In je billen is voor flikkers, vraag die echte niggers. Die doen met boten en brengen zo die kilo's hier naar binnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
TS, als je een echte baas wilt zijn smokkel je gewoon wat cocaine in je anus.
Bv in Brazilie die shit onderaan de boot lassen en dan in Rotterdam er eronderuit halen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
In je billen is voor flikkers, vraag die echte niggers. Die doen met boten en brengen zo die kilo's hier naar binnen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
2 liter bier ....
Yayverdeeld onder 2-3 mensen ? Das net niks
Dan moetje wel flink doorzuipen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef finsdefis het volgende:
[..]idd, zo'n klein kutfustje of kratje kan je al in je eentje opdrinken
Eigenlijk had je dit topic nooit moeten openen als scholier zijnde...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Tigerr het volgende:
Wij gaan dus komende maandag met de klas naar Engeland. Het wordt een busrit van ongeveer 8 uur en een treinrit van ongeveer 3 uur dus ja dan wil je natuurlijk wel goed op voorraad zijn met je eten en drinken. Alleen is er 1 probleem, je mag godverdomme geen energy drinks drinken de hele week en ook niet in de bus of trein. Nu had ik natuurlijk al wel een plan om te zorgen dat niemand het ziet, namelijk gewoon in zoon sportflesje doen waar je niet doorheen kan kijken. Alleen ruikt energy nogal sterk dus het zal al snel gedetecteerd worden. iemand een idee om dit op te lossen?
ik drink ong 1 blikkie per dag. en ik kan echt wel zonder, maar het is gwn een must voor schoolreis!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef Venus-Castina het volgende:
Kinderen, drink wat fatsoenlijks in plaats van die rommel.
Als je regelmatig cafeïne drinkt (5 tot 7 kopjes koffie per dag) dan worden je hersenen hier afhankelijk van. Je kan dan dus niet meer optimaal presteren zonder die dosis cafeïne.
Nee had het dan ook over een klein kratje van 12 he. Countreau is ook wel baas inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan moetje wel flink doorzuipen.
Kratje met zijn 2en is beter imo of 3
24 flessen bier hebk nog nooit gezopen.
Ik prefereeer daarom ook tijdens het stappen vodka of cointreau afgewisseld met een gele rakker
Wat je nu zou moeten doen, is jezelf afmelden en pas terugkomen als je mentaal oké bent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef Tigerr het volgende:
[..]
ik drink ong 1 blikkie per dag. en ik kan echt wel zonder, maar het is gwn een must voor schoolreis!
verder ben ik niet verslaafd als ik ze heb drink ik ze maar heb verder geen drang om te kopen..
mentaal zit het wel goed met TTO school.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat je nu zou moeten doen, is jezelf afmelden en pas terugkomen als je mentaal oké bent.
Niet als je 'Oostenrijks water' probeert te smokkelen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Tigerr het volgende:
[..]
mentaal zit het wel goed met TTO school.
Haha, mensen die opscheppen over tweetalige scholen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Tigerr het volgende:
[..]
amerikanen die geen blikje bier mogen drinken op straatquote:
Hoe is het een must? Krijg je er energie van? Allemaal een illusiequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef Tigerr het volgende:
[..]
ik drink ong 1 blikkie per dag. en ik kan echt wel zonder, maar het is gwn een must voor schoolreis!
verder ben ik niet verslaafd als ik ze heb drink ik ze maar heb verder geen drang om te kopen..
Blijkbaar heb je niet genoeg vertrouwen in je tweetaligheid om een blikje energy drink in GB te kunnen kopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef Tigerr het volgende:
[..]
In Nederland mag je over het algemeen ook geen blikje bier drinken op straat hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
amerikanen die geen blikje bier mogen drinken op straat![]()
maar op elke hoek van de straat een gunshop mag wel
Leg uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet als je 'Oostenrijks water' probeert te smokkelen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef sinadO het volgende:
Normaal doen en het niet drinken, dat is zeker geen optie? Klein kind.
QFT.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
In mijn tijd smokkelden we nog drank (en wiet). Tegenwoordig smokkelen ze energy drink.
haha redbulle nzo is 21+ in engelenland : P xD :Squote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
al over nagedacht waarom het verboden is?
sukkel
ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zal het nog een keer vragen. wellicht zag je mijn enige vraag in mijn kleine post over het hoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
haha redbulle nzo is 21+ in engelenland : P xD :S
Wat snapt mevrouw sansai niet aan mijn antwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer vragen. wellicht zag je mijn enige vraag in mijn kleine post over het hoofd.
"Al over nagedacht waarom het verboden is?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |