Je hebt nogal wat filmpjes paraat. Komt dat doordat je sociaal niet zo best meekomt en heb je je dan maar deze manier van communiceren aangeleerd?quote:
QFTquote:
Euh, dus dan maar huren en je spaargeld minder waard laten worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Feitelijk heb je dan lucht afgelost en jaren voor niets gewerkt....
Wat is huren toch dom....
Dat is inderdaad een klassiekerquote:
Ik ben het ook niet altijd met zeepsop eens, wel vaak... dat dan weer welquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef HansvD het volgende:
Of een vriend, een kennis, een stel welke ik ken, een straat waar ik laatst was....
O nee, dat zijn teksten van Xeno
ons = 100%+leners.. verbroedering in hetzelfde zinkende schip. Dat zie je vaak....quote:
Hé..... maar die ken ik welquote:
Geen idee. Een verlaagd plafond met led-verlichting. Klinkt als een soort woonwagen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef Whuzz het volgende:
Kopen ftw!
Over kopen gesproken, net de spullen besteld voor mijn verlaagd plafond met led-verlichting. Dat mag niet in een huurhuis he?
Wat heeft mijn ervaring met woekerpolissen te maken met de huizenmarkt? Ik zou me daar druk over maken als ik een beleggingshypotheek of soortgelijk product had. Gelukkig heb ik op tijd ontdekt hoe de financiele maffia te werk gaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:11 schreef Sjabba het volgende:
Xeno vanwege een woekerpolis die hij zelf heeft afgesloten.
De huren stijgen altijd mee met de inflatie... niets mis mee toch? Dat de spaarrente momenteel te laag is, is niet alleen een probleem voor spaarders.... ook pensioenfondsen hebben daar zeer onder te lijden.quote:Ontopic. De huren stijgen weer met de inflatie mee dit jaar. Je spaargeld wordt minder waard. Way-to-go huurders!!
aaaahaha, het groene jaloeziemonster steekt de kop weer eens op. Heb jij uberhaupt verlichting in je kraakpand?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Geen idee. Een verlaagd plafond met led-verlichting. Klinkt als een soort woonwagen.
Nouja, ieder z'n meug.
Het valt mij op dat je mij wel vaker imiteertquote:
Ik weet dat je een beetje tegen me op kijkt. Is aandoenlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je mij wel vaker intimideert
Nou nee, niet bepaald.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
aaaahaha, het groene jaloeziemonster steekt de kop weer eens op.
Uiteraard. Maar ik betaal er niet voor.quote:Heb jij uberhaupt verlichting in je kraakpand?
Tuurlijk mag dat wel je hebt alleen een redelijke kans dat je dit eruit moet slopen wanneer je verhuisd. Maar als het in je koophuis zit kan de nieuwe eigenaar het er zelf uit gaan slopen. Of de toekomstig eigenaar kan het als een reden opvoeren waarom hij flink wat minder biedt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef Whuzz het volgende:
Kopen ftw!
Over kopen gesproken, net de spullen besteld voor mijn verlaagd plafond met led-verlichting. Dat mag niet in een huurhuis he?
Ik hoef niet te betalen. De eigenaar van het pand betaalt, zo hebben we dat afgesproken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef servus_universitas het volgende:
Niet betalen voor het gebruik van energie. Zo kennen we onze pappenheimers weer. Erg typerend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |