Daar gaat je topic...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef Glennznl het volgende:
TS heeft een nogal vreemde vriendengroep.
Ze vinden allemaal TS aardig maar ze haten elkaar.![]()
Regelmatig proberen ze elkaars hersenen (welke hersenen?) uit hun schedels te slaan maar soms staan ze gewoon wat te schelden.
Dat is natuurlijk vaak in het Nederlands maar soms besluiten de vrienden van TS dat Engels hip is:
"You suck and you are fucking stupid."
"You are fucking stupid and you stink."
Juist....![]()
Soms denken de vrienden van TS dat ze uit Engeland Amerika komen en beginnen ze in een normale situatie Engels te praten.
Ook het zusje van TS doet mee aan deze directe aanval op onze prachtige Nederlandse taal.![]()
Zusje tegen kut vriendin van haar: "Bye bye honey I love you."
Kut vriendin: "Bye sweetheart."
Zitten ze samen een of andere kut Amerikaans zang programma te kijken: "OHW MY GOD SOOO CUTEEEEE."
TS :![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: Kut jongeren die denken dat ze Amerikaans zijn en Engels hipper vinden dan Nederlands
(Ter preventie van bepaalde reacties: TS kan uitstekend Engels en heeft TVWO gedaan.)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die nu in dit topic Engels gaan praten, what a fail
umad?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef Nikmans het volgende:
Al die stoere FOK!kers natuurlijk meteen in het Engels typen, dat zal TS leren
Dat jij dat nou niet kuntquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef Nikmans het volgende:
Al die stoere FOK!kers natuurlijk meteen in het Engels typen, dat zal TS leren
MBO-er die jaloers is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:46 schreef finsdefis het volgende:
Na het TVWO denken dat je "goed" Engels kan
Ik heb zelf ook TVWO gedaan pauper. Pas als je in het buitenland woont en echt op niveau gaat werken weet je hoe erg je niveau tegenvalt.quote:
Neuk haar, dat zal haar lerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Hendroit het volgende:
Kutemo uit mijn klas zegt dat ze zichzelf beter uit kan drukken als ze engels praat.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef Glennznl het volgende:
"You suck and you are fucking stupid."
"You are fucking stupid and you stink."
Dit betekent dat jij er verantwoordelijk voor bent, dat zij steeds maar met elkaar geconfronteerd worden. Da's nogal asociaal, vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef Glennznl het volgende:
TS heeft een nogal vreemde vriendengroep.
Ze vinden allemaal TS aardig maar ze haten elkaar.![]()
Dat probeerden we in de derde klas altijd. Dan was het altijd heel stil, want we waren alle vier bezig met het verzinnen van Latijnse zinnen, wat natuurlijk heel langzaam ging.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef Aaardappel het volgende:
Ik praat met mijn vrienden altijd in het Latijn, dat is pas stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef Paxcon het volgende:
Terechte klacht
Vaak zijn dit wijven die willen laten zien "hoe goed ik wel niet Engels kan".
:R
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat probeerden we in de derde klas altijd. Dan was het altijd heel stil, want we waren alle vier bezig met het verzinnen van Latijnse zinnen, wat natuurlijk heel langzaam ging.Toch nog altijd beter dan mensen die Engels gaan praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het wel een beetje mee eens. Soms beschrijft een Engels woord een situatie of gevoel beter dan de Nederlandse versie. Alleen dit is wel bij uitzondering en over het algemeen zijn dit niet de woorden die het OMG SO CUTE volk kent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Hendroit het volgende:
Kutemo uit mijn klas zegt dat ze zichzelf beter uit kan drukken als ze engels praat.
Het woord bastard is hier een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Denken dat je uitstekend Engels kan omdat je tvwo hebt gedaan.
Verder wel een terechte klacht. Ik zou je zusje verkrachten en vragen hoe het nou voelt Amerikaans te zijn.
[..]
Ben ik het wel een beetje mee eens. Soms beschrijft een Engels woord een situatie of gevoel beter dan de Nederlandse versie. Alleen dit is wel bij uitzondering en over het algemeen zijn dit niet de woorden die het OMG SO CUTE volk kent.
En zeggen: Ja ik denk ook in het Engelsquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef Paxcon het volgende:
Terechte klacht
Vaak zijn dit wijven die willen laten zien "hoe goed ik wel niet Engels kan".
:R
een echte pro kan dat gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:25 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
En zeggen: Ja ik denk ook in het Engels![]()
Te Veel Wijven Ondergespotenquote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Te Veel Wijven Ondergespoten
hihihihiih die was grapug he
En Nederlands uiteraardquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Tweetalig VWO
Dus VWO met alles behalve Frans, Duits en Mentor-uur in het Engels.
Dan kan je toch beter een CAE of CPE certificate halen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Tweetalig VWO
Zie het nut er niet van in eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Tweetalig VWO
Ik weet niet of het overal zo is, maar op mijn middelbare school ging het vooral om het internationale en niet zozeer het Engels zelf. De tto*-ers gingen dan ook zo'n beetje elk jaar op reis, maar konden niet opvallend goed Engels spreken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zie het nut er niet van in eerlijk gezegd
Volgens mij valt dat best wel mee en anders heb je echt een geheugengat ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef rene29 het volgende:
Ben al 7 jaar niet meer in Nederland geweest.
Heb weinig keus....
Als ik in mijn vriendengroep Nederlands zou gaan praten, begrijpen ze me niet meer
Hmmz... ben dus op t moment ook niet in Nederland (en in de directe toekomst ook niet) dus ga er maar van uit dat er hier echt niemand Nederlands spreekt....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best wel mee en anders heb je echt een geheugengat ofzo
Maar zo te zien fok je nog regelmatig en dus ben je nog regelmatig in je gedachte met de Nederlandse taal bezig en je zult vast ook nog wel meer Nederlandstalige websites lezen of e-mailen met je familie of bellen etc. Dit zou idd zo zijn als je 0,0% met Nederlands bezig zou zijn ja maar ik zie dat jij je niet druk hoeft te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef rene29 het volgende:
[..]
Hmmz... ben dus op t moment ook niet in Nederland (en in de directe toekomst ook niet) dus ga er maar van uit dat er hier echt niemand Nederlands spreekt....
Ik begrijp je volkomen dus dat is al een goed tekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef rene29 het volgende:
[..]
Hmmz... ben dus op t moment ook niet in Nederland (en in de directe toekomst ook niet) dus ga er maar van uit dat er hier echt niemand Nederlands spreekt....
inderdaadquote:
Nee hoor, mn Nederlands is nog steeds prima. Maar in mijn directe leefomgeving (buiten, weet je nog wel?) spreekt er gewoon niemand Nederlands. En wanneer ik het over Fok! heb, heb ik het niet over m'n vriendengroep.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Maar zo te zien fok je nog regelmatig en dus ben je nog regelmatig in je gedachte met de Nederlandse taal bezig en je zult vast ook nog wel meer Nederlandstalige websites lezen of e-mailen met je familie of bellen etc. Dit zou idd zo zijn als je 0,0% met Nederlands bezig zou zijn ja maar ik zie dat jij je niet druk hoeft te maken...
JUSTIIIIIIIIIIIIIIICEquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:45 schreef gevaarlijke-man het volgende:
i went on vacantie with my olders we ride camels there and it was fun this was my presentations any questions???
Dan leer je maar Tagalog of Pinoy luie flikkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef rene29 het volgende:
[..]
Nee hoor, mn Nederlands is nog steeds prima. Maar in mijn directe leefomgeving (buiten, weet je nog wel?) spreekt er gewoon niemand Nederlands. En wanneer ik het over Fok! heb, heb ik het niet over m'n vriendengroep.
Dat zijn voornamelijk Pinoy, of andere buitenlanders die hier wonen. En aangezien dat meestal geen Nederlanders zijn, spreek ik over het algemeen engels of tagalog.
Gelukkig werk ik voor een Nederlands bedrijf, dus praat wel de hele dag met Nederlandse collega's via Skype enzo.
Fillipijnen dusquote:Tagalog (pronounced /tl/ in English)[4] is an Austronesian language spoken as a first language by a third of the population of the Philippines and as a second language by most of the rest.
Wat begrijp je niet aan: "spreek ik over het algemeen engels of tagalog (of Visaya)."quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dan leer je maar Tagalog of Pinoy luie flikker
Helaas heb je gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Proletariaat het volgende:
TS gaat met leeghoofden om omdat hij anders niemand heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent hip met je smilies!!! En ook zo mooi gedaan op verschillende hoogtes. Ben echt onder de indruk!!!!1quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Tocadisco het volgende:
Nederlands is dan ook een kuttaal dus volkomen terecht dat ze Engels gebruiken.
Belgquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Tocadisco het volgende:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Tocadisco het volgende:
Ohhh mann, zie die emo al helemaal voor me zielig gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Hendroit het volgende:
Cockneyquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Fokkin' wank may'
Brits [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan moet je nooit de Stars gaan lezen.
Ik kan echt niet meer tegen dat blad ...
Een paar voorbeelden:
"Die laatste paar weken weet je weather wise toch helemaal niet meer waar je aan toe bent?"
"(...) doe je dat nog totally pretty looking ook."
"(...) miss Lively heeft definitely last van lentekriebels."
"Had-ie een griepje, of een jetlag maybe?"
"Amy stond op het balkon van haar hotel in Rio de Janeiro - dronken als een tor - wondering what all the fuss was about"
"Reese Witherspoon zit as we speak weer eens in een graatmagere fase."
"Justin en ik zijn gewoon goede vrienden geworden, that's all."
"En nu we het dan toch over accessoires hebben, schoenen van Hollandse makelij zijn minstens zo hot overseas."
"Vurige seks of niet, de rocker just loves to show off met zijn model girlfriend."
En dit is misschien 1% van wat er aan overbodig Engels in dat blad staat.![]()
![]()
flikker in de zee en sterfquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Deckard het volgende:
Daarom, praat mar frysk!
[ afbeelding ]
Ik zou je graag een spuitje willen geven, maar ik ben bang dat je er aan gaat knabbelen als ik het je op stuur. Je hebt tenslotte je eigen balletjes er al afgekloven.quote:
De vriezemongolen kliniek heeft gebeld, ze willen hun retared junk terug...quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik zou je graag een spuitje willen geven, maar ik ben bang dat je er aan gaat knabbelen als ik het je op stuur. Je hebt tenslotte je eigen balletjes er al afgekloven.
Prachtig. Goed voorbeeld voor dit topic. Niet alleen mishandel je Engelse woorden in een Nederlandse zin, het lukt je niet eens om het goed te spellen. Sukkelquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef amvrosios het volgende:
[..]
De vriezemongolen kliniek heeft gebeld, ze willen hun retared junk terug...
Mongool...
Eens. Mooiere taal dan Engels, ook mooier dan Nederlands.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Deckard het volgende:
Daarom, praat mar frysk!
[ afbeelding ]
Inderdaad ik denk ook dat Hitler zonder de Duitse taal nooit zo groot had kunnen worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef ElRey85 het volgende:
Ik praat altijd graag Duits, dat kun je tenminste lekker schreeuwen...
EIN REICH!!!! EIN VOLK!!!! EIN FÜHRER!!!!! UND GAS FUR ALLEN!!!!!
Zeker niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Inderdaad ik denk ook dat Hitler zonder de Duitse taal nooit zo groot had kunnen worden.
Inderdaad, dat werkt niet....quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Zeker niet.
Schreeuw maar eens "één rijk, één volk, één leider" of "one empire, one people, one leader", dat werkt dus niet.
Okay!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef gevaarlijke-man het volgende:
i hold my presentation about guns because its fun and is very interesting okay
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef BzP het volgende:
I couldn't care less what you think about the way I express myself...
Engels of Brits/Schots/Welsh?quote:
Ik zie kapitalist staan, dit is vast geen aardige postquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ja ne panemajoe po Angleskie.![]()
Eto jazika imperialistna, kapitalistkaja svinija.![]()
Roeskie, eto jazika garosjo!
Mn pa is half welsh half Engels, woont in Londenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Engels of Brits/Schots/Welsh?
Hier een Brit in ieder geval
Je blijft toch steeds terugkomen!!!quote:
KutTweakerquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Roces18 het volgende:
kut topic is dit. daarom verwijder ik het nu uit myReacT
Kan wel ergere dingen verzinnnen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Bertolli het volgende:
EngelsIk kots op die taal die ons wordt opgedrongen door die twee landen aan de andere kant van het water. Maar ja dat krijg je als je de bitch van Amerika bent he.
Duits daar in tegen
Edit: Zonder het weten gebruik ik Engelse woorden in teksten![]()
![]()
Ik praat zelf ook 50/50 Engels/Nederlands thuis en ik stoor me vooral aan ''Oh my god'' en overdreven Amerikaanse accenten.quote:Op maandag 4 april 2011 18:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
TS, ik begrijp je. Engels is mijn eerste taal en ik kan er niet tegen als van die Nederlanders in gebrekkig Engels tegen elkaar praten alsof dat hip is.
Ik kan er al niet tegen als mensen zeggen: "Ja, tot de volgende keer. Bye bye!"
Of mensen die zeggen: "En het was gewoon zo awkward!"
Ughh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |