Is niet zijn schuld. Door Priscilla was hij zij mojo kwijt.
Dit is niet chefwaardig ..quote:Op zondag 3 april 2011 08:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan daar"Heb jij van dit prachtige vlees nou echt een bitterbal gemaakt!?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |