abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95386355
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Orea het volgende:
Even crossposten, maar dit is ook de blik die ik dan ongeveer krijg :D

[ afbeelding ]
:D
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef DJMO het volgende:
ik kan niet wachten tot ik ook zo'n soort blik krijg Orea :) dit is wat ik gisteren zag:

[ afbeelding ]
Dit is dus hoe je kijkt als je in slaap aan het vallen bent aan de borst, zo moe bent dat je de borst laat glippen en dan tot de ontdekking komt dat je levende speen zich niet meer in (de buurt van) je mond bevindt. Hij was me toch een partij zwaar beledigd op dat moment _O-

Vanmorgen naar 't cb geweest, en als hij zo doorgroeit als nu, komt hij boven in de curve uit van het groeiboekje. Ik zei meteen tegen de arts dat ik een andere curve volg (die van borstvoeding.com) en dat hij daar precies maar dan ook precies het lijntje volgt. (iets onder het gemiddelde, maar toch: mijn speklapje)
Was ik toch even in de naieve veronderstelling dat ze op het CB wel de laatste curves van de WHO gebruiken. Heb ik het al die tijd mis gehad? :X

Ik gebruik overigens de applicatie van het WHO. Heb ik in een keer allemaal leuke grafiekjes *O* En vind ik makkelijker in gebruik dan het via de site van borstvoeding.com te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')