ik heb een psychose eigenlijk. en ik neem aan dat jullie wel wat verstand ervan hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu minder bang? Omdat een Fok user je iets anders wijsmaakt dan de OP?
Ah, in dat geval: Klopt, er is niets aan de handquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef samantha23 het volgende:
[..]
ik heb een psychose eigenlijk. en ik neem aan dat jullie wel wat verstand ervan hebben
dank jequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef Darklight het volgende:
hij is maar 4km groot, we merken er niks van
Nee, niet sarcastisch hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef samantha23 het volgende:
bedoel je dit sarcastisch? ik ben namelijk erg bang
1: Ja, dat kan (kan wat problemen geven met bellen, internetten & TV, big deal ! )quote:1 - Satellieten zullen wellicht worden vernietigd
2 - De ISS zal geraakt worden
3 - Sommige brokstukken zullen het oppervlak van de aarde bereiken met alle gevolgen van dien.
nee klopt ik moet dit soort dingen niet lezen, maar helaas had ik het al gelezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet sarcastisch hoor. Is het wel verstandig voor jou om dit soort dingen te lezen eigenlijk?
Dat is juist het minst enge & minst gevaarlijke deel van een komeet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef samantha23 het volgende:
ik had het trouwens ook over de staart, dat vond ik het engste gedeelte uit de OP
dank je wel voor je antwoord. dus dat gedeelte is eigenlijk gewoon onzin?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is juist het minst enge & minst gevaarlijke deel van een komeet.![]()
Zo'n staart bestaat voornamelijk uit gas, ijs & wat puin.
Vrijwel niets daarvan kan door de Aardse dampkring heen komen, hooguit zo hier en daar een brokstukje dat misschien het aard oppervlak bereikt en in het meest extreme geval wordt daar iemand door geraakt. (dat is dat persoonlijke drama) that's it. Echt helemaal niets om bang voor te zijn of om van te worden.
Ah, een psychose lijkt me vreselijk om te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef samantha23 het volgende:
[..]
ik heb een psychose eigenlijk. en ik neem aan dat jullie wel wat verstand ervan hebben
De paniek reaktie (zoals in de OP) is nogal overtrokken jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef samantha23 het volgende:
dank je wel voor je antwoord. dus dat gedeelte is eigenlijk gewoon onzin?
fijn dat je dit voor me verduidelijkt
Ik ben bang dat de wereld vergaat dat laat me niet meer los. Het is gelukkig al iets minder, maar het geeft wel erge angstgevoelens.Ik heb over dat 2012 gedoe al heel erg in de put gezeten, maar daar geloof ik gelukkig niet meer in. dat heeft ook een tijd geduurd. paniekaanvallen zijn geen pretje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, een psychose lijkt me vreselijk om te hebben.
Wat doet het bij jou?
Dank je wel ik voel me meteen beter. echt aardig dat jullie de moeite nemen om het te verduidelijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De paniek reaktie (zoals in de OP) is nogal overtrokken ja
Wordt gewoon een mooie lichtshow aan de hemel & "vallende sterren" om allerlei wensen op te doen. Eerder iets moois om mee te maken dus
Dat 2012 verhaal is puur symbolisch van aard. Een nieuw tijdperk. Het is van de zijlijn natuurlijk makkelijk relativeren, maar alles vergaat uiteindelijk een keer. De Aarde gaat echter nog stukken langer mee dan dat jij en ik oud kunnen worden. Geen zorgen daarover.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef samantha23 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de wereld vergaat dat laat me niet meer los. Het is gelukkig al iets minder, maar het geeft wel erge angstgevoelens.Ik heb over dat 2012 gedoe al heel erg in de put gezeten, maar daar geloof ik gelukkig niet meer in. dat heeft ook een tijd geduurd. paniekaanvallen zijn geen pretje.
dank je voor je antwoord. daar was ik inmiddels achter gelukkig, want daardoor dacht ik serieus dat er iets zou gebeuren, nu weet ik dat het spiritueel is. Gelukkig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat 2012 verhaal is puur symbolisch van aard. Een nieuw tijdperk. Het is van de zijlijn natuurlijk makkelijk relativeren, maar alles vergaat uiteindelijk een keer. De Aarde gaat echter nog stukken langer mee dan dat jij en ik oud kunnen worden. Geen zorgen daarover.
hoezo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Loppe het volgende:
De wereld is al om zeep, waar jij je druk om maakt.
Hoewel kometen in de astologie altijd kommer en kwel voorspelden, is het echt een onschuldig natuurverschijnsel..quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef samantha23 het volgende:
[..]
dank je welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoewel kometen in de astologie altijd kommer en kwel voorspelden, is het echt een onschuldig natuurverschijnsel..
Hopelijk lost de schijn zich spoedig op in de werkelijkheid. Sterkte met je psychose
dank je dat vind ik aardig. ik maak me gelukkig niet meer druk, maar dat is wel dankzij jullie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Loppe het volgende:
Sorry, niet gezien dat je aan een psychose leed.
Over die komeet geen zorgen maken, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |