Waarom is het volgens jou dan verboden? Ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken. Het is zoete rommel, maar het is niet erger dan willekeurig welke andere soort frisdrank.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
al over nagedacht waarom het verboden is?
sukkel
wij ook iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit idd![]()
[..]
En dit idd!
Zo hadden wij flessen met 7-up en spa rood mee. Alleen zat daar geen 7-up en spa in maar Gin Tonic![]()
Hij neemt dus alleen bier voor zichzelf mee? Handig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Tigerr het volgende:
[..]
Klopt we hebben ook een systeem bedacht, we hebben iemand die neemt 2 liter bier mee in een koffer met dubbele bodem, ik zou de energy drink regelen
Toen ik met school naar Frankrijk ging had een klasgenoot van mij anders wel zo'n 25 gram wiet bij zichquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
feiglingquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:55 schreef jogy het volgende:
En ik had geen spa maar... errhhh.. Hoe heet dat doorzichtige spul met dat paarse dopje ookalweer?. Geen flugel maar die andere.. Die nu niet meer verkocht wordt volgens mij
.
Ik ook, maar heb ff gegoogled op shooters drank en toen kwam ie als eerste naar voren.quote:
Stoer man.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
wij ook idd, gewoon beetje 7 up drinken en dan gin er in. Totdat de leraar vraagt of ie ook een slokje mag
Dan zou ik de leraar gaan knuffelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Stoer man.
Wij namen altijd XTC mee naar stedentrips van school, ben ik nu ook stoer?
Eensch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Niet. :S :Squote:Op donderdag 31 maart 2011 09:25 schreef Mourik het volgende:
Energydrink, mag permanent verboden worden :S
met de boot ben je wel zolang onderweg jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Eensch.
En er 11 uur over doen om Engeland te bereiken?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |