+1 puntquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Waarom moet ik het topic nog eens na lezen? Zijn bijna 100 posts.
Je claimt dus dat de PC versie er beter uit zal zien dan de 360 of PS3 versie, en dat geloof ik meteen.
Maar de prijs van beide systemen is niet echt in proportie of wel?
Ik snap niet dat mensen dat als argument gebruiken. Iedereen heeft een computer in huis, voor de prijs van een console heb je een goede upgrade waarmee jij battlefield goed zou moeten kunnen spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Je claimt dus dat de PC versie er beter uit zal zien dan de 360 of PS3 versie, en dat geloof ik meteen.
Grapjas, voor het geld wat je op een PC uitspaart op de spellen kun je elk jaar een redelijke budgetkaart kopen, of gewoon eens in de twee jaar een fatsoenlijke kaart.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grapjas, voor het geld wat je op een PC uitspaart op de spellen kun je elk jaar een redelijke budgetkaart kopen, of gewoon eens in de twee jaar een fatsoenlijke kaart.
Ik claim overigens alleen dat BF een PC titel is en zal blijven, en dat de consoles er de afgekauwde versie van krijgen. Dus niet graphics, want daar lopen we alweer lang in voor op de PC, en is ook eigenlijk niet van belang gezien het minimale verschil, maar puur de gameplay. Je kunt genoegen nemen met een controller, maar ga niet zeggen dat het net zo goed is aub.
Ik heb ook een console staan, maar alleen 3rd Person en racers daarop, tenzij ik niet anders kan.
Die posts moeten er gewoon uitgehaald worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef Edwinuss het volgende:
Wat Soldmayor zegt, aangezien het Battlefield topic anders voor de helft vol komt te staan met vragen waarom het niet op een bepaalde PC draait.
En posts over hoe geweldig een bepaalde videokaart wel niet is.
A True Fanboy.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die posts moeten er gewoon uitgehaald worden.
Zolang er nog niets te spelen valt: multi. Na demo/release: Console(en die dan weer PS3 en X360)/PC
Ik zou hem gewoon laten, zoveel bijzonders komt er niet voor de PC uit het komende jaar.quote:
Maar jij wint bijna altijd met FIFA.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:48 schreef Edwinuss het volgende:
En Soldmayor is een FIFA11 baas. Baas 2.0
Meer dat consoles opzich weer op te delen zijn in die twee niet te mengen kampen. Das hetzelfde als de pc community opdelen in amd-ati vs nvdidia-intel.quote:
Ik weet 100% zeker dat de game niet verschoven zal worden, EA heeft namelijk aangekondigd om 100 miljoen Dollar te besteden aan marketing en hier zijn ze al mee bezig.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
1 van de redenen waarom ik nooit 1vs1 doe, is omdat ik weet dat ik bijna altijd verlies.
Dan heb ik er geen zin meer in dus thank the makers voor die team play.
edit: oja het bf3 topic..... Hopelijk word ie niet verschoven naar 2012!!!![]()
Denk het ook niet. Het spel ziet er aardig af uit en ze hebben nog tot november.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:02 schreef Floxc het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat de game niet verschoven zal worden, EA heeft namelijk aangekondigd om 100 miljoen Dollar te besteden aan marketing en hier zijn ze al mee bezig.
Ach, als je pakweg tien jaar BF ervaring hebt wordt je nog noob genoemd als je een foutje maakt of iemand neerknalt die zelf voor je gaat lopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:51 schreef Roces18 het volgende:
Die 100 miljoen hield ik lekker in de pocket. Iedereen die de Battlefield serie tof vindt die is wel op de hoogte van het feit dat er een nieuwe aankomt. En al die nieuwe spelers zijn noobs die ik niet hoef in het spel.
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:51 schreef Roces18 het volgende:
Die 100 miljoen hield ik lekker in de pocket. Iedereen die de Battlefield serie tof vindt die is wel op de hoogte van het feit dat er een nieuwe aankomt. En al die nieuwe spelers zijn noobs die ik niet hoef in het spel.
Voor de PC zeker? En zeker als een download ipv met een case?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef Catch_me het volgende:
BF3 LE gepreorderd voor 25 euro, dat zijn geen slechte deals
vast bij g2play ofzo, ik wil er graag 1 met een doosje erbij, dat vind ik veel fijnerquote:Op zondag 24 april 2011 08:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Voor de PC zeker? En zeker als een download ipv met een case?
Ik ook, maar een doosje is dus ook voor die prijs te vinden... Zavvi, play, dat soort tenten, dan maar drie dagen later beginnen met spelen..quote:Op zondag 24 april 2011 08:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
vast bij g2play ofzo, ik wil er graag 1 met een doosje erbij, dat vind ik veel fijner
quote:Op zondag 24 april 2011 10:43 schreef Roces18 het volgende:
Kutzooi eigenlijk snap nooit waarom het voor de PC altijd goedkoper is... omdat sony en microsoft ook een deel van de winst willen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |