ik ben drukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef babybel het volgende:
[..]
ik ben zelf buiten fok best verlegen, maar wel een praterop fok ben ik meestal de idioot die de grap niet snapt
Jij was stil. Tenminste, hoe ik jou herinner. Ofja, misschien zat je wel keiveel slap te lullen tegen die buitenlandse meisjes, maar tegen de rest was je stil.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef babybel het volgende:
[..]
ik ben zelf buiten fok best verlegen, maar wel een praterop fok ben ik meestal de idioot die de grap niet snapt
Dat dus eigenlijk.. Alhoewel... die schijnwerpers is niet bewust...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben druklul iedereen de oren van de kop als ik op mn gemak ben en sta het liefste in de schijnwerpers
. Maar met de juiste mensen kan ik ook heerlijk rustig worden en genieten van niksen
maar jij bent dan ook mijn zusjequote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook mijn zusje
ja, mensen moeten gewoon wel van je houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kom altijd uit mn schulp door gewoon maar een willekeurige rok aan te trekken
ik ben op zich ook wel stil, maar zeker als ik even de kat uit de boom kijk omdat ik de mensen nog niet kenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij was stil. Tenminste, hoe ik jou herinner. Ofja, misschien zat je wel keiveel slap te lullen tegen die buitenlandse meisjes, maar tegen de rest was je stil.
Ja, met nieuwe mensen wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef Joysa het volgende:
Ik ben niet verlegen, maar kijk wel graag de kat uit de boom
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kom altijd uit mn schulp door gewoon maar een willekeurige rok aan te trekken
trusten leukiedeukiequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd heel rustig, tot ik met drukke mensen ben, dan doe ik ook keidruk. Oh, en na een paar wijntjes ga ik of mensen slaan of ik duw ze tegen een muur aan. Het 1 is negatief, het andere geil. Totdat ik me de volgende dag realiseer wie het was.
Trusten pgrquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan wel op je semi witte paard he?![]()
Die is leukquote:
Hey Solquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:21 schreef Solique het volgende:
Jemig, sinds wanneer is dat automatisch updaten uitgeschakeld.![]()
Nu zelf maar weer aangezet was er zo aan gewend.
ben jij dat? dan kan je mooi rijdenquote:
dat ben ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben jij dat? dan kan je mooi rijdengoeie houding
en dan zeg je dankjewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |