Ik weet niet alle details helaas. Maar daar kom ik morgen wel achter als het goed is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
als je CO schommelt is meestal je Katalysator kapot, enige wat je doet is je boodschapper de laan uitsturen, wat zijn de overige waardes:
CO, CO2, HC, O2, Lambda
zowel stationair als op toeren, uitlaat controleren op lekkage's zeker tot de eerste lambda sonde, wat zijn de feultrim waardes
Nee het is een echte borg! Zijn kat is nieuw en de lambda geeft aan dat ie goed is en het is een super blok, loopt als een zonnetje! Maar een Borg is meer dan een speciaal blok ook het onderstel is van een heel andere klassequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef 1299 het volgende:
Zit de standaard brandstofpomp er nog in? Is het een echte Cyborg is enkel het 4G92 mivec blok in een 1.6 SOHC gekiept?
Ik heb zelf bij mijn GTi turbo (4G93T) gehad dat zowel dat KAT als de lambda sonde stuk waren en ook nog eens de brandstofdruk te hoog was. Wat ook nog eens wil helpen is het blok even flink warm stoken door even lekker door te jengelen en daarna direct te testen.
Als hij verder prima loopt zou je met een brandstofdrukregelaar het mengsel kunnen verarmen maar hij zou uit zichzelf natuurlijk prima onder de 1% moeten komen. Verder een prachtig blokje om tegenwicht te bieden aan de honda's
Nee ligt niet aan het sportfilter (tenzij de luchtmassameter weggehaald isquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Dartanion het volgende:
Net wezen meten.. Alle waardes zijn goed behalve CO. Volgens garagist kan het aan de sportfilter liggen?
CO is 0,60 ongeveer
En wel een lambda sensor? Dat lijkt me toch sterk dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |