GABBERSAURUUUSSSquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spouwer
Bericht:
Vreedd uit je dak
Epic fail is epicquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik durf bijna geen kanjer meer te typen omdat ik laatst een meidje welterusten wenste via de chat en toen typte ik slaap lekker kanker![]()
quote:
Slaap lekker lieverdsquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
![]()
![]()
let's twist
![]()
![]()
Behoorlijk gênant jaquote:
ik zag huppel in mijn vlc staan....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Ironisch dat Knetter hardcore haat en dan dezen jingle
Ik faalquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zag huppel in mijn vlc staan....
Ik ook meerdere keren zelfs. Energiehal FTWquote:
kweenie hoor, ik hoorde hem niet..quote:
welterustenquote:
ik heb 1 geluisterd, maar wens jij mij hoofdpijn toe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
Beetje zwak Knetter mensen ik moet wel leren jouw muziek te accepteren en respecteren maar de mijne zet je gewoon af.![]()
Zijn dit de eerste barstjes in onze relatie?
Zo erg kan het vast niet zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 1 geluisterd, maar wens jij mij hoofdpijn toe dan?
tsss alsof ik obsessed ben met piemolsquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo erg kan het vast niet zijn![]()
Sowieso gaat dit nummer over penissen, zou je moeten aanspreken
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tsss alsof ik obsessed ben met piemols
jij wou niet trouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:41 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Niet trouwen, ik wou wel dat je mijn piemel bekeek
whahahaha wordt er ook 1 wakkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
redskillz jouw ava is gewoon MJ zie ik nu pas
Ik heb hem gemaakt van een plaatje die ik gestolen heb.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
redskillz jouw ava is gewoon MJ zie ik nu pas
Haha het is van die hele oude serie uit de jaren 70, The Jacksons. Was ook een tekenfilm vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt van een plaatje die ik gestolen heb.
Dus ik had geen idee
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt ongein en niet leuk
Aha, zag er leuek uit vandaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha het is van die hele oude serie uit de jaren 70, The Jacksons. Was ook een tekenfilm van
Nu gaat Koelkast snel 3FM luisteren hoor boehoequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischdus jij niet
Moet je je eens voorstellen, wij samen een hele dag:quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischdus jij niet
3FMquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu gaat Koelkast snel 3FM luisteren hoor boehoe
whahaha dat komt echt niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen, wij samen een hele dag:
ochtend: muziek luisteren
middag: tv series kijken
avond: films kijken
![]()
Dat overleven we beiden niet
Dat en Giel Beelen _______quote:
Ik luister uitsluitend ONZquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat en Giel Beelen _______
Radio Veronica is wel wel tof
ik niet, want die kan ik niet op mijn mobiel luisterenquote:
Ja maar dat kan niet in de autoquote:
Slaap lekkerquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenland meisquote:
ècht niet 8/16 bit ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Bliepjes is 8 bit en 16 bit Amiga-troep. Dit is
oh okequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Bliepjes is 8 bit en 16 bit Amiga-troep. Dit is
Gabberwijffie? Kom opquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter zal het dan wel weer leuk vinden
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga mijn lantaarnpaal uitlaten. Tot morgen 10:00u
Je kan zelf verzoekjes doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:00 schreef KIapIoper het volgende:
kan ik verzoek nummertje doen cowboys en indiane graag
Luister je mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:00 schreef KIapIoper het volgende:
kan ik verzoek nummertje doen cowboys en indiane graag
omdat hij daar al menig nacht een natte hemaslip van heeft gehad in zijn droomquote:
Haha jij hij heeft wel een vreemde fascinatie met jou jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat hij daar al menig nacht een natte hemaslip van heeft gehad in zijn droom
dit heeft hij al eeuwen geleden voor koelkast ingesproken als ik koelkast moet gelovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha jij hij heeft wel een vreemde fascinatie met jou ja
Ja maar die bewaart toch alles?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit heeft hij al eeuwen geleden voor koelkast ingesproken als ik koelkast moet geloven
quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar die bewaart toch alles?
Jij zit echt in bijna elke jingle gewoon
Ligt er aan hoeveel Koelkast nog heeft liggen van jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i know, ik spreek ook niks meer in
![]()
en met een paar weken zijn er vast weer een hele lading nieuwe jingles en dan is iedereen mij alweer vergeten
Hi manquote:
ik hoop toch echt dat dat niet de monsterhit gaat wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel Koelkast nog heeft liggen van jou
Sowieso heb je net weer een liedje dat uit is gekomen wat waarschijnlijk de nieuwe Monsterhit moet gaan worden als ik de geruchten mag geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |