krijg je voor dat geld een mooie prositituee erbij die ook je eten komt koken en je savonds komt wassenquote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bovenste link:
- Het appartement bevindt zich in absolute nieuwstaat en is nimmer bewoond.
- De servicekosten bedragen ¤ 461,36 per maand.
Amersfoort kennende moet je er ook nog eens als de kippen bij zijn om je uberhaupt te mogen inschrijven voor deze unieke aanbiedingquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef BertV het volgende:
Ik zie hoe de huur appartementen, waar ik woon, nu op Funda aangeboden worden:
nope, het begin nu akelig leeg te worden in mijn omgeving.quote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Amersfoort kennende moet je er ook nog eens als de kippen bij zijn om je uberhaupt te mogen inschrijven voor deze unieke aanbieding
Dat bedoel ik.... en dan mag je blij zijn dat je er eentje mag kopenquote:
ik zie hier de corporatiewoningen ook langer te koop staan, in die sector wil het ook niet meer, het lijkt erop dat de kopers eerst weer moeten gaan sparen voor 10% eigen geld, net als vroegerquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef BertV het volgende:
[..]
nope, het begin nu akelig leeg te worden in mijn omgeving.
Het lijkt erop alsof de doelgroep (net-niet-kunnen-kopers) het financieel niet kan trekken. Appartementen blok aan de overkant met 12 woningen staan er zeker 5 leeg en in "mijn" blok nu eentje.
Ze gaan dus gedoseerd op Funda...![]()
Ik zit prima en heb geen haast. Ernie is gestopt met werken, dus ons inkomen is verminderd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
BertV gaat dus binnekort ook verhuizen
Of samenwonen met Ernie
Het probleem met die corporatiewoningen is het slechte Russische onderhoud en het feit dat je nog met huurders in 1 gebouw zit. (in ons geval heel erg nette mensen, maar toch...quote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef meth77 het volgende:
[..]
ik zie hier de corporatiewoningen ook langer te koop staan, in die sector wil het ook niet meer, het lijkt erop dat de kopers eerst weer moeten gaan sparen voor 10% eigen geld, net als vroeger
vaak ook nog blokverwarming, hoge servicekosten want een bestaande pot is er niet, en heel soms is er ook sprake van betonrot of asbest, zodat er gelijk al fors gespaard moet wordenquote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zit prima en heb geen haast. Ernie is gestopt met werken, dus ons inkomen is verminderd.
[..]
Het probleem met die corporatiewoningen is het slechte Russische onderhoud en het feit dat je nog met huurders in 1 gebouw zit. (in ons geval heel erg nette mensen, maar toch...)
Verder is de vraagprijs niet laag te noemen.
Appartement moet van binnen helemaal gestript worden + CV + dubbelglas + isolatie + keuken + badkamer. Met de 135.000 vraagprijs ben je er dus niet. Geen blokverwarming (meer), al is het hele buizenstelsel nog in de berging aanwezig.quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef meth77 het volgende:
[..]
vaak ook nog blokverwarming, hoge servicekosten want een bestaande pot is er niet, en heel soms is er ook sprake van betonrot of asbest, zodat er gelijk al fors gespaard moet worden
quote:Op maandag 11 april 2011 06:59 schreef antfukker het volgende:
[..]
Is ze een slet? Aangezien je van sletjes houd
Fucking 460 euro!! Waarom zou je dan kopen? In hele delen van het land huur je daar gewoon de complete woning met tuin voor!!quote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bovenste link:
- Het appartement bevindt zich in absolute nieuwstaat en is nimmer bewoond.
- De servicekosten bedragen ¤ 461,36 per maand.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fucking 460 euro!! Waarom zou je dan kopen? In hele delen van het land huur je daar gewoon de complete woning met tuin voor!!
wat een vreselijk lelijke huttenquote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu heb ik weleens een linkje naar een funda entry geplaatst over een appartement van 450m2 in Amstelveen, eerst vroeg men nog 2,3 miljoen inc 4 parkeerplaatsen en nu 1,5 jaar later staat het nog altijd in de verkoop a 1,698 miljoen maar met 2 parkeerplaatsen.
Enfin, die andere woningen in dat complex zouden al verkocht zijn maar nu staan ze ex die ruime klaar voor de veiling.
http://www.funda.nl/koop/(...)06-a11/omschrijving/
Blijf kijken![]()
Kan nog gekker hoorquote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fucking 460 euro!! Waarom zou je dan kopen? In hele delen van het land huur je daar gewoon de complete woning met tuin voor!!
en terecht, en nu is het een sneeuwbaleffect geworden, welke bank durft nog 100 % aflossingsvrij te financieren zonder terugkoopgarantiequote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mensen willen wel maar de banken hebben de rem erop gegooid.
Oud pand he, dus reservering onderhoud zal ook wel een grote post zijnquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Da's wel inc de stook, wat het hem doen zijn de lift, huismeester en wellicht het sparen voor het saneren van de tank.
Maar wel veel ja, mooie plek dat wel.
Veel oude mensen hoor daar, wat saai
Geen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en terecht, en nu is het een sneeuwbaleffect geworden, welke bank durft nog 100 % aflossingsvrij te financieren zonder terugkoopgarantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |