Dat is goedkoper dan GHBquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens crap? Je verwart me, Mata. Waarom is dat
Verwarring is een mooie gemoedstoestand, Samzz. Houd je jong.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens crap? Je verwart me, Mata. Waarom is dat
Dat schijn je zelf te kunnen maken, dus dat lijkt me niet.quote:
Verwarring is goed?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verwarring is een mooie gemoedstoestand, Samzz. Houd je jong.
Dat is een hele goeie eigenschapquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verwarring is goed?Ik ben liever niet verward. Nieuwsgierig, dat ben ik wel
Was dat voor of nadat je ze snoepjes gaf?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie eigenschap
Heb ik de kindjes op school ook verteld.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie eigenschap
Heb ik de kindjes op school ook verteld.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je ze snoepjes gaf?
Absoluut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ik heb inderdaad altijd begrepen dat nieuwsgierigheid, wanneer goed benut, een hele goede eigenschap is
Ik ga slapen, trusten
De valkuil waar iedereen toch maar in blijft vallen...allemaal verschillende afdelingen met 1 hoofddoel: klanten binnenhalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat is reclame.
Marketing geeft sturing aan reclame, sales, PR, toch vallen ze er allemaal net niet helemaal onder. Bij marketing doe je onderzoeken en analyses, probeer je voor een product een (het liefst de juiste) markt te vinden en kijk je hoe je jouw product het beste kan presenteren in die markt.
De andere afdelingen mogen dat dan weer uitvoeren. Ieder op hun eigen manier.
waar/hoe/wat kwam jij trouwens op een school om kids over je werk te vertellen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ZO ziek ben ik net nog niet... Bovendien had ik die niet nodig. 6/6 wilde geoloog worden...
Ik heb een topvak, zo lekker beeldend en internationaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar/hoe/wat kwam jij trouwens op een school om kids over je werk te vertellen?
en je hebt best wel een leuk vak, alleen jammer dat de studie mij niks lijkt/leek
Dat ben ik grotendeels met je eens. Een financiele afdeling zou daar nog apart bij kunnen/horen staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De valkuil waar iedereen toch maar in blijft vallen...allemaal verschillende afdelingen met 1 hoofddoel: klanten binnenhalen
Ieder bedrijf moet zich op 2 dingen focussen: verkopen en uitleveren.
Verkopen doe je in een team wat verstand heeft van communicatie, marketing, PR en sales.
Leveren met ontwikkeling, consultancy en support.
Binnen die twee teams heb je dus alleskunners nodig, zo blijf je flexibel en kan je veel efficiėnter werken.
Maargoed...zo denk ik er over maar de meerderheid blijft als tamme schaapjes achter elkaar aanlopen.
Lijkt me gaaf om te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een topvak, zo lekker beeldend en internationaal
Link via een oud-collega die er ook was. Mooi om de olie-industrie een genuanceerder beeld te geven.
Ja klopt, maar dat is juist supermakkelijk. Zeker in Limburg (kolenmijnen, geologie aan het oppervlak).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om te doenOp een leuke eenvoudige manier over je vak praten. Daar wordt je dan iig wel toe gedwongen.
ohja, dat is wel makkelijk uit te leggen ja. In de randstad wordt dat was lastigerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is juist supermakkelijk. Zeker in Limburg (kolenmijnen, geologie aan het oppervlak).
Ook daar kon ik altijd goed uit de voeten (maar die kinderen waren ouder)...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dat is wel makkelijk uit te leggen ja. In de randstad wordt dat was lastigerDie weten niet eens wat kolenmijnen zijn, laat staan dat we ze in NL hebben
Stoel.quote:
Godver ik heb dus tegenover een of andere tijdbom gezeten.quote:
Je hebt nog wel aan dr gezeten vrijdagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver ik heb dus tegenover een of andere tijdbom gezeten.
Volgende keer waarschuw je me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |