GABBERSAURUUUSSSquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spouwer
Bericht:
Vreedd uit je dak
Epic fail is epicquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik durf bijna geen kanjer meer te typen omdat ik laatst een meidje welterusten wenste via de chat en toen typte ik slaap lekker kanker![]()
quote:
Slaap lekker lieverdsquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
![]()
![]()
let's twist
![]()
![]()
Behoorlijk gênant jaquote:
ik zag huppel in mijn vlc staan....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Ironisch dat Knetter hardcore haat en dan dezen jingle
Ik faalquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zag huppel in mijn vlc staan....
Ik ook meerdere keren zelfs. Energiehal FTWquote:
kweenie hoor, ik hoorde hem niet..quote:
welterustenquote:
ik heb 1 geluisterd, maar wens jij mij hoofdpijn toe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
Beetje zwak Knetter mensen ik moet wel leren jouw muziek te accepteren en respecteren maar de mijne zet je gewoon af.![]()
Zijn dit de eerste barstjes in onze relatie?
Zo erg kan het vast niet zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 1 geluisterd, maar wens jij mij hoofdpijn toe dan?
tsss alsof ik obsessed ben met piemolsquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo erg kan het vast niet zijn![]()
Sowieso gaat dit nummer over penissen, zou je moeten aanspreken
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tsss alsof ik obsessed ben met piemols
jij wou niet trouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:41 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Niet trouwen, ik wou wel dat je mijn piemel bekeek
whahahaha wordt er ook 1 wakkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
redskillz jouw ava is gewoon MJ zie ik nu pas
Ik heb hem gemaakt van een plaatje die ik gestolen heb.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
redskillz jouw ava is gewoon MJ zie ik nu pas
Haha het is van die hele oude serie uit de jaren 70, The Jacksons. Was ook een tekenfilm vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt van een plaatje die ik gestolen heb.
Dus ik had geen idee
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt ongein en niet leuk
Aha, zag er leuek uit vandaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha het is van die hele oude serie uit de jaren 70, The Jacksons. Was ook een tekenfilm van
Nu gaat Koelkast snel 3FM luisteren hoor boehoequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischdus jij niet
Moet je je eens voorstellen, wij samen een hele dag:quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischdus jij niet
3FMquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu gaat Koelkast snel 3FM luisteren hoor boehoe
whahaha dat komt echt niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen, wij samen een hele dag:
ochtend: muziek luisteren
middag: tv series kijken
avond: films kijken
![]()
Dat overleven we beiden niet
Dat en Giel Beelen _______quote:
Ik luister uitsluitend ONZquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat en Giel Beelen _______
Radio Veronica is wel wel tof
ik niet, want die kan ik niet op mijn mobiel luisterenquote:
Ja maar dat kan niet in de autoquote:
Slaap lekkerquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenland meisquote:
ècht niet 8/16 bit ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Bliepjes is 8 bit en 16 bit Amiga-troep. Dit is
oh okequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Bliepjes is 8 bit en 16 bit Amiga-troep. Dit is
Gabberwijffie? Kom opquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter zal het dan wel weer leuk vinden
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga mijn lantaarnpaal uitlaten. Tot morgen 10:00u
Je kan zelf verzoekjes doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:00 schreef KIapIoper het volgende:
kan ik verzoek nummertje doen cowboys en indiane graag
Luister je mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:00 schreef KIapIoper het volgende:
kan ik verzoek nummertje doen cowboys en indiane graag
omdat hij daar al menig nacht een natte hemaslip van heeft gehad in zijn droomquote:
Haha jij hij heeft wel een vreemde fascinatie met jou jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat hij daar al menig nacht een natte hemaslip van heeft gehad in zijn droom
dit heeft hij al eeuwen geleden voor koelkast ingesproken als ik koelkast moet gelovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha jij hij heeft wel een vreemde fascinatie met jou ja
Ja maar die bewaart toch alles?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit heeft hij al eeuwen geleden voor koelkast ingesproken als ik koelkast moet geloven
quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar die bewaart toch alles?
Jij zit echt in bijna elke jingle gewoon
Ligt er aan hoeveel Koelkast nog heeft liggen van jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i know, ik spreek ook niks meer in
![]()
en met een paar weken zijn er vast weer een hele lading nieuwe jingles en dan is iedereen mij alweer vergeten
Hi manquote:
ik hoop toch echt dat dat niet de monsterhit gaat wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel Koelkast nog heeft liggen van jou
Sowieso heb je net weer een liedje dat uit is gekomen wat waarschijnlijk de nieuwe Monsterhit moet gaan worden als ik de geruchten mag geloven![]()
Oelala vinden we toch nog iets samen tofquote:
weetje togg.. adele, golden earing, clouseauquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oelala vinden we toch nog iets samen tofPoison running through my vanes
Forever alone
Jepquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weetje togg.. adele, golden earing, clouseau, boudewijn
we vinden best veel allebei leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
iemand op FOK! beweert deze paint zelf gemaakt te hebben:en er zijn mensen die hem/haar geloven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Een heel topicquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en er zijn mensen die hem/haar geloven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
waarom zou hij die paint niet zelf gemaakt hebben, zo bijzonder is die toch niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en er zijn mensen die hem/haar geloven?
lijkt verdacht veel op 1tje die ik ergens anders gezien hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:18 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
waarom zou hij die paint niet zelf gemaakt hebben, zo bijzonder is die toch niet?
Ja me 2. Probeer hem ook te vinden maar lukt helaas nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt verdacht veel op 1tje die ik ergens anders gezien heb
Is het de parade met tieten? Ich bin zu eil?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:21 schreef KIapIoper het volgende:
nu is het wachten op mijn verzoekje, die is pas baas
nein, het is iets met indianenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is het de parade met tieten? Ich bin zu eil?
Sorry hoorquote:
boeit mij niet.. maar vind dit niet echt iets voor redquote:
hmm, hoe lang zal dat duren?quote:
kwartier twintig minuten, zoiets denk ikquote:
sorry, had dr zo ineens zin inquote:
ha ik weet lekker hoe jij heetquote:
yeahquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ha ik weet lekker hoe jij heet![]()
Leuk verzoekje![]()
quote:
hehe ik dacht al die knetterkrankjorum is helderziend maar nee dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wedermaal bewijs ik dat ik gewoon goed ben
![]()
en kan lezen haha
nee niet helderziendquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:41 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
hehe ik dacht al die knetterkrankjorum is helderziend maar nee dus
dat denkt ze soms wel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:41 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
hehe ik dacht al die knetterkrankjorum is helderziend maar nee dus
dat mag altijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:50 schreef JJH het volgende:
DAn kom ik jullie nog maar even lastigvallen.
Welkomquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:50 schreef JJH het volgende:
Uitstekende keuzequote:Op woensdag 30 maart 2011 02:50 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van wie blijf je wel houden stokstaart? van rene froger?
je bericht bij je verzoekje?quote:
Knetterremix? ben benieuwd...quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niemand mag de knetterremix aanvragen!
wil ik zelluf doen
Speciaal voor jou schatje hihiquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
Wat voor een godsgruwelijke marteling is dit!!!!!
Intunen en dan de The ketchup song horen
Komt ze zo nog?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt pech, serena slaapt, je zal het met mij moeten doen
altijd toggquote:
nope, denk het niet. Heb begrepen dat ik gisteren erg hyper was voor ik plat ging.quote:
Huh, hoezo dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd togg
hihi serena vindt mij een schat![]()
![]()
ja toggquote:
jij kribbig? nooit tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
sry ben een beetje kribbig. Heb zowat bijna de hele dag geslapen. Ben alleen wakker geworden om wat te eten.
Morfine is one hell of a painkiller.
Bijna alles wel van hun. Al was het laatste album echt een tegenvaller.quote:
geloof mij, the ketchup song heeft mij niet echt vrolijk gemaakt. Ben letter wakker geschrokken, was nog half aan het slapen toen ik mijn laptop aanzette en ben ingetuned op onz radio.quote:
iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bijna alles wel van hun. Al was het laatste album echt een tegenvaller.
quote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 29-03-2011
01. 311 Knetterkrankjorum
02. 285 djkoelkast
03. 278 Samzz
04. 201 So_Surreal_Baby
05. 160 Symphonic
06. 144 Viro
07. 144 Huppelmuts
08. 130 Stokstaart
09. 105 Patje1987
10. 094 Monopoly
11. 085 Popje-popje
12. 084 dekkered
13. 056 dragems
14. 055 Myraela
15. 054 Zokunen
16. 054 quaas
17. 050 Spouwerranger
18. 045 Royco1
19. 044 Carooltje79
20. 043 Watertornado
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
hoe kom ik in hemelsnaam aan 144 post, heb gisteren amper gepost![]()
Was serena bezig?
Niet een klein beetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
Was serena bezig?
oei dat is serieus wel weer best erg van mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
Was serena bezig?
[..]
dat vroeg ik me ook al af.. hij heeft liefdesverdriet volgens mijquote:
Dan zou ik dit niet draaienquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af.. hij heeft liefdesverdriet volgens mij
ik zou dit soberso nooit draaienquote:
En dit iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou dit soberso nooit draaien
nee goudvissen eten de guppen opquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
Misschien een rare vraag: Weet iemand of je guppies gewoon kunt combineren met goudvissen in een aquarium
Dank jequote:Op woensdag 30 maart 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee goudvissen eten de guppen op
rond 0:00 was dat toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stok het is toch al wel meer dan 2 uur geleden dat de remix is geweest? of ben ik nou gek?
ben er door ervaring achtergekomen. zo had ik heul veul guppies en zo nog maar stuk of 3 maar die 3 konden wel gewoon bij de goudvissen in. die aten ze niet op.. zouden wel vies smaken ofzowquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank jedan doen we dat maar ff niet
guppen vreten zelfs hun eigen baby'squote:Op woensdag 30 maart 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben er door ervaring achtergekomen. zo had ik heul veul guppies en zo nog maar stuk of 3 maar die 3 konden wel gewoon bij de goudvissen in. die aten ze niet op.. zouden wel vies smaken ofzow
klopt, moet je ook scheiden hequote:Op woensdag 30 maart 2011 03:39 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
guppen vreten zelfs hun eigen baby's
Wat een kanibalen. Heb nu wel guppy-jonkies en die oudjes bij elkaar zitten maar de jeugd is vooralsnog in levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:39 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
guppen vreten zelfs hun eigen baby's
kan ik em niet aanvragen? hoe heet ie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Godsamme, ik wou de remix de eerste nacht dat hij in draakje stond aanvragen![]()
krijg telkens dat hij net gedraait is.. stomme draakje
zoek maar op knetterquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:41 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
kan ik em niet aanvragen? hoe heet ie?
als ze net geboren zijn worden er ook veel opgevreten dacht ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een kanibalen. Heb nu wel guppy-jonkies en die oudjes bij elkaar zitten maar de jeugd is vooralsnog in leven
Van deze opname bestaat helaas geen videomateriaal. Alleen wat foto's.quote:
pcies.. stomme draakje* Knetterkrankjorum schopt een keer tegen draakje aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter je track is recently played! Gaat um dus niet worden.........
dit is een verzoekmachine die draait wat wij vragen. als er geen verzoekjes zijn dan draait hij randomquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:44 schreef KIapIoper het volgende:
is er nu geen actieve DJ, maar een automatisch systeem wat in stand gehouden wordt met verzoekjes of?
De tijd tussen dat je dezelfde track mag aanvragen is toch 12 uur?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies.. stomme draakje* Knetterkrankjorum schopt een keer tegen draakje aan![]()
DJ meld zich, maar ik kan de verzoekmachine niet van de stream server schoppen. Dat kan alleen djkoelkast.quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:44 schreef KIapIoper het volgende:
is er nu geen actieve DJ, maar een automatisch systeem wat in stand gehouden wordt met verzoekjes of?
Je kunt zelf verzoekjes doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:44 schreef KIapIoper het volgende:
oh echtquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De tijd tussen dat je dezelfde track mag aanvragen is toch 12 uur?
Artiest is 2 uur dacht ik hoor.....
Denk niet dat hij dat voor je gaat oplossen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh echtdat is mooi stom dan
![]()
zal koelkast morgen wel ff naar vragen want dat vink niks heur
dan moet hij dat maar doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat voor je gaat oplossen.
Enige wat hij kan doen is het nummer er meerdere keren inzetten. Dan kan het geloof ik wel.
Staat ook 3x Caro Emerald - A night Like this in.
tsss doe eens lief!quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:50 schreef Viro het volgende:
ik ga weer in bed liggen, heb het koud. Ff mijn koude poten tegen de warme benen van serena aanleggen
nou ja.. allessss..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
in de nacht mag ik knetter, tegen haar wil in, voorover drukken op dr bureau en genadeloos neuckenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ok, wat is er mis met deze?hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ja.. allessss..
alles mag mits het liev is of liev bedoelt is
sowiesoquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:52 schreef Viro het volgende:
[..]
in de nacht mag ik knetter, tegen haar wil in, voorover drukken op dr bureau en genadeloos neucken
mits het liev is.. of liev bedoelt isquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:52 schreef Viro het volgende:
[..]
in de nacht mag ik knetter, tegen haar wil in, voorover drukken op dr bureau en genadeloos neucken
Wat denk je van dat meisje? Leuk/ Niet leuk. IETS is niet in de haak..... Ik vertel zo wat.quote:
Ok, wat is er mis met deze?een jongen geweest toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
Ok, wat is er mis met deze?puur op uiterlijk: jammer dat ze blond is, lijkt een groot hoofd vergeleken bij de armen en benen.. en vind dr benen nogal dunnetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Heb jij dat topic ook gezien of kende je haar alquote:
Ok, wat is er mis met deze?Ze heb een vlekje op haar arm, die is doodziek ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is hij goed gelukt als een zijquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij dat topic ook gezien of kende je haar al
te mannelijk armen, was het een jongen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denk je van dat meisje? Leuk/ Niet leuk. IETS is niet in de haak..... Ik vertel zo wat.
topic niet gelezen, maar is het kim petras?quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij dat topic ook gezien of kende je haar al
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
Een nacht zonder clouseau is een nacht zonder knetter
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:56 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
topic niet gelezen, maar is het kim petras?
dan kende ik die dus alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best sick, je zal haar(hem) maar net proberen te versieren idd
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:58 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
dan kende ik die dus aloh op die foto zie je het meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best sick, je zal haar(hem) maar net proberen te versieren idd
-insert koosnaampje-
iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh op die foto zie je het meteen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:58 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
dan kende ik die dus alDaar had ik het er wel uitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best sick, je zal haar(hem) maar net proberen te versieren idd
Deze is ook moeilijk te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar had ik het er wel uitgehaald.
Deze is ook moeilijk te zien:nee hoor, die kaak verraad hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
-insert koosnaampje-
[..]
Deze is ook moeilijk te zien:en deze danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
[..]
Deze is ook moeilijk te zien:nek is te dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zijn heus wel chicks die een iets bredere kaaklijn hebben hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor, die kaak verraad het
quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:01 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
en deze dan
Fuck sakes man. Met beide ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, Ezio.
in de nacht maakt het niet uit, dan mag allesquote:Op woensdag 30 maart 2011 04:01 schreef Karzai het volgende:
tis wel een beetje een zootje geworden qua liedjes
ja maar door zulke kaken ga ik twijfelen en beter kijken en dan zie je het vaak welquote:Op woensdag 30 maart 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn heus wel chicks die een iets bredere kaaklijn hebben hoor.![]()
Bij die Kelly van big Brother zag je meer kaaklijn
quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:01 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
en deze dan
hele gezicht klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je deze niet wist was het je nooit opgevallen denk ik..quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar door zulke kaken ga ik twijfelen en beter kijken en dan zie je het vaak wel
Boeiend. Mag best heel ff, doen ze overdag ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
we zijn totaal off topic aan het baggeren
![]()
* Knetterkrankjorum stopt even met posten![]()
plus in de nacht is er geen modquote:Op woensdag 30 maart 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeiend. Mag best heel ff, doen ze overdag ook.![]()
Laatst nog een heel gezeik over overheidsdiensten en DigiD met Koelkast
ja rule wil teveel op DMX lijken die fucker. Ashanti is weer welquote:Op woensdag 30 maart 2011 04:04 schreef Viro het volgende:
Jammer dat ja rule moet tussen 2 bazen verzoekjes
is mooiquote:Op woensdag 30 maart 2011 04:04 schreef Viro het volgende:
Jammer dat ja rule moet tussen 2 bazen verzoekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |