Nee die oranje.quote:
quote:
Jullie? Je voelt jezelf verbonden met FOK!? Spreken over een wij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef TWP het volgende:
[..]
HAHA JEZUS WILT DE DODENSTRAF SNAPPEN JULLIE? XD
Ja. Alle FOK!kers zijn mijn maten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Jullie? Je voelt jezelf verbonden met FOK!? Spreken over een wij.
Jaja jij gaat zogenaamd dood voor onze zonden zonder dat wij ene neuk om jou gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Jullie? Je voelt jezelf verbonden met FOK!? Spreken over een wij.
Ja en die vader dan waar hij zoeen grote mond over heeft? Waar is die dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaja jij gaat zogenaamd dood voor onze zonden zonder dat wij ene neuk om jou geven
Werken? Iemand moet de kost verdienen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en die vader dan waar hij zoeen grote mond over heeft? Waar is die dan?
Speciaal een trollaccount hiervoor aan maken. Jezus, hoe triest ben je dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef G.od het volgende:
Weer klaar met werken, was me het dagje wel.
zucht..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef G.od het volgende:
Weer klaar met werken, was me het dagje wel.
jammer dat haar kutje betere bewaakt wordt dan guantanamo bayquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
Haags kampvolk
Al zou ik dat schatje wel doen, Elise ofzo heet ze.
Niet Jezus, zijn vader.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
Speciaal een trollaccount hiervoor aan maken. Jezus, hoe triest ben je dan.
Kom niet stoer doen. Ik pak je terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het gebruiken van drugs lijkt niet te stroken met de christelijke moraal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef BrammetjeBraam het volgende:
kom me peuken brengen dan mattie ik klap je kk hard
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef BrammetjeBraam het volgende:
kom me peuken brengen dan mattie ik klap je kk hard
Kanker lijkt niet te stroken met de Christelijke moraal, je faalt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef G.od het volgende:
[..]
Het gebruiken van drugs lijkt niet te stroken met de christelijke moraal.
Aight Jewaids.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef BrammetjeBraam het volgende:
het is dan ook niet dat onze levens aan die van hen spiegelen, maar temeer een vermaak ende verwondering over zulken zotheid van een zeldzamen aard die men alleen in deze streken aantreft.
Denken dat ik dat ben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Tijgertje zit weer in de cel
Tatjana Liefhebber, beter bekend als Tijgertje, en haar moeder Conny zijn vandaag weer in de fout gegaan. Het tweetal heeft geprobeerd om met een winkelwagentje vol boodschappen langs de kassa te lopen zonder te betalen.
Het duo was vanmiddag boodschappen aan het doen bij de Albert Heijn aan de Altenatraat in Delft. Nadat ze de kar gevuld hadden, probeerden de dames zonder te betalen de winkel uit te lopen. Een oplettende winkelbediende zag de vrouwen en belde meteen de politie.
Hechtenis
De twee hadden rap door dat ze ontdekt waren en zetten het op het lopen. Ze gooiden de winkelwagen aan de kant, renden naar de auto en maakten dat ze wegkwamen. Een oplettende ooggetuige noteerde het kenteken, waardoor Tijgertje en haar moeder opgepakt konden worden. Beiden zitten nog in hechtenis.
De politie bevestigt in De Telegraaf dat er twee vrouwen (43 en 23) opgepakt zijn voor winkeldiefstal en dat ze uit Den Haag komen. Verder laten men zich niet uit over de identiteit.
Het management is niet gelukkig met de zaak. 'Laat ik voorop stellen dat iemand pas schuldig is als de persoon veroordeeld is, maar ik voel me hoogst ongemakkelijk met de hele situatie en wil benadrukken dat de rest van de groep zich absoluut niet herkent in diefstal en het absoluut niet goedkeurt,' aldus manager Jake Hampel.
Eerder opgepakt
Tijgertje en haar moeder zijn twee weken geleden ook al opgepakt. De beide dames waren kleding aan het stelen en werden op heterdaad betrapt. De politie ging er vanuit dat de moeder 'het brein' was achter het stelen van de dure merkkleding.
In haar auto zou een apparaatje gevonden zijn waarmee je de beveiligingslabels uit de kleding kunt halen. In haar huis lagen spullen waarvan nog niet bekend was waar ze vandaan kwamen, en van wie ze zijn. Moeder Conny was net weer op vrije voeten.
Tijgertje zelf is inmiddels ook een goede bekende van de politie. Eerder deze maand werd ze al achter het stuur gesnapt zonder rijbewijs en de realityster maakt er geen geheim van dat ze de politiecel in het verleden meerdere keren van binnen heeft gezien.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:04 schreef vaagjunior het volgende:
Bewijst maar dat ze niet acteren in dat programmahet zijn echte domme mensen die zich achterlijk gedragen
Het is nog altijd C:\windows he!quote:
dat heb ik ook gelezen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is nog altijd C:\windows he!
Maar ik meende ergens gelezen te hebben dat deze opmerking net als deaudsbedreigingen niet echt gewenst was.
Ik snap er niets meer van?quote:
Je mag mensen niet adviseren om hun Windowsinstallatie om zeep te helpen zodat ze dus van Fok zullen verdwijnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |