Als ik me niet vergis wordt je cyclus tegen gehouden zolang je iedere drie uur voedt. Als er meer tijd tussen zit, kan de cyclus weer op gang komen. Geen idee waar ik dit van heb, maar ik meen het ergens gelezen te hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:58 schreef Orea het volgende:
Had dat met je cyclus niet te maken met nachtvoedingen? Dat zolang je die nog had je cyclys weg kán (lees goed kán, hier mét nachtvoedingen gewoon in november alweer ongesteld geworden..) of heb ik dat zelf bedacht in mijn hoofd?
Muh, dwangvoederen dus..quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt je cyclus tegen gehouden zolang je iedere drie uur voedt. Als er meer tijd tussen zit, kan de cyclus weer op gang komen. Geen idee waar ik dit van heb, maar ik meen het ergens gelezen te hebben.
6 uur, daarna wordt PIF aangemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt je cyclus tegen gehouden zolang je iedere drie uur voedt. Als er meer tijd tussen zit, kan de cyclus weer op gang komen. Geen idee waar ik dit van heb, maar ik meen het ergens gelezen te hebben.
Pessie, krijgt Narhan kiezen/tanden?
Dit dusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef WupWup het volgende:
Hier ging de vlieger ook niet op Asy. Emma had zo ongeveer een bv-infuus de eerste maanden en ik werd na 9 weken ongesteld en sindsdien weer a 4 weken inclusief ovulatie
wij gebruikten tommee tippee bij Amélie.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
Lena blijft lastig uit de fles drinken. Ik krijg er in 30-45 minuten wel fatsoenlijke hoeveelheden in, maar het kost veel tijd en moeite en ik zie gewoon dat ze niet goed met de speen overweg kan.
Heeft iemand nog tips voor een goede fles? Ik heb nu alleen de Aventfles en Tommee Tippee geprobeerd. Ik heb het idee dat het met de laatste wel iets beter gaat, maar niet goed genoeg.
Die zag ik vandaag bij de Etos bij onsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef huuphuup het volgende:
http://www.baby-walz.nl/E(...)Touch-TM.a833.0.html
Núby heeft ook een bv-fles zo te zien.
Das wel grappig. Zat Lena niet nog aan de 85 toen Dottir er al 110 dronk? Dat heeft ze mooi ingehaald, Dottir zit nl. nog steeds aan de 110quote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
Tja, ik neem zelf alle tijd om er bij Lena genoeg melk in te krijgen. Ze heeft net 125 ml gedronken (ik had 150 ml afgekolfd) en gister 130 ml (ook 130 ml afgekolfd). Het is dus niet heel dramatisch, maar ik kan ook moeilijk van de leidsters verwachten dat ze drie kwartier met haar gaan zitten. En ik merk dat mijn lief er gefrustreerd van raakt.
herkenbaarquote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das wel grappig. Zat Lena niet nog aan de 85 toen Dottir er al 110 dronk? Dat heeft ze mooi ingehaald, Dottir zit nl. nog steeds aan de 110
Mijn lief raakt ook erg gefrustreerd van de fles geven (ik doe het niet), maar dat komt meestal doordat ze vergeet de dop een slagje terug te draaien. Dottir probeert dan uit alle macht iets uit de fles te krijgen, maar die is dan zo vacuum getrokken dat het niet meer lukt.
quote:De dubbele speen van de Breastflow flessen bootst de beweging van het drinken aan de moederborst perfect na. Door de binnen en de buitenspeen moet de baby dezelfde tongbeweging gebruiken als aan de borst.Bij de Breastflow flessen moet de baby zowel zuigen als druk zetten, net als aan de borst. De baby kan zo zelf de melkstroom reguleren. Door de vorm van de spenen is de stand van de mond en de tong van de baby gelijk aan wanneer ze aan de borst drinken. De baby krijgt minder lucht binnen en dat helpt darmkrampjes (koliek) voorkomen. Door de natuurlijke manier van drinken kan de baby makkelijker switchen van borst naar fles en terug, wat ideaal is voor moeders die zowel borstvoeding als flesvoeding geven, maar ook voor moeders die na het geven van borstvoeding willen overstappen op de fles.
Het unieke dubbel-speen systeem bootst de werking van de borstvoeding na. Geschikt voor kindjes die (nog) niet aan de borst kunnen of die andere flessen weigeren.
De Breastflow fles is verkrijgbaar in 150ml of 250ml.
Deze flessen worden standaard geleverd met een fase 1 speen: slow tot medium flow.
Voor fase 2: medium tot fast flow kunt u losse spenen bijbestellen.
Fase 1: slow tot medium flow (0-3 maanden)
Fase 2: medium to fast flow (3 + maanden)
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar
en het duurde hier ook heel lang voordat dat vacuum-kwartje viel. Gelukkig kreeg ze niet zo vaak een flesNu hebben we weer zoiets, na 2 weken ons afvragen waarom Amélie toch zo lang over de fles doet en zo nijdig en hard drinkt, zag ik dat er een nr 1 speen inzit, terwijl ze normaal uit 3 drinkt. Oeps
Dan zou ik eerst de dop terugdraaien voor ik andere flessen ging proberen. Het scheelt hier echt de wereld.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ik wist niet eens dat dat een oplossing kon zijn.
Ik heb even overlegd met een borstvoedingswinkel in Oud-Zuid en die vrouw had nog niet veel ervaring met de Calma maar was wel heel positief over de Breastflow. Die gaan we dus eerst maar eens proberen.
Zou ik ook eens moeten doen, gebruiksaanwijzingen lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst de dop terugdraaien voor ik andere flessen ging proberen. Het scheelt hier echt de wereld.
Ik zag dat het ook in de gebruiksaanwijzing staat dat dat gewoon nodig is.
Ja, die dingen lees ik soms...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |