Nee, van tv komt ze me bekend voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heb je bij haar je billen laten liften
alleen 50 jaar ouderquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze lijkt op Diane Beekman
[ afbeelding ]
Wat niet, is een betere vraag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zou Jo-mamma hebben laten verbouwen...
Dat is nog netjes uitgedrukt.quote:
van zo'n consumentenprogramma waar haar oplichterskliniek besproken werd?quote:
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Die andere vrouwen daar janken zo ongeveer dagelijks, mag Sharon ook één keertje een beetje breken?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
van zo'n consumentenprogramma waar haar oplichterskliniek besproken werd?
Geweldige tv. Ik lig in een deuk hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan besluit aan haar dagelijkse slaapwandeling te beginnen'
Ze heeft tenminste een goed excuus bedoel je surely.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat niet om het janken, maar om het feit dat ze haar heftige ervaring gebruikt als excuus.
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet dat slaapwandelen er elke keer zo ontzettend nep uit=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |