Toch beter de media in de gaten houden aangezien ze al een eerste gesprek hebben gehad met haar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef bloodymary het volgende:
Tja, het is maar een idee hoor. Volgens het berichtje is de politie alleen bij haar op bezoek geweest voor een eerste kennismaking en als ze een (d)(v)ader had aangewezen zou deze al wel voor verhoor zijn meegenomen.
Gestemd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)der-gaat-te-ver.html
En als dat niet zo is, kan het kind altijd nog op het schoolplein gaan vertellen dat ze dr eigen nichtje isquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Stefan het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het een blank meisje is heeft geexperimenteerd met de 12 jarige buurjongen. Geen misbruik enzo. En dan geven we Spuiten en Slikken de schuld. En Matsoe Matsoe en Barbie.
Denk het niet als pa uit Suriname komt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Stefan het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het een blank meisje is
Sint Maarten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk het niet als pa uit Suriname komt.
De pollitie had m toch laten onderduiken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef Trixyan het volgende:
Vader van het meisje is plotseling spoorloos
verdacht?
Geen domme meid dus.quote:Bureau Jeugdzorg wil dat de jonge moeder zich kan voorbereiden op de middelbare school. Ze zit momenteel in de laatste klas van de basisschool en heeft een vwo-advies gekregen.Door alle belangstelling is de normale schoolgang gestoord.
Volgens Yvonne klapte Jeugdzorg juist uit de school.. En nu moet ze van diezelfde mensen een nieuwe identiteit krijgen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nu.nl zegt dat het meisje ongeveer 9 maanden geleden op vakantie was en mogelijk daar zwanger is geraakt.
En dat bureau Jeugdzorg zegt dat ze een nieuwe identiteit moet krijgen.
Dat weet ik niet. Het enige wat ik gehoord heb is dat journalisten klasgenoten benaderd hebben met vragen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens Yvonne klapte Jeugdzorg juist uit de school.. En nu moet ze van diezelfde mensen een nieuwe identiteit krijgen?
Wat ik niet snap dat het kind met haar baby direct bij de ouders wordt weggehaald. Wat als ze 9 maanden geleden was verkracht door een onbekende en het verzweeg uit angst. Wordt je ook nog weggehaald bij je ouders.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens Yvonne klapte Jeugdzorg juist uit de school.. En nu moet ze van diezelfde mensen een nieuwe identiteit krijgen?
Oplagecijfers he? 'jouw stress is mijn succes' is hun motto.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
En de Telegraaf gaat vrolijk verder met het noemen van haar voornaam en dat dit mogelijk een incest-drama is, met aan het eind van het artikel in koeieletters: reageer!
Echt, schaamteloos.
Ze zullen zo toch wel aanwijzingen hebben dat het beter is haar en haar kindje even apart te houden en te observeren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap dat het kind met haar baby direct bij de ouders wordt weggehaald. Wat als ze 9 maanden geleden was verkracht door een onbekende en het verzweeg uit angst. Wordt je ook nog weggehaald bij je ouders.
Het enige wat ik weet is dat het kind Devta heet. Een poging om een foto van haar te vinden is mislukt. Iemand anders die een pic heeft?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:07 schreef Klaudias het volgende:
Al is de nieuwe identiteit nog zo snel, de Telegraaf die achterhaalt hem wel.
Waarom zou je die willen zien ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:13 schreef CyCly het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat het kind Devta heet. Een poging om een foto van haar te vinden is mislukt. Iemand anders die een pic heeft?
Mja, je hebt ook van die zieke geesten die Hyves en dergelijken afstruinen als iemand is overleden of op een andere manier in het nieuws is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |