GABBERSAURUUUSSSquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spouwer
Bericht:
Vreedd uit je dak
Epic fail is epicquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik durf bijna geen kanjer meer te typen omdat ik laatst een meidje welterusten wenste via de chat en toen typte ik slaap lekker kanker![]()
quote:
Slaap lekker lieverdsquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
![]()
![]()
let's twist
![]()
![]()
Behoorlijk gênant jaquote:
ik zag huppel in mijn vlc staan....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Ironisch dat Knetter hardcore haat en dan dezen jingle
Ik faalquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zag huppel in mijn vlc staan....
Ik ook meerdere keren zelfs. Energiehal FTWquote:
kweenie hoor, ik hoorde hem niet..quote:
welterustenquote:
ik heb 1 geluisterd, maar wens jij mij hoofdpijn toe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
Beetje zwak Knetter mensen ik moet wel leren jouw muziek te accepteren en respecteren maar de mijne zet je gewoon af.![]()
Zijn dit de eerste barstjes in onze relatie?
Zo erg kan het vast niet zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 1 geluisterd, maar wens jij mij hoofdpijn toe dan?
tsss alsof ik obsessed ben met piemolsquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo erg kan het vast niet zijn![]()
Sowieso gaat dit nummer over penissen, zou je moeten aanspreken
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tsss alsof ik obsessed ben met piemols
jij wou niet trouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je wou met me trouwen, die krijg je er wel bij hoor.,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:41 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Niet trouwen, ik wou wel dat je mijn piemel bekeek
whahahaha wordt er ook 1 wakkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
redskillz jouw ava is gewoon MJ zie ik nu pas
Ik heb hem gemaakt van een plaatje die ik gestolen heb.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
redskillz jouw ava is gewoon MJ zie ik nu pas
Haha het is van die hele oude serie uit de jaren 70, The Jacksons. Was ook een tekenfilm vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:43 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt van een plaatje die ik gestolen heb.
Dus ik had geen idee
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het echt ongein en niet leuk
Aha, zag er leuek uit vandaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha het is van die hele oude serie uit de jaren 70, The Jacksons. Was ook een tekenfilm van
Nu gaat Koelkast snel 3FM luisteren hoor boehoequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischdus jij niet
Moet je je eens voorstellen, wij samen een hele dag:quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo sorry? het hoort zo. ik vind fantastischdus jij niet
3FMquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu gaat Koelkast snel 3FM luisteren hoor boehoe
whahaha dat komt echt niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen, wij samen een hele dag:
ochtend: muziek luisteren
middag: tv series kijken
avond: films kijken
![]()
Dat overleven we beiden niet
Dat en Giel Beelen _______quote:
Ik luister uitsluitend ONZquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat en Giel Beelen _______
Radio Veronica is wel wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |