Als een 15 jarig meisje die het al gedaan heeft dat tegen je zegt is dat wel raar....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef Civilian het volgende:
Depressief en minderwaardig voelen door een MSNgesprek
Als jij je al depressief voelt omdat je van 1 meisje hebt gehoord dat ze 't eerder heeft gedaan dan jou, dan heb je nogal 'n probleem..quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als een 15 jarig meisje die het al gedaan heeft dat tegen je zegt is dat wel raar....
Ik weet dat allemaal al, ik dacht er ook oke mee te zijn maar blijkbaar....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als jij je al depressief voelt omdat je van 1 meisje hebt gehoord dat ze 't eerder heeft gedaan dan jou, dan heb je nogal 'n probleem..
Er zijn genoeg mensen die 't eerder hebben gedaan dan jou. Get over it. Ook genoeg mensen die 't pas op een (veel) latere leeftijd doen
Geef haar een breezer en een pakje peuken, dan ben je gelijk ontmaagd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als een 15 jarig meisje die het al gedaan heeft dat tegen je zegt is dat wel raar....
Tja inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Nou, stoer hoor, zo'n 15 jarig meisje dat al neukt..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:20 schreef Skillstorm het volgende:
Het erge is nog dat ik haar leuk vind/vond.....
Je kan altijd zeggen: kom hier danquote:ze zei: haha jij moet helemaal je mond houden, jij hebt het nog niet eens gedaan.
Tja.. Dan was blokken en verwijderen niet zo'n slimme actie. Ze klinkt namelijk vrij makkelijk als ze zomaar met iemand om skype over seks gaat praten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:20 schreef Skillstorm het volgende:
Het erge is nog dat ik haar leuk vind/vond.....
Ja, met haar doen was zo leuk geweest zeker....maar een kut is een kut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Dan was blokken en verwijderen niet zo'n slimme actie. Ze klinkt namelijk vrij makkelijk als ze zomaar met iemand om skype over seks gaat praten.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, met haar doen was zo leuk geweest zeker....maar een kut is een kut.
Ik kan me het voorstellen, maar jij had haar op dezelfde lage manier terug kunnen dissen dat jij jezelf niet zomaar blootgeeft aan de eerste de beste met een aaitje en lief woordje. Dat je het niet wilt doen met iemand die de daad zo 'normaal' vindt dat ze er zo even opkruipen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, daar zullen mensen idd enorm van onder de indruk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:21 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik kan me het voorstellen, maar jij had haar op dezelfde lage manier terug kunnen dissen dat jij jezelf niet zomaar blootgeeft aan de eerste de beste met een aaitje en lief woordje. Dat je het niet wilt doen met iemand die de daad zo 'normaal' vindt dat ze er zo even opkruipen.
Flinke diss idd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:28 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Nou, daar zullen mensen idd enorm van onder de indruk zijn
Seks is iets bijzonders en dat zou je in mijn ogen alleen moeten hebben met iemand waar je echt van houd, seks moet je niet met alles en iedereen willen doen om er zogenaamd bij te horen of omdat je even zin erin denkt te hebben. Een 15-jarige meisje dat geen (serieuze) relatie heeft (gehad), maar wel (al vaak?) seks heeft (gehad) is in mijn ogen een slet (en als het een jongen was geweest ook). Ik weet dat ik ouderwetse overkom, maar zo denk ik erover.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben 17 en nog steeds maagd, natuurlijk dacht ik hier geen problemen mee te hebben, totdat een 15 jarig meisje die al ontmaagd was wat tegen me zei toen we over seks aan het praten waren op Skype. Vond haar leuk ook, ze zei: haha jij moet helemaal je mond houden, jij hebt het nog niet eens gedaan.
Ik weet niet waarom maar ik voelde me ongelofelijk depressief en minderwaardig op dat moment, heb haar maar geblokt en verwijderd. Ja, een overhaaste actie maar ik voel me nu wel beter![]()
Naar mijn mening moet je eigenlijk pas met seks beginnen als je bereid bent de mogelijke consequenties ervan te dragen (SOA's, baby's, etc). Verder gaat naar mijn mening kwaliteit boven kwantiteit. Liever minder vaak hele goeie seks met dezelfde partner, dan 20 verschillende partners in het pashokje van het zwembad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Seks is iets bijzonders en dat zou je in mijn ogen alleen moeten hebben met iemand waar je echt van houd, seks moet je niet met alles en iedereen willen doen om er zogenaamd bij te horen of omdat je even zin erin denkt te hebben. Een 15-jarige meisje dat geen (serieuze) relatie heeft (gehad), maar wel (al vaak?) seks heeft (gehad) is in mijn ogen een slet (en als het een jongen was geweest ook). Ik weet dat ik ouderwetse overkom, maar zo denk ik erover.
Wat een teksten voor een maagdquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een goeie diss is, maar laag. Je insinueert daarmee dat het 15jarige dametje een sletje is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:28 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Nou, daar zullen mensen idd enorm van onder de indruk zijn
Ja, er moet echt liefde bij betrokken zijn en niet dat het zomaar met iemand uit lust doet ofzo...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Seks is iets bijzonders en dat zou je in mijn ogen alleen moeten hebben met iemand waar je echt van houd, seks moet je niet met alles en iedereen willen doen om er zogenaamd bij te horen of omdat je even zin erin denkt te hebben. Een 15-jarige meisje dat geen (serieuze) relatie heeft (gehad), maar wel (al vaak?) seks heeft (gehad) is in mijn ogen een slet (en als het een jongen was geweest ook). Ik weet dat ik ouderwetse overkom, maar zo denk ik erover.
shiit zorg dat je haar weer gauw in je lijst hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben 17 en nog steeds maagd, natuurlijk dacht ik hier geen problemen mee te hebben, totdat een 15 jarig meisje die al ontmaagd was wat tegen me zei toen we over seks aan het praten waren op Skype. Vond haar leuk ook, ze zei: haha jij moet helemaal je mond houden, jij hebt het nog niet eens gedaan.
Ik weet niet waarom maar ik voelde me ongelofelijk depressief en minderwaardig op dat moment, heb haar maar geblokt en verwijderd. Ja, een overhaaste actie maar ik voel me nu wel beter![]()
Waar slaat dat nu weer op? Niemand is bereid om te accepteren dat je aids kan krijgen. Je moet er gewoon pas aan beginnen als je verantwoordelijk genoeg bent om het veilig te doen, en als het goed voelt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet je eigenlijk pas met seks beginnen als je bereid bent de mogelijke consequenties ervan te dragen (SOA's, baby's, etc). Verder gaat naar mijn mening kwaliteit boven kwantiteit. Liever minder vaak hele goeie seks met dezelfde partner, dan 20 verschillende partners in het pashokje van het zwembad.
Ik bedoelde ook dat je verantwoordelijk genoeg moet zijn om het zo veilig mogelijk te doen en pas 'onveilig' (zonder condoom, met pil) als je sterk genoeg in je schoenen staat om een soa-test te eisen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:27 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Niemand is bereid om te accepteren dat je aids kan krijgen. Je moet er gewoon pas aan beginnen als je verantwoordelijk genoeg bent om het veilig te doen, en als het goed voelt natuurlijk.
Verder inderdaad kwaliteit boven kwantiteit.
Onzin, seks is gewoon lekker (over het algemeen) en degene waarmee je het doet zorgt ervoor of het iets bijzonders is of niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Seks is iets bijzonders en dat zou je in mijn ogen alleen moeten hebben met iemand waar je echt van houd.
En wat voor gesprek... een gesprek van "niveau" kun je het toch niet noemen. "Jij moet je mond houden omdat je nog helemaal geen ervaring hebt??" Kom op, ze moet zelf haar mond houden... en dat meisje vond jij wel leuk? Ik kan me er niks bij voorstellen dat ze inderdaad leuk is, maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef Civilian het volgende:
moet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:48 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Ja, er moet echt liefde bij betrokken zijn en niet dat het zomaar met iemand uit lust doet ofzo...
Dit dus.quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Catbert het volgende:
Holy fuck, 17 en je daar druk over maken. Waar gaat 't heen
Ja ik ken de context van het gesprek verder niet, maar het valt me wel eens vaker op dat vrouwen in Nederland nogal bot en hard overkomen op onzekere jongens. Daar is dit een illustratief voorbeeld van. Het is een wat emotionele uitbarsting van TS, maar goed daar is hij ook 17 voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:31 schreef seiramu het volgende:
Ik begrijp niet dat jongens en meiden hier zo'n probleem van makenhet feit dat dat meisje zo'n opmerking maakt zegt genoeg over haar naar mijn mening.
Als een meisje je echt leuk vind zal ze het feit dat je maagd bent écht geen probleem vinden hoor.
Tegenwoordig zijn er weinig kinderen nog maagd..quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij is keihard geowned door een kleuterquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef Civilian het volgende:
Heb je daar ruim 2 maanden over na moeten denken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef thermischbelast het volgende:
Simpel. Ze is een sletje dat zichzelf zomaar laat neuken
Huh. Wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:45 schreef EviL_AleX het volgende:
![]()
![]()
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan neuken.
Ja, echt...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als dat je instelling is, is het inderdaad wel sneu dat je nog maagd bent. Doe daar eens snel wat aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:51 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Op het fokforum zitten geen maagden, heeft iedereen een grote penis, veel vrienden, en een baan.
Die vrouwen van tegenwoordig ook. Ze hechten er belang als ze al geneukt hebben, niet wetende dat een vrouw daar in 1 klap haar hele leven mee in steen zet. Als ik ooit een dochter krijg die zo is sla ik al haar tanden uit haar bek, daarom wacht ik nog effe met een dochter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Skillstorm het volgende:
Wat is er in vredesnaam mis mee seks te hebben op je vijftiende?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:50 schreef TippieTop het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de 15-jarige is een slet. Ze worden steeds jonger en jonger.
Ik wil echt geen dochters krijgen, ik voed haar op en besteed jaren tijd, enkel zodat ze geneukt kan worden door schooiers, want naar mij luistert ze toch niet (ben dan weer ouderwets enzo).
Als ik naar de generatie nu kijk, de slettengeneratie om het zo te noemen, dan wil ik echt niet dat zij de moeders worden van mijn dochters...
Ben jij er ook zo eenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam mis mee seks te hebben op je vijftiende?
Als je dit zegt, dan zou het meisje in kwestie denken dat je een fag bent. Je maakt haar uit voor slet als je een comeback wilt maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:21 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik kan me het voorstellen, maar jij had haar op dezelfde lage manier terug kunnen dissen dat jij jezelf niet zomaar blootgeeft aan de eerste de beste met een aaitje en lief woordje. Dat je het niet wilt doen met iemand die de daad zo 'normaal' vindt dat ze er zo even opkruipen.
De definitie van een hoer is niet seks hebben op je vijftiende, klaar. Verklaar je nader.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:55 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een
Ik voed geen hoeren op. Klaar.
Domme hoer, dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
De definitie van een hoer is niet seks hebben op je vijftiende, klaar. Verklaar je nader.
IMO niks, als je het wilt moet je het gewoon doen. Echter zou dit bij mijn dochter gebeuren dan zal ik er wel voor zorgen dat het verantwoord gebeurt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam mis mee seks te hebben op je vijftiende?
Is toch al gezegd Taurus als je een dochter heb die zo vroeg haar leven al wil bepalen, dan is het onzin om dat op te voeden. Of je nu een hoer wil noemen of niet, je brengt weer een levenloze ziel in de wereld die niks bijdraagd.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
De definitie van een hoer is niet seks hebben op je vijftiende, klaar. Verklaar je nader.
Als je dat doet bel mij dan ff, dan sla ik al jouw tanden uit je bek.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:43 schreef picardmike het volgende:
Die vrouwen van tegenwoordig ook. Ze hechten er belang als ze al geneukt hebben, niet wetende dat een vrouw daar in 1 klap haar hele leven mee in steen zet. Als ik ooit een dochter krijg die zo is sla ik al haar tanden uit haar bek, daarom wacht ik nog effe met een dochter.
Daarom doe ik het ook niet Catbert, want als ik ergens mee begin dan maak ik het ook af.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dat doet bel mij dan ff, dan sla ik al jouw tanden uit je bek.
Tuurlijk joh. Internetheld.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:13 schreef picardmike het volgende:
Daarom doe ik het ook niet Catbert, want als ik ergens mee begin dan maak ik het ook af.![]()
Dat zou jammer voor ons beide zijn.
Of jij weet niet waar je aan begintquote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Internetheld.
Ik krijg zelf in October een dochter, en mij lijkt het ook een vreemd idee dat ze ooit vriendjes gaat krijgen e.d. Maar deze uitspraak, je eigen dochter d'r "tanden uit de bek slaan" geeft aan dat je gewoon volledig labiel bent.
Het is misschien als een grap bedoeld maar ik heb ook geen zin om een dochter op te voeden die toch zal eindigen als een volledig van God losgeslagen hoer. Dat zal mij als vader erg veel pijn doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Internetheld.
Ik krijg zelf in October een dochter, en mij lijkt het ook een vreemd idee dat ze ooit vriendjes gaat krijgen e.d. Maar deze uitspraak, je eigen dochter d'r "tanden uit de bek slaan" geeft aan dat je gewoon volledig labiel bent.
Jij spoort echt voor geen meter hequote:Op zondag 19 juni 2011 01:17 schreef picardmike het volgende:
Je komt op mij nu over dat je een dochter hebt omdat je de seks lekker vond trouwens. Lekkere motivatie al om er aan te beginnen. Maar je zal de minste niet zijn.
Als je dochter zo "eindigt" heeft dat toch vooral alles met haar opvoeding te maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef TippieTop het volgende:
Het is misschien als een grap bedoeld maar ik heb ook geen zin om een dochter op te voeden die toch zal eindigen als een volledig van God losgeslagen hoer. Dat zal mij als vader erg veel pijn doen.
Tuurlijk joh, heeft alles met opvoeding te maken. De feminist die op school al vanaf haar 5e aanspoort tot een lul in al haar gaten, heeft er niets mee te maken. Kim Kardashian op MTV heeft er niets mee te maken. De sletten die haar hersenspoelen met '' je pa is ouderwets neuk die lekkere gozer daar en loop weg, drieg je pa!'', heeft er helemaal NIETS mee te maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dochter zo "eindigt" heeft dat toch vooral alles met haar opvoeding te maken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef Civilian het volgende:
Je had eigenlijk tegen haar moeten zeggen dat ze dan maar eens langs moet komen en je haar in al haar gaten gaat pakken, zodat je voortaan ook mee kunt praten over seks.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Skillstorm het volgende:
Inhoudelijk reageren is moeilijk?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Catbert het volgende:
Je bent een gefrustreerde kneus TippieTop, niks meer. Ik denk niet dat jij ooit kinderen gaat krijgen dus da's ook lekker makkelijk dan.
Op gefrustreerde kneuzen als jij wel ja. Kan m'n best gaan doen maar dat heeft weinig zin met vertiefte types als jij. Dus dan hou je maar een ding over: "point and laugh".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Catbert dit gaat niet over jou en je dochter, maar over TS wat een man is die krijgt te horen van een 15 jarige vrouw dat die allang geneukt moest zijn op zijn 17e.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij spoort echt voor geen meter he
[..]
Als je dochter zo "eindigt" heeft dat toch vooral alles met haar opvoeding te maken.
Who cares die snol heeft zich waarschijnlijk 30 keer vol laten spuiten in een kelderbox door Youssef en Achmed wie het precies was weet ze zelf ook niet. Kan haar ook niet zoveel boeien ze kreeg een breezer.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Catbert dit gaat niet over jou en je dochter, maar over TS wat een man is die krijgt te horen van een 15 jarige vrouw dat die allang geneukt moest zijn op zijn 17e.
Ik weet niet ik heb hetzelfde probleem als TS.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef Nico987 het volgende:
eem breezer?? zijn die nog steeds zo populair?? dan moet ik eens hier de kelderboxen af, is een stuk goedkoper dan naar de hoeren..
Dat wil je wel erg graag nog een keer melden hequote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef Nico987 het volgende:
Ik ken jullie probleem niet, want zoals ik schreef was ik er imo ziekelijk vroeg bij, wel in een relatie overigens..
Ik hoor nog steeds niets inhoudelijks over het bezwaar tegen een seksende dochter als zij er aan toe is. Heb je gewoon geen bezwaar en is het een soort oer-gevoel? Een beetje zoals hooligans gewoon voelen dat ze moeten knokken?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Domme hoer, dan.
Slet is ook een mooi understatement.
Ouders pijn doen omdat je kutje jeukt, wou wat zullen ze trots zijn dat hun dochter het doet met van alles en iedereen...
Jawel, ik ben een simpele jongen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:49 schreef Isamara87 het volgende:
Leer een vrouw te bekoren en dan komt het vanzelf wel je wil toch niet in een budcontainer je zaad lozen omdat je dan geen maagd meer bent.
Een seksende dochter dat mag natuurlijk, maar ze moet niet met onzin komen zoals bij Ts. Noem jij is iets waarom je als vrouw trots moet zijn op seks?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds niets inhoudelijks over het bezwaar tegen een seksende dochter als zij er aan toe is. Heb je gewoon geen bezwaar en is het een soort oer-gevoel? Een beetje zoals hooligans gewoon voelen dat ze moeten knokken?
Je bepaalt je verdere leven toch niet door seks, gekkie. Seks is fijn, dat ga jij toch niet ontkennen mag ik hopen? Jouw dochter gaat seks ook fijn vinden, hoop ik voor haar althans. En als zij op haar vijftiende er aan toe is gaat ze het doen ook, of jij dat nou goed vindt of niet. Tip: zorg er inderdaad zoals al eerder iemand hier zei voor dat het verantwoord gebeurt, dat doe je niet door te roepen dat het een hoer is als ze begint te neuken, maar door haar te wijzen op rubbertjes en haar verder veel plezier te wensen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is toch al gezegd Taurus als je een dochter heb die zo vroeg haar leven al wil bepalen, dan is het onzin om dat op te voeden. Of je nu een hoer wil noemen of niet, je brengt weer een levenloze ziel in de wereld die niks bijdraagd.
Luister anders hoe Michael Jackson er 20 jr geleden over dacht. Iets wat nu juist niet zo is.
Tuurlijk is seks fijn, maar niet alles gaat om seks. Ik ga geen dochter op de wereld brengen en mijn vriendin pijn laten lijden omdat ze zo graag seks wil.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je bepaalt je verdere leven toch niet door seks, gekkie. Seks is fijn, dat ga jij toch niet ontkennen mag ik hopen? Jouw dochter gaat seks ook fijn vinden, hoop ik voor haar althans. En als zij op haar vijftiende er aan toe is gaat ze het doen ook, of jij dat nou goed vindt of niet. Tip: zorg er inderdaad zoals al eerder iemand hier zei voor dat het verantwoord gebeurt, dat doe je niet door te roepen dat het een hoer is als ze begint te neuken, maar door haar te wijzen op rubbertjes en haar verder veel plezier te wensen.
Je praat tegen pubers! TS is 17, en dat meiske is 15! Gaat nergens over. Of ben jij zelf nog zo'n jonkie dat die leeftijdscategorie uiterst serieus neemt? 'jij hebt het nog niet eens gedaan', nou en, kom op zeg. Maakt haar geen slet, maakt haar gewoon 'n puber van 15 die iemand plaagt.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een seksende dochter dat mag natuurlijk, maar ze moet niet met onzin komen zoals bij Ts. Noem jij is iets waarom je als vrouw trots moet zijn op seks?
Als jouw dochter op haar vijftiende neukt en een opmerking naar een vriendje maakt 'jij hebt het nog niet eens gedaan', impliceert dat dat alles draait om seks? Nogmaals: kijk even naar de bron. Vijftien is niet een leeftijd waar je afgewogen politiek correcte uitspraken van kan verwachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk is seks fijn, maar niet alles gaat om seks. Ik ga geen dochter op de wereld brengen en mijn vriendin pijn laten lijden omdat ze zo graag seks wil.
Het is gewoon sneu omdat tegen een jongen te gaan zeggen. Ben je er gewoon op uit om iemand te kwetsen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je praat tegen pubers! TS is 17, en dat meiske is 15! Gaat nergens over. Of ben jij zelf nog zo'n jonkie dat die leeftijdscategorie uiterst serieus neemt? 'jij hebt het nog niet eens gedaan', nou en, kom op zeg. Maakt haar geen slet, maakt haar gewoon 'n puber van 15 die iemand plaagt.
Trots zijn op seks, tussen twee haakjes, kan trouwens ook prima, het is immers een plezierig tijdverdrijf dat ik althans iedereen kan aanraden. Ik weet niet of je het al eens geprobeerd hebt, maar wat mij betreft is dat fenomeen absoluut een must.
Het is ook sneu. Maakt haar echter geen kansloze slet, zoals hier wordt gesuggereerd. TS moet zich er gewoon niets van aantrekken, er zijn veel ergere kwetsende uitspraken dan dit. Ik snap dat het de andere kant op moet worden gedraaid voor TS en dat in plaats van hem te helpen in zijn misplaatste schaamte voor het maagdzijn het makkelijker is dat meisje aan te vallen, maar ook dat zal hem denk ik niet helpen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu omdat tegen een jongen te gaan zeggen. Ben je er gewoon op uit om iemand te kwetsen.
Hoezo gaat het nergens over daar gaat het al fout! Jullie willen gewoon hetzelfde als mannen en dat kan gewoon niet. Seksuele vrijheid voor vrouwen is sowieso al geen verbetering en daarbij komt dat jullie de meeste gevolgen daarvan moeten dragen. Dan kan je wel de beleving gelijk trekken maar dat is gewoon niet zo.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je praat tegen pubers! TS is 17, en dat meiske is 15! Gaat nergens over. Of ben jij zelf nog zo'n jonkie dat die leeftijdscategorie uiterst serieus neemt? 'jij hebt het nog niet eens gedaan', nou en, kom op zeg. Maakt haar geen slet, maakt haar gewoon 'n puber van 15 die iemand plaagt.
Trots zijn op seks, tussen twee haakjes, kan trouwens ook prima, het is immers een plezierig tijdverdrijf dat ik althans iedereen kan aanraden. Ik weet niet of je het al eens geprobeerd hebt, maar wat mij betreft is dat fenomeen absoluut een must.
Seksuele vrijheid gelijkheid en vrijheid is geen verbeteringquote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo gaat het nergens over daar gaat het al fout! Jullie willen gewoon hetzelfde als mannen en dat kan gewoon niet. Seksuele vrijheid voor vrouwen is sowieso al geen verbetering en daarbij komt dat jullie de meeste gevolgen daarvan moeten dragen. Dan kan je wel de beleving gelijk trekken maar dat is gewoon niet zo.
Ok, vreemd aan de andere kant vind je het wel normaal zo een sneue dochter te hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is ook sneu. Maakt haar echter geen kansloze slet, zoals hier wordt gesuggereerd. TS moet zich er gewoon niets van aantrekken, er zijn veel ergere kwetsende uitspraken dan dit. Ik snap dat het de andere kant op moet worden gedraaid voor TS en dat in plaats van hem te helpen in zijn misplaatste schaamte voor het maagdzijn het makkelijker is dat meisje aan te vallen, maar ook dat zal hem denk ik niet helpen.
Hoe gaat 't met die date van je? Heeft ze je al afgepoeierd?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef picardmike het volgende:
Hoezo gaat het nergens over daar gaat het al fout! Jullie willen gewoon hetzelfde als mannen en dat kan gewoon niet.
Wat moeten we tegen die jongen zeggen? Het is niet erg dat de rest van de wereld neukt en jij niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is ook sneu. Maakt haar echter geen kansloze slet, zoals hier wordt gesuggereerd. TS moet zich er gewoon niets van aantrekken, er zijn veel ergere kwetsende uitspraken dan dit. Ik snap dat het de andere kant op moet worden gedraaid voor TS en dat in plaats van hem te helpen in zijn misplaatste schaamte voor het maagdzijn het makkelijker is dat meisje aan te vallen, maar ook dat zal hem denk ik niet helpen.
Ik geniet seksuele vrijheid sinds mijn vijftiende en dat gaat me enorm goed af, als vrouwzijnde. Ik weet niet uit welk gat jij in Nederland afkomstig bent, maar in hedendaags Nederland valt het best mee met de last die vrouwen seksueel moeten dragen hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo gaat het nergens over daar gaat het al fout! Jullie willen gewoon hetzelfde als mannen en dat kan gewoon niet. Seksuele vrijheid voor vrouwen is sowieso al geen verbetering en daarbij komt dat jullie de meeste gevolgen daarvan moeten dragen. Dan kan je wel de beleving gelijk trekken maar dat is gewoon niet zo.
Lees: voor vrouwen niet, want voor hun is het geen prestatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Seksuele vrijheid gelijkheid en vrijheid is geen verbetering![]()
Was het lang rijden van uit de middeleeuwen?
Gelul dat dingen niet gelijk moeten zijn voor mannen en vrouwen vind ik al sowieso onzin.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lees: voor vrouwen niet, want voor hun is het geen prestatie.
Grappig ben nog steeds maagd maar wel verloofd pas als ik getrouwd ben dan mag het geld ook voor mijn vriendin. Ben uit 87 als je kunt zien en geen moeite mee.quote:
Het is erg dat hij zich van zijn stuk laat brengen door zo'n uitspraak. Ik geloof dat de gemiddelde leeftijd van mannen die 'ontmaagd' worden (wat een afschuwelijk woord voor mannen overigens) zo rond de 18 ligt. Niks aan het handje dus, verwaarloosbare klacht. Typisch een klacht van een 17 jarige jongen die worstelt met zijn prestatievermogen, het is goed om af en toe op je bek te gaan. Als 'ie op z'n 25e nog maagd is heb ik andere teksten.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moeten we tegen die jongen zeggen? Het is niet erg dat de rest van de wereld neukt en jij niet?
Bij jou is het een bewuste keuze, bij mij niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Grappig ben nog steeds maagd maar wel verloofd pas als ik getrouwd ben dan mag het geld ook voor mijn vriendin. Ben uit 87 als je kunt zien en geen moeite mee.
Wat is geen prestatie?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lees: voor vrouwen niet, want voor hun is het geen prestatie.
Toch is het zo, vrouwen kunnen bij wijze van spreken met iedereen naar huis. Mannen doen het in sommige gevallen al met de eerste de beste.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelul dat dingen niet gelijk moeten zijn voor mannen en vrouwen vind ik al sowieso onzin.
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Toch is het zo, vrouwen kunnen bij wijze van spreken met iedereen naar huis. Mannen doen het in sommige gevallen al met de eerste de beste.
Ja voor vrouwen is het makkelijker, deal with it.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Toch is het zo, vrouwen kunnen bij wijze van spreken met iedereen naar huis. Mannen doen het in sommige gevallen al met de eerste de beste.
Daar gaat het niet om, het is toch een significant verschil wat ook tot uiting moet komen in gedrag?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen is makkelijker, deal with it.
Nou wat wil je wat er aan gedaan wordt dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is toch een significant verschil wat ook tot uiting moet komen in gedrag?
Waarom durft niemand zijn bek hierover open te trekken? Ipv er alleen maar op in te spelen?
Nou, de opmerkingen van de vrouw in TS zijn verhaal niet tolereren zou al een begin zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou wat wil je wat er aan gedaan wordt dan?
Ik wil dat mijn ouders trost kunnen zijn op mij zij verwachten dit van mij en ik hoor naar mijquote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij jou is het een bewuste keuze, bij mij niet.
En ze gaat neuken? zorgen dat moeders het allemaal goed uitlegt wat voor een voorzorgsmaatregelen ze moet nemen. Verder kan je niks doen en moet je niks doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja en als het je eigen dochter is?
Totdat je erachter komt dat ik jou dochter aan het neuken ben onder het genot van een dikke joint.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En ze gaat neuken? zorgen dat moeders het allemaal goed uitlegt wat voor een voorzorgsmaatregelen ze moet nemen. Verder kan je niks doen en moet je niks doen.
En als die ook een slet is, maar je kon geen goeie vrouw vinden maar heb wel behoefte. Hetgene waar ik mee zit. En bijna elke man tegenwoordig. Gewoon je hele leven doen alsof er niks aan de hand is. Want dat is echt mannelijk?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En ze gaat neuken? zorgen dat moeders het allemaal goed uitlegt wat voor een voorzorgsmaatregelen ze moet nemen. Verder kan je niks doen en moet je niks doen.
Ik zie mezelf niet trouwen met een slet dus ja dan gaat de rest van de theorie niet op.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
En als die ook een slet is, maar je kon geen goeie vrouw vinden maar heb wel behoefte. Hetgene waar ik mee zit. En bijna elke man tegenwoordig. Gewoon je hele leven doen alsof er niks aan de hand is. Want dat is echt mannelijk?
Jij hebt echt hulp nodig.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
En als die ook een slet is, maar je kon geen goeie vrouw vinden maar heb wel behoefte. Hetgene waar ik mee zit. En bijna elke man tegenwoordig. Gewoon je hele leven doen alsof er niks aan de hand is. Want dat is echt mannelijk?
Wat als je er pas na het huwelijk achter komt, baas?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet trouwen met een slet dus ja dan gaat de rest van de theorie niet op.
Scheiding.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:23 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Wat als je er pas na het huwelijk achter komt, baas?
Dus je zou toch met een slet trouwen.quote:
Jij hebt echt niks beters te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:24 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Dus je zou toch met een slet trouwen.
Waarom zou ik anders op Fok! zitten?quote:
Ja, help me dan!! Maar die vragen heb ik al 1000keer gesteld en geloof me jullie weten allemaal van niks. Dus is het gewoon zo.quote:
Met wat? Je maakt je druk over wat er zou gebeuren met je dochter en je hebt niet eens een dochter.quote:
Het drie stappen-plan voor totale bevrediging.quote:
Beetje omslachtig, nee ik heb bedacht wat ik met mijn dochter wil, waarom ik uberhaupt iemand op de wereld wil zetten. Kom tot de conclusie dat dit meer kosten dan baten opleverd voor mijn persoonlijke ontplooiing.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wat? Je maakt je druk over wat er zou gebeuren met je dochter en je hebt niet eens een dochter.
Kerel... Wat bezielt jou, waarom zou je uberhaupt een dochter willen hebben..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Beetje omslachtig, nee ik heb bedacht wat ik met mijn dochter wil, waarom ik uberhaupt iemand op de wereld wil zetten. Kom tot de conclusie dat dit meer kosten dan baten opleverd voor mijn persoonlijke ontplooiing.
Meen je dit nou serieus? Natuurlijk is dat zo al die energie en tijd die je kwijt bent komt je eigen ik niet echt ten goede he.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Beetje omslachtig, nee ik heb bedacht wat ik met mijn dochter wil, waarom ik uberhaupt iemand op de wereld wil zetten. Kom tot de conclusie dat dit meer kosten dan baten opleverd voor mijn persoonlijke ontplooiing.
Mijn dochter is gehandicapt, op het begin was dit een teleurstelling maar ik ben er mee gaan leren leven.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Natuurlijk is dat zo al die energie en tijd die je kwijt bent komt je eigen ik niet echt ten goede he.
Ik heb het over überhaupt een kind hebben, jij doet er eigenlijk niet meer toe en je moet veel opofferen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:33 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Mijn dochter is gehandicapt, op het begin was dit een teleurstelling maar ik ben er mee gaan leren leven.
Wat wil je hiermee duidelijk maken?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het over überhaupt een kind hebben, jij doet er eigenlijk niet meer toe en je moet veel opofferen.
Ja en dan heb je altijd nog een tweede kans, met meerdere gezonde dochters is het absoluut. Alleemaal sletjes yeaahquote:Op zondag 19 juni 2011 02:33 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Mijn dochter is gehandicapt, op het begin was dit een teleurstelling maar ik ben er mee gaan leren leven.
Ik wou eigenlijk Abortus laten plegen omdat mijn vrouw niet in staat was voor haar te zorgen, sinds zei aan de Heroïne zat na de bevalling, omdat wij niet genoeg geld hadden om de verzekering te betalen..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja en dan heb je altijd nog een tweede kans, met meerdere gezonde dochters is het absoluut.
Dat een kind krijgen sowieso zwaar is.quote:
Precies, ik geef je groot gelijk.quote:
Oh dus ik mag geen behoefte hebben maar jullie mogen wel incorrect lullen. Wat gaan jullie daar nou een keertje echt tegen doen?quote:
Niks, dit is Fok! weetje nog.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh dus ik mag geen behoefte hebben maar jullie mogen wel incorrect lullen. Wat gaan jullie daar nou een keertje echt tegen doen?
Ik heb de behoefte niet om daar iets aan te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh dus ik mag geen behoefte hebben maar jullie mogen wel incorrect lullen. Wat gaan jullie daar nou een keertje echt tegen doen?
Een dochter hebben is het ergste wat een echte man tegenwoordig kan overkomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:31 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Kerel... Wat bezielt jou, waarom zou je uberhaupt een dochter willen hebben..
Precies, ik geef je 100% gelijk en ik denk er hetzelfde over als jou.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Een dochter hebben is het ergste wat een echte man tegenwoordig kan overkomen.
Of je moet er van houden je dochters op te voeden tot hoeren.
Waarom moeten mannen blij zijn als ze een dochter krijgen terwijl ze tegenwoordig niet zelf meer mogen bepalen wat hun dochter mag doen en wat niet? Ik ben blij met een dochter als ik het recht heb om haar te vermoorden als zij zich misdraagt, eerder niet. Heb je daar begrip voor?
Geen enkel moeder doet tegenwoordig nog een klein beetje moeite om haar dochter tot een deugdzame kuise vrouw te zien opgroeien dus waarom wordt er zo gek gedaan als een man aangeeft geen dochters te willen?
Een serieuze reactie in dit topic das ook nieuw.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:29 schreef Grunge. het volgende:
Trek je zo'n reactie niet aan, TS. Ik vind het niet raar dat zij het op haar vijftiende heeft gedaan en ik vind het niet raar dat jij het op je zeventiende nog niet hebt gedaan. Dat heeft niets met elkaar te maken. Jouw tijd komt heus nog wel, al kan dat wél een tijd gaan duren wanneer je in een negatieve spiraal blijft hangen.
Dit is mijn reactie op de OP, maar ik zie dat het topic een andere wending heeft gekregen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Een serieuze reactie in dit topic das ook nieuw.
Ja een wending die nergens op slaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dit is mijn reactie op de OP, maar ik zie dat het topic een andere wending heeft gekregen.
Op deze manier worden jullie nooit zoquote:Op zondag 19 juni 2011 03:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dit is mijn reactie op de OP, maar ik zie dat het topic een andere wending heeft gekregen.
Het blijft je wel bezig houden he...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef TippieTop het volgende:
Een meisje die op haar 15e (!!!!!!!!!!!) is ontmaagd; met die slettebak kan het nooit goed komen.
Op die leeftijd speelden ze een paar jaar geleden nog met Lego.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Seam het volgende:
Jezus worden jongeren tegenwoordig al onzeker als ze nog maagd zijn op hun 17eVoor een vwo'er was dat vijf jaar terug nog de gemiddelde leeftijd
En meiden worden gemiddeld altijd eerder ontmaagd (+/- 1 jaar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |