Bron?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef samantha23 het volgende:
waarom zouden ze dan bunkers bouwen in rusland?
Heb het ook ergens gelezen, maar kan het niet terug vinden. Zal wel een roddel zijn in dat geval. Verder is er wel met een bron (moet ik googlen?) rampenvoedselpakketjes ingekocht door FEMA, en dat word ook gelinkt aan deze "komeet".quote:
ook dat is niks om je zorgen over te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb het ook ergens gelezen, maar kan het niet terug vinden. Zal wel een roddel zijn in dat geval. Verder is er wel met een bron (moet ik googlen?) rampenvoedselpakketjes ingekocht door FEMA, en dat word ook gelinkt aan deze "komeet".
als een komeet met een diameter van 20km door de atmosfeer raast en een impact heeft temidden van de US of A dan wens ik die bunkers veel succes tenzij goed en diep in de grond gebouwd.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Nee, maar een paar miljoen mensen, door regering geselecteerd, in bunkers.. He, verrek, Deep Impact.
Ik maak me ook geen zorgen, maar er zijn wel wat feitjes waardoor je achterdochtig kan worden (zoals het weg halen van Elenin van Google Earth). Maar geloof dat dat meer BNW is? :Squote:Op woensdag 6 april 2011 15:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
als een komeet met een diameter van 20km door de atmosfeer raast en een impact heeft temidden van de US of A dan wens ik die bunkers veel succes tenzij goed en diep in de grond gebouwd.
maar alsnog, dont worry.
als we gaan dan gaan we met zijn allen en is de overlevingskans al snel gedaalt tot 1%
Nee, er gebeurd niks ergsquote:
was vriendelijk, zeg alleen dat je dan wel van je laatste momenten moet genietenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:52 schreef samantha23 het volgende:
iets vriendelijker mag wel, maar toch bedankt voor je reactie
Geen idee, ik heb het nog niet meegemaakt dat de Aarde daar doorheen gaatquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef samantha23 het volgende:
maar dat is niks ernstigs? ik ben heel bang namelijk
Paar interessante woordspelingen ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef semexo het volgende:
Tussen 6 en 11 november doorkruist de aarde de baan van de komeet, die daar nog maar net gepasseerd is.
Dat zijn zeker interessante betekenissen van het woordquote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Paar interessante woordspelingen ...
Komeet zou ontdekt zijn door Leonid Elenin ...
Even googlen op Leonid(s) levert op :
The Leonids (/ˈliː.ənɪdz/ LEE-ə-nids) are a prolific meteor shower associated with the comet Tempel-Tuttle. The Leonids get their name from the location of their radiant in the constellation Leo: the meteors appear to radiate from that point in the sky. They tend to peak in November.
ELE : ondertussen al gekend dat dit kan verwijzen naar Extinction Level Event
NIN : wat in het Sumerisch Godin betekent
Mooi uitgelegdquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef Darklight het volgende:
Hij is volgens berekeningen maar 4km groot, dus veel zal er niet gebeuren
Comet Elenin size, distance and scale explained
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread682251/pg1
Wat een prachtige foto .quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef -CRASH- het volgende:
Sterker in de vorm van:
- langere staart door meer afstoting van stof?
[ afbeelding ]
Komeet MC Naught in Januarie 2007.... Die had toen een enorme stofstaart
Maar de zon zat toen nog in z''n minimum.
Ja, een komeet bestaat voor een groot deel uit koolzuursneeuw, heb ik me laten vertellen.. Hoe dichter hij bij de zon komt, hoe groter de staart, die gevormd wordt door de verdampende sneeuw.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:42 schreef samantha23 het volgende:
en de OP hoe denken jullie daarover dan? zou het echt kunnen dat de staart sterker word door de zon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |