Maar goed dan dat ik geen kindje meer benquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neealle kindjes krijgen evenveel en geen gemekker
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn kleine Chinese hapjes, echt super lekkerMet vlees of vis en gestoomd of gefrituurd
Ik ken iemand die kan het zelf maken, ik vind het te veel werk, dus haal het heeeeeeeeeeel soms bij de toko uit de vriezer en stoom ik het zelf
ik ook! nja ooitquote:
Owwwww lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn kleine Chinese hapjes, echt super lekkerMet vlees of vis en gestoomd of gefrituurd
Ik ken iemand die kan het zelf maken, ik vind het te veel werk, dus haal het heeeeeeeeeeel soms bij de toko uit de vriezer en stoom ik het zelf
Jij bedoelt Yab Yumquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor... Maare, Dim Sum, dat was toch die foute seksclub in Amsterdam?
TMI.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Zo irritant ik moet de hele tijd scheten laten
Danquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom weer even sporadisch hallo zeggen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor... Maare, Dim Sum, dat was toch die foute seksclub in Amsterdam?
You have a sex-problem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alleen varkensvlees hoor dim sum zijn gestoomde of gefrituurde chinese hapjes. Er zijn veel soorten dim sum. Je hebt zelfs dim sum restaurants. Erg lekker vind ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Dim Sum is toch dat gestoomde varkensvlees?
Al een tijd niet meer op btw. Eens kijken of ik dat zelf kan maken, er zijn hier wel dim sum restaurants, maar zelf kokkerellen is leukerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alleen varkensvlees hoor dim sum zijn gestoomde chinese hapjes. Er zijn veel soorten dim sum. Je hebt zelfs dim sum restaurants. Erg lekker vind ik
Even spontaan* hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom weer even sporadisch hallo zeggen.
Kuuk schuift net zijn laatste bammetje met eigengemaakte kipkerrie naar binnenquote:
Dat vertelde ik net hierbovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alleen varkensvlees hoor dim sum zijn gestoomde of gefrituurde chinese hapjes. Er zijn veel soorten dim sum. Je hebt zelfs dim sum restaurants. Erg lekker vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |