nee, hoe hoger de LD hoe verder weg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:47 schreef vosss het volgende:
Ik weet wat 1 LD is en ook hoeveel KM dat is.
Ik was in de veronderstelling dat 90LD in intergalactische termen gewoon gezien wordt als behoorlijk dichtbij.
AU zijn Astronomical Unitsquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef Bastard het volgende:
Is die AU en LD verschillend van elkaar? Ik lees in het plaatje AU afstanden namelijk?
Owww ok. Maar het staartje of een mooie sterrenhemel, verhoogde kans op aarbevingen zit er niet in dus vlgs jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
AU zijn Astronomical Units
1AU = 389.171LD
Naja, dat we door de staart heen zouden komen en dus eventueel een mooie hemel zien met vallende sterren schat ik wel wat op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owww ok. Maar het staartje of een mooie sterrenhemel, verhoogde kans op aarbevingen zit er niet in dus vlgs jou?
quote:The third angel sounded his trumpet, and a great star, blazing like a torch, fell from the sky on a third of the rivers and on the springs of water. The name of the star is Wormwood.
-EDIT-: want punt is al gemaakt door iemand andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef semexo het volgende:
Kunnen satellieten tegen het materiaal van de staart van de komeet met de hoge densiteit als in september plaats gaat vinden? Ik meende dat de kleinste deeltjes al grote beschadigingen kunnen opleveren vanwege de hoge snelheid? En wat te denken van het ISS?
Kunnen de mensen zonder satellieten? Zonder GPS? Communicatie?
Er is een herberekening gemaakt. 28-10-2011 is maya kalender ten einde.quote:
Als die 90 LD klopt absoluut niet. Ik denk overigens dat Nibiru iets anders is wat wel invloed zou kunnen hebben op de aarde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owww ok. Maar het staartje of een mooie sterrenhemel, verhoogde kans op aarbevingen zit er niet in dus vlgs jou?
Even om terug te komen naar je pre-edit punt: 10000 jaar geleden waren we niet zo afhankelijk van techniek. Nu zouden schepen en vliegtuigen iig zwaar verneukt zijn zonder gps.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:07 schreef Romanus het volgende:
[..]
-EDIT-: want punt is al gemaakt door iemand anders
Wat gevaarlijk dicht bij een maya eindtijd berekening zegquote:
iddquote:Op zondag 3 april 2011 07:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat gevaarlijk dicht bij een maya eindtijd berekening zeg
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 09:24 schreef Swiffer het volgende:
We hebben toch ook zo'n magnetisch veld om de aarde heen waardoor o.a zonneflares ook worden afgestoten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |