sorry, ben gewoon hyperquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ho ho, zelf aan andermans spullen zitten en dan huilen als er wat van gezegd wordt?Ga je schamen jongeman! In de hoek jij!
Truste schatquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog een poging doen tot slapenLaters
Hier geen camera in de serverruimte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide voorzien van 24/7 camera toezicht. Sta je dan met je snufferd op de camera
ikke ben altijd liefquote:
quote:
quote:
kan nog iemand wakker smsenquote:
Maar hun hadden Thee oorlogquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck is altijd lief, dus niet liegen, jongedame!
Mij nietquote:
Beetje jammerquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
Ach, rijd toch lekker in een wak ofzo
In de trein stond recht voor mijn neus een jongen in een rolstoel te klungelen om zijn rugzak om de achterkant te krijgen, dus ik bied aan om even te helpen. Krijg ik me toch een grote bek...
Krijg lekker een lekke band ofzo, stuk verdriet
Tja, hem helpen doe je toch niet, hij is al zielig genoegquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
In de trein stond recht voor mijn neus een jongen in een rolstoel te klungelen om zijn rugzak om de achterkant te krijgen, dus ik bied aan om even te helpen. Krijg ik me toch een grote bek...
Je vergeet gekke-Mquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb jouw nummer ook niequote:
Benzine erover en aansteken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
ikke ben altijd liefquote:
Lekker geslapen my lady?quote:
Met koppijn naar bed (zeg maar tegen migraine aan) en mja dan sta ik vaak ook met koppijn op.. zo eerst even koffie en daarna even wat innemenquote:
Mja, zijn probleemquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij nietDus /care
![]()
[..]
Beetje jammer
jahquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je wel zo brutaal je mond uitsteken![]()
da was nie de afspraakquote:
Wil je dr een weekendje hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lief vragen is er tegenwoordig niet bij, en zoals bij Muck als je het lief aanbiedt kan je een grote bek krijgenquote:
Mag ik dan een weekendje jou hebben?quote:
Ik ben er weleens bang voor jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, hem helpen doe je toch niet, hij is al zielig genoeg
Muck, je bent te goed voor deze maatschappij...
maar mensen die wakker zijn kan ik niet wakker smsen hequote:Op woensdag 30 maart 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief vragen is er tegenwoordig niet bij, en zoals bij Muck als je het lief aanbiedt kan je een grote bek krijgen
[..]
Mag ik dan een weekendje jou hebben?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lief vragen is er tegenwoordig niet bij, en zoals bij Muck als je het lief aanbiedt kan je een grote bek krijgen
[..]
Mag ik dan een weekendje jou hebben?
Na een nachtje rust heb je nog steeds hoofdpijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met koppijn naar bed (zeg maar tegen migraine aan) en mja dan sta ik vaak ook met koppijn op.. zo eerst even koffie en daarna even wat innemen
Wok![]()
![]()
Hello Kitty en Thomas.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
maar lieve KSC mensen,
vroeger keek ik als kind naar Telekids.
nu hoorde ik vandaag nog wat liedjes en dacht terug aan die tijd
Waar laten jullie je kinderen nu naar kijken ???
Hey Phenoquote:
Ach, gewoon laten gaan joh... dat moet zo iemand zelf weten...quote:
iemand die niet wil toegeven aa nzijn situatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
Ik sms bijna nooit meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar mensen die wakker zijn kan ik niet wakker smsen he
gezellig, gaan we lekker gamen enzulksquote:
Ja auwquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Na een nachtje rust heb je nog steeds hoofdpijn?![]()
Erin mag ook hoor, anders waait ze misschien nog weg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zet haar vrijdagavond op de trein
Ik moet juist wat meer sms'en, anders kom ik niet door mijn 100 berichten per maand heen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sms bijna nooit meer
Ik heb WhatsApp![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sms bijna nooit meer
Ik heb WhatsApp![]()
[..]
gezellig, gaan we lekker gamen enzulks
[..]
Ja auw![]()
Krijg ik nu een kusje op mijn hoofd?