amerikanen die geen blikje bier mogen drinken op straatquote:
Hoe is het een must? Krijg je er energie van? Allemaal een illusiequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef Tigerr het volgende:
[..]
ik drink ong 1 blikkie per dag. en ik kan echt wel zonder, maar het is gwn een must voor schoolreis!
verder ben ik niet verslaafd als ik ze heb drink ik ze maar heb verder geen drang om te kopen..
Blijkbaar heb je niet genoeg vertrouwen in je tweetaligheid om een blikje energy drink in GB te kunnen kopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Tigerr het volgende:
[..]
mentaal zit het wel goed met TTO school.
In Nederland mag je over het algemeen ook geen blikje bier drinken op straat hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
amerikanen die geen blikje bier mogen drinken op straat![]()
maar op elke hoek van de straat een gunshop mag wel
Leg uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet als je 'Oostenrijks water' probeert te smokkelen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef sinadO het volgende:
Normaal doen en het niet drinken, dat is zeker geen optie? Klein kind.
QFT.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
haha redbulle nzo is 21+ in engelenland : P xD :Squote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
al over nagedacht waarom het verboden is?
sukkel
ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zal het nog een keer vragen. wellicht zag je mijn enige vraag in mijn kleine post over het hoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
haha redbulle nzo is 21+ in engelenland : P xD :S
Wat snapt mevrouw sansai niet aan mijn antwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer vragen. wellicht zag je mijn enige vraag in mijn kleine post over het hoofd.
"Al over nagedacht waarom het verboden is?"
Waarom is het volgens jou dan verboden? Ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken. Het is zoete rommel, maar het is niet erger dan willekeurig welke andere soort frisdrank.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
al over nagedacht waarom het verboden is?
sukkel
wij ook iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit idd![]()
[..]
En dit idd!
Zo hadden wij flessen met 7-up en spa rood mee. Alleen zat daar geen 7-up en spa in maar Gin Tonic![]()
Hij neemt dus alleen bier voor zichzelf mee? Handig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Tigerr het volgende:
[..]
Klopt we hebben ook een systeem bedacht, we hebben iemand die neemt 2 liter bier mee in een koffer met dubbele bodem, ik zou de energy drink regelen
Toen ik met school naar Frankrijk ging had een klasgenoot van mij anders wel zo'n 25 gram wiet bij zichquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |