Oh, dan mag hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef KaMo het volgende:
Vind ik ook wel ja!
Ik ben bezig aan een video als sample van mijn gele bas, is er interesse hier? Dan post ik hem als hij klaar is.
Er zit ook een gitaar in
JIPPIEquote:
Ohja, die omhoog gevallen Epiphone.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
JIPPIE
HET IS EEN GIBSON SG
En ik heb hem zelfs gestemd
Ja dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, die omhoog gevallen Epiphone.
wat is er mis met epiphonequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, die omhoog gevallen Epiphone.
Niks, tenzij je een gibson met epiphone kwaliteit koopt.quote:
omdat je die van mij niet getest hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef KaMo het volgende:
Al vond ik hem bij het testen beter klinken en spelen dan de epiphones.
Omdat ik een SG wilde, en geen les Paul. Al GAS ik ook wel een beetje op die van jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:05 schreef genakt het volgende:
[..]
omdat je die van mij niet getest hebt
Dat is de enige cover die we doenquote:
Dribbel, dit kun jij vast waarderenquote:
dat wil ik wel zien danquote:
Ik wil mijn motorrijbewijs halen en een motor kopen, dus ik kan wel wat extra geld gebruiken. Hier wordt jammer genoeg weinig op gespeeld; ik speel sowieso niet zo heel veel gitaar meer, en mijn Tele blijft mijn favoriet.quote:
Hehe, geintje man. Zal vast een fijne gitaar zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef KaMo het volgende:
Al vond ik hem bij het testen beter klinken en spelen dan de epiphones.
Verstandige keuze. Lijkt me qua zang alleen niet direct het makkelijkste nummer.quote:
Sinds wanneer ben jij trouwens van het schreeuwen?quote:
Seven Nation Army. Verder de rest van The White Stripes. Of The Blood Red Shoes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand nog toffe nummers voor alleen een drummer en gitarist zoals Black Keys?
Heb je voor beide bands geen drummer meer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Aresdreams het volgende:
iemand trouwens nog een drummer of 2 over in regio Eindhoven?
Hij was wel zuiver, had het gecheckt met tuner, heb een TU80 maar aangezien ik op een gegeven moment met die tremolo aan de gang ging is het geheel wel een beetje ontstemd, maar goed, als je 2x dive bombed raakt zelfs de beste les paul nog ontstemd volgens mij, en offcourse is mijn spel nog niet optimaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus je doet totaal geen moeite om iets fatsoenlijks te laten horen, maar wil wel complimenten en vist er naar. Je kan wel roepen van niet, maar je vist wel.
Zo uit de hoes... gast, neem op zijn minst eerst de moeite even te stemmen. Serieus.
Gezien voor beide bands de drummer 1 en de zelfde was: correct.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je voor beide bands geen drummer meer?
geen last van met een floyd rosequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij was wel zuiver, had het gecheckt met tuner, heb een TU80 maar aangezien ik op een gegeven moment met die tremolo aan de gang ging is het geheel wel een beetje ontstemd, maar goed, als je 2x dive bombed raakt zelfs de beste les paul nog ontstemd volgens mij, en offcourse is mijn spel nog niet optimaal.
En daar komt dus het verschil kijken tussen een goeie tremelo/brug/topkam/tuners en een kutdingquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij was wel zuiver, had het gecheckt met tuner, heb een TU80 maar aangezien ik op een gegeven moment met die tremolo aan de gang ging is het geheel wel een beetje ontstemd, maar goed, als je 2x dive bombed raakt zelfs de beste les paul nog ontstemd volgens mij, en offcourse is mijn spel nog niet optimaal.
Tof, ik heb nu een project waar we heel MTV Unplugged van Alice in Chains doen.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
als je 2x dive bombed raakt zelfs de beste les paul nog ontstemd
gewoon een floyd of ander tremmelo systeem op laten monteren, dan gaat dat vast welquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef The_Dean het volgende:
Divebomben op een Les Paul. Meestal erg lastig.
Ja, en ze zijn er ook wel, maar meestal niet, gelukkig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gewoon een floyd of ander tremmelo systeem op laten monteren, dan gaat dat vast wel
Het eerste wat ik heb gedaan is dat klote tremelo pookje eraf gepleurd gebruik dat toch nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef The_Dean het volgende:
Dus je hebt een kutding Braddie.
Bevalt jouw Fender een beetje Dribs?
Hehe. Goeie strat is nooit verkeerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het eerste wat ik heb gedaan is dat klote tremelo pookje eraf gepleurd gebruik dat toch nietVoor de rest bevalt ie goed
Ik ga straks al mijn solo's volstouwen met wahquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ooit m'n floyd voor 1 opname stukje gebruikt![]()
http://www14.speedyshare.(...)20drums%20master.mp3
op 40 sec
Je moet eens stoppen met lullen over dingen waar je amper verstand van hebt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik ben hier nu een maandje of twee minder actief in FMM maar hij is er dus nog steeds?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef genakt het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met lullen over dingen waar je amper verstand van hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |