Oh, sterkte ermee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Vanwege risico op Diabetes. Heb het nog niet, maar waardes waren op het randje
At pas veel te laat op de dag, veel te onregelmatig. Moet nu beter gespeid eten, niet teveel per keer en meer bewegen. Afvallen is ook de bedoeling.
Waarom moet je mij nou weer voor troll uitmaken?quote:
nee nu niet. ik begroette jequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:46 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom moet je mij nou weer voor troll uitmaken?![]()
Ik troll nu toch niet?
Dank je. Asssocieer dieten nog altijd met honger lijden. Als je zo vaak eet als nu (6x dus) valt dat best mee. Het is geen dieet waarvan je heel snel afvalt, maar op langere termijn is het wel beter.quote:
Ongeveer wat ik in het dagmenu eerder in dit topic postte http://www.diabetes-dieet.info/voorbeeld-dagmenu.phpquote:
Tja, ligt er ook aan wat je aan beweging doet en of je man of vrouw bent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef Zyzz het volgende:
Is niet veel, vind het knap dat je overeind kan blijven staan.
Wat is je doel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:36 schreef Sylvana het volgende:
Ontbijt: 2 sneeën brood (of 3 crackers) met becel light en mager beleg
Tussendoor: yoghurt/kwark en/of fruit
Lunch: 2 sneeën brood (of 3 crackers) met becel light mager beleg
Tussendoor: yoghurt/kwark en/of fruit
Diner: elke dag verschillend
Tussendoor: salade en/of een handje walnoten
Gemiddeld zo tussen de 1200-1400 kcal
Fout, als je te weinig eet kun je als nog aan komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef MouzurX het volgende:
Als je gewoon te lui bent om brood te smeren en te cheap ass om dingen op school te kopen(uit principe door die mega dure prijzen) blijf je ook wel op gewicht.
Afvallen en daardoor mn buikomtrek en vetpercentage verminderenquote:
Ik ben 24 jaar, 1.58 m. en woog vanochtend 56.4 kg. Ben 2 jaar geleden al zo'n 6 kg afgevallen. Ben nu sinds 1 maart weer bezig en nu ruim een kg kwijt. Wil nu eerst naar de 55 kg en dan misschien nog naar de 52-53 kg, maar dat ligt eraan hoe mn buik er dan uitzietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Zyzz het volgende:
Oke, vind wel dat je best weinig eet. Wat zijn jouw stats?
Jup, ik heb zelf mijn BMR en basisbehoefte en verhoudingen EKV berekend en aan de hand daarvan probeer ik dus mijn voeding samen te stellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Zyzz het volgende:
Vandaar dat je zo weinig eet.
Jouw basisbehoefte is 1352.24 kcal per dag dus je eet genoeg.
Ik ben lid van de website Valtaf en daar heb je bij een club een handige excelsheet waar dat voor je uitgerekend wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:26 schreef Zyzz het volgende:
Goed bezig dus.
Zie je helaas niet vaak dat een vrouw dit allemaal weet, meestal doen vrouwen maar iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |