quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een vol bed.
Met knuffelmeisje erin.
Wat is dit voor hoerentent?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt nog wel aan dr gezeten vrijdag
Wat let je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn zoenmevrouw ligt 110km verderop in bad
de 110km en dat ik morgen naar Essen moet. Ohja, de eigenlijke reden: weet nog niet exact waar ze woont, zoekt zo onhandigquote:
Ik heb d'r nu dan ook niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt nog wel aan dr gezeten vrijdag
jij blij, voor hetzelfde geld was ze ontploft. Was een natte bende gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb d'r nu dan ook niet aangeraakt.
Het is de dorpsslet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 110km en dat ik morgen naar Essen moet. Ohja, de eigenlijke reden: weet nog niet exact waar ze woont, zoekt zo onhandig
Een stortlading geel-grijs-witte smurrie wordt over het weledelsociaalgestoorde FOK!gezelschap heengestrooid. Yuki en Tijn vinden elkaar, in het "schuim der aarde", verzorgd door Samzz en Watertornado.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij blij, voor hetzelfde geld was ze ontploft. Was een natte bende geworden
Zoenmevrouw?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is de dorpsslet?
Essen? Moejjedaardan?
yuki en tijn, dat vind ik zielig voor yukiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een stortlading geel-grijs-witte smurrie wordt over het weledelsociaalgestoorde FOK!gezelschap heengestrooid. Yuki en Tijn vinden elkaar, in het "schuim der aarde", verzorgd door Samzz en Watertornado.
Nou, dat zal me een meet geweest zijn.
Op ieder paardje past een zadeltje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
yuki en tijn, dat vind ik zielig voor yuki
Dat zijn de ergsten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoenmevrouw?Nee, kan t me niet voorstellen gezien haar functie
![]()
Grootste oldtimerbeurs van de wereldPreview toegang
Dus foto's maken zonder dat het 100 imbicielen voor je lens lopen
Ik ken yuki erg goed, tijn een keer gezien, kan t me niet voorstellenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op ieder paardje past een zadeltje.
Yuki aan de GHB en Tijn aan de eiwitshakes. Ik zie het nog wel gebeuren...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken yuki erg goed, tijn een keer gezien, kan t me niet voorstellen
Jawel, dat was voornamelijk op beurzen/evenementenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten!Man, neuk jij nooit via je werk ofzo?
Das wel leuk, is er een Alfa-afdeling?
Laat mij dan aan de paddo's, wordt het helemaal mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yuki aan de GHB en Tijn aan de eiwitshakes. Ik zie het nog wel gebeuren...
Heheheh, ja! Oeh, nog 3,5 week...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat mij dan aan de paddo's, wordt het helemaal mooi
Hahaha mooi man!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, dat was voornamelijk op beurzen/evenementenen dochter van een klant
![]()
Uiteraard is er een Alfa afdeling, helaas niet zo groot als vorig jaar denk ik (maar toen bestonden ze ook 100 jaar, dit jaar is t 125jr Mercedes-Benz)
Ik werkte toen veel in promotie werk, op al die evenementen kliekt het heel erg samen, beetje zoals reisleiding ed. De afgelopen twee jaar wel veel bij klanten gelopen, daar ook wel wat gerommeld, maar dat waren nooit collega's.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha mooi man!
Ik heb het bij studentes gehouden eigenlijk... En wat eromheen gesnuffeld.
Mooi woord, blij dat ik geen pakken (meer) draagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef El_Matador het volgende:
Quoteje van een ander forum, wat vinden jullie van het woord?
Typisch zo'n walgelijk marketingmanagersocioloogstrakpakhoopgelulvanandermansgeld-mannetje.
Echt directe collega's, nee dat ook niet. Man, ik ben...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werkte toen veel in promotie werk, op al die evenementen kliekt het heel erg samen, beetje zoals reisleiding ed. De afgelopen twee jaar wel veel bij klanten gelopen, daar ook wel wat gerommeld, maar dat waren nooit collega's.
Dank je.quote:Mooi woord, blij dat ik geen pakken (meer) draag
Directe collega's bleef ik altijd liever van af, geen zin in nare werk verhoudingen. Daarom ook nooit met directe studiegenoten (op 1 dronken nacht na).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt directe collega's, nee dat ook niet. Man, ik ben...![]()
Verder ben ik wel zo'n stereotyp marketing dude die overal wel een markt en cijfertjes voor vindtquote:[..]
Dank je.Nee, doe ik ook niet gelukkig.
Ik heb een hekel aan julliequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Directe collega's bleef ik altijd liever van af, geen zin in nare werk verhoudingen. Daarom ook nooit met directe studiegenoten (op 1 dronken nacht na).
[..]
Verder ben ik wel zo'n stereotyp marketing dude die overal wel een markt en cijfertjes voor vindt
quote:
Gast, kom OP!? Hoe kan je zo marketen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw probleem, wij hebben cijfertjes, dus je luisterd maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |