Ja, wie weet. Ik weet het ook niet zo goed hoor, maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Niet dat ik het allemaal beter weet hoor, no offense.
Dan ben jij denk ik een persoon die lang met dit soort zaken rond blijft lopen. Misschien is dan eens daten wel een goed idee, je weet maar nooit of je weer geprikkeld wordt.
Als ik nu dag en nacht loop te zeiken hier, mag je zulke dingen tegen mij roepen. Maar we hebben het er nu tien minuten over, voor het eerst. Gun me dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen last van hoor maar denk je dat het helpt als je gaat lopen grienen. Wat veel hier al zeggen ga je zinnen verzetten.
En niet meteen persoonlijk reageren, doe ik ook niet hoor
Het komt goed, zal vast ff duren, maar je komt er wel overheenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Ik weet het ook niet zo goed hoor, maar dat moge duidelijk zijn.
Ok.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Moeilijk om antwoord op te geven zonder zijn privacy op een vervelende manier te schenden. Hou het er maar op dat er problemen waren die groter waren dan ons, snap je? Stond verder los van onze liefde.
Dat is heel, heel duidelijk ja. En dat ga ik ook doen. Ik ben godverdomme veel te leuk en mooi om hier eeuwig onder te lijden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Heel kut hoor meis, maar nu weet je wel dat je door moet he..
Dat sowiesoquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is heel, heel duidelijk ja. En dat ga ik ook doen. Ik ben godverdomme veel te leuk en mooi om hier eeuwig onder te lijden.
Ik ken je niet, maar ik heb niet ht idee dat dat voor jou werkt. Neem je tijd, rustig aan. Jank, word boos, schreeuw, doe wat je niet laten kunt. Maar laat het vooral ook even rusten aan zijn kant..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Thanks all.
Misschien is me een slag in de rondte daten wel een idee ja.
Klopt, maar je kan het maar beter gewoon proberen. Hier filosoferen over wat zou kunnen en wat niet zou kunnen is zinloos. Beter ga je het gewoon doen en ons verblijden met je ervaringenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Ik weet het ook niet zo goed hoor, maar dat moge duidelijk zijn.
Dat slaat nergens opquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En nu heb je heel sterk het gevoel dat die liefde en bijzondere band toch niet geheel wederzijds waren? Dat zou het eerste zijn waar ik aan zou denken.
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is heel, heel duidelijk ja. En dat ga ik ook doen. Ik ben godverdomme veel te leuk en mooi om hier eeuwig onder te lijden.
Dat zekerquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
jullie zijn allebij lelijk ik zou jullie nog voor geen goud doen liever die dikke Jolanda hier onder in beeldquote:
Dat betekent niet dat het niet waar is, het zou alleen het eerste zijn waar ik aan zou denken omdat je je toch even aan de kant gezet voelt. Ben het verder overigens wel met je eens hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op![]()
Natuurlijk kan dat nog steeds wederzijds zijn. Maar je hele leven wachten op iets wat misschien niet zeker is (of de relatie zou kunnen werken) is ook niet eerlijk.
Je kan verliefd zijn op meerdere mensen te gelijk. En als die band en liefde zo sterk is als men denkt dan komen ze vanzelf weer bij elkaar.
Het is alleen kut om te horen en doet vreselijk veel pijn nu.
Ja zowaarquote:
Wat een fijne reactie Tally, dankjewel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op![]()
Natuurlijk kan dat nog steeds wederzijds zijn. Maar je hele leven wachten op iets wat misschien niet zeker is (of de relatie zou kunnen werken) is ook niet eerlijk.
Je kan verliefd zijn op meerdere mensen te gelijk. En als die band en liefde zo sterk is als men denkt dan komen ze vanzelf weer bij elkaar.
Het is alleen kut om te horen en doet vreselijk veel pijn nu.
Dat mag hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik nu dag en nacht loop te zeiken hier, mag je zulke dingen tegen mij roepen. Maar we hebben het er nu tien minuten over, voor het eerst. Gun me dat.
dat is idd ook niet bepaald prettigquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef Tally het volgende:
En probeer het contact of te verbreken of zo min mogelijk. Anders word die wond keer op keer open getrokken. En die pijn blijft. Helaas.
Tell me about itquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is idd ook niet bepaald prettig
Enige manier dat werkt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is idd ook niet bepaald prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |