SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me too.. Beetje "van slag" nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:16 schreef lezzer het volgende:
ik ben nog onder de indruk van die rug![]()
![]()
Shredderen is nog best therapeutisch eigenlijk...
Ik maak schoon als bijbaantje.. Zie het vaakquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je zou die chaos hier moeten zien. Het halve kantoor ligt vol papiersnippers
Laten ze dat rondslingeren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik maak schoon als bijbaantje.. Zie het vaak
Boven zit zo'n groot kantoor.. En daar zitten een stel smeerwijven O_oquote:
Echt blij ben ik er ook niet mee nee.. Maar binnenkort heb ik zoveel ge-FFFUUUUUUUUU'd dat ik nog wel een briefje neerlegquote:
Huh?quote:
Nja, zoiets zou ik nog niet erg vinden.. Dat kan gebeuren tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:41 schreef lezzer het volgende:
Ik had op kantoor ooit oploskoffie op de grond laten vallen.
En niet opgeruimd, want dan moest ik een bode gaan bellen, die dat dan op moet komen stofzuigen. Dat leek me echt klote.
Maar een half jaar daarna lag het er nog. Er werd dus gewoon niet gestofzuigd onder die bureau's hè...
Ik heb er enorme moeite mee om iemand die echt veel minder verdient dan ik te gaan bellen om mijn rotzooi op te gaan ruimenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zoiets zou ik nog niet erg vinden.. Dat kan gebeuren toch
Ik zal je zeggen dat ik mijn uurloon best redelijk vind.. Alleen heb ik nog niet zoveel uren..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er enorme moeite mee om iemand die echt veel minder verdient dan ik te gaan bellen om mijn rotzooi op te gaan ruimen
En dan betaald worden in naturaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus als ik in de buurt ben, mag je best bellen als je een klusje hebt
Jij werd toch ook aan het werk gezet door iemand die meer verdiende (hoop ik). Als je het zelf doet gooi je alleen maar geld weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er enorme moeite mee om iemand die echt veel minder verdient dan ik te gaan bellen om mijn rotzooi op te gaan ruimen
Lezzer is toch getrouwd? Daar doe ik niet aan.. Ik ben een brave zielquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan betaald worden in natura!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |