Keiharde platte ongecompliceerde dampend hete sex!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
neuken tieten kutjes
nu niet meer
Buiten een korte nacht, heb ik een top dagquote:
Ah zonnestraaltjequote:
Hmm weet niet of dat werkt... hangt beetje af hoe diep jou gevoel zit wat betreft verlies van deze man.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Thanks all.
Misschien is me een slag in de rondte daten wel een idee ja.
Ja, sorry hoor dat jij last hebt van mijn grootste nachtmerrie die werkelijkheid is geworden. Godskolere zeg.quote:
Denk je echt dat je je daardoor beter gaat voelen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Thanks all.
Niet dat ik je goed ken, maar dat lijkt me niet iets voor jou om te doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Thanks all.
We zijn al vijf maanden officieel uit elkaar, voelt nog als de dag van gisteren. Zegt wel genoeg, denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm weet niet of dat werkt... hangt beetje af hoe diep jou gevoel zit wat betreft verlies van deze man.
Doe es een beetje begripvol jijquote:
En hoeveel heb je de afgelopen maanden gedaan aan je zinnen verzetten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn al vijf maanden officieel uit elkaar, voelt nog als de dag van gisteren. Zegt wel genoeg, denk ik.
Genoeg hoor, daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En hoeveel heb je de afgelopen maanden gedaan aan je zinnen verzetten?
Dan niet in de rondte gaan daten, want je gaat die kerels vergelijken met die man. En stuk voor stuk maken ze daardoor geen kans, en jij wordt met je neus op de feiten gedrukt hoe geweldig hij dan wel niet was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn al vijf maanden officieel uit elkaar, voelt nog als de dag van gisteren. Zegt wel genoeg, denk ik.
Nee. Eigenlijk niet. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je echt dat je je daardoor beter gaat voelen?
Misschien een stomme vraag, maar als je 3 maanden dolgelukkig met elkaar was, waarom zijn jullie dan uit elkaar gegaan ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
OK. Niet dat ik het allemaal beter weet hoor, no offense.quote:
Ik zou het niet doen. Het klinkt ten eerste niet als iets wat jij zou doen en ik betwijfel of je er gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Nee daar heb ik geen last van hoor maar denk je dat het helpt als je gaat lopen grienen. Wat veel hier al zeggen ga je zinnen verzetten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor dat jij last hebt van mijn grootste nachtmerrie die werkelijkheid is geworden. Godskolere zeg.
Moeilijk om antwoord op te geven zonder zijn privacy op een vervelende manier te schenden. Hou het er maar op dat er problemen waren die groter waren dan ons, snap je? Stond verder los van onze liefde.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar als je 3 maanden dolgelukkig met elkaar was, waarom zijn jullie dan uit elkaar gegaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |