Ken je ook een andere psychologische term dan die?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Zo extreem heftig op een filmpje reageren is ook een vorm van cognitieve dissonantie.....
Of een vriend, een kennis, een stel welke ik ken, een straat waar ik laatst was....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:12 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Bij mij in de straat bla bla bla...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef CoolGuy het volgende:
Lijkt me vervelend om zo gefrustreerd te zijn dat je er al ik weet niet hoe lang over bezig bent, en er in al die tijd helemaal niks is verandert.
Gaat het verder goed met je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Whuzz het volgende:
Hey Zuurtje, nog de groeten gehad van Edzard en Ton?
Lol, dan ben jij Robin, hun robotje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
nee geen idee. Bassie en Adriaan?
Naja, jij bent nog steeds niet in staat om in NL een huis te kopen toch? Dus zoveel is er niet verandert (toegegeven: wil dat het geval zijn, dan moeten huizen w.s. gewoon bij een pak waspoeder worden weg gegeven, maar als je dat wel zou kunnen, dán zou je kunnen spreken van een verandering)quote:
Dat heb ik hier de afgelopen 3 jaar al een aantal keer uitgelegd. Je weet hoe de zoekfunctie werkt. Succes!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, jij bent nog steeds niet in staat om in NL een huis te kopen toch? Dus zoveel is er niet verandert (toegegeven: wil dat het geval zijn, dan moeten huizen w.s. gewoon bij een pak waspoeder worden weg gegeven, maar als je dat wel zou kunnen, dán zou je kunnen spreken van een verandering)
Jaja, ik weet het, jij wíl ook zogenaamd helmeaal niet in NL een huis kopen. Maar dan vraag ik me wel af waarom je je zo ontzettend druk maakt over de Nederlandse huizenmarkt.
Exact. In de afgelopen drie jaar. DRIE jaar. En nog steeds maak je je druk voor iets waarvan je zegt dat je het niet eens wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier de afgelopen 3 jaar al een aantal keer uitgelegd. Je weet hoe de zoekfunctie werkt. Succes!
Kun je het voor mij, als nieuwkomer, dan nog 1 keertje doen? Ik heb pas een jaar het genoegen om met je posts geconfronteerd te worden, maar die bestaan vrijwel altijd uit een linkdump of een willekeurige quote uit een psychologieboekje, eigen inbreng is altijd afwezig en enige samenhang met hetgeen je op reageert is vrijwel nooit te ontdekken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier de afgelopen 3 jaar al een aantal keer uitgelegd. Je weet hoe de zoekfunctie werkt. Succes!
Hier kom je niet al te intelligent over hoor ....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef HansvD het volgende:
[..]
[..]
Oud berichtje maar ja, boeie, die documentaire uit 2000 was ook cool.
Jij ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Hier kom je niet al te intelligent over hoor ....
Xeno vanwege een woekerpolis die hij zelf heeft afgesloten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef Basp1 het volgende:
Wat een persoonlijk geneuzel weer allemaal. Mijn korte termijn geheugen laat me ook in de steek ik ben ook wel benieuwd naar de redenen van vastgoed Zeepbel. Is je weblog een beetje winstgevend?
* Bijvlagenzinvol notitie maakt: Voortaan niet te moeilijke vragen stellen aan Censuur.quote:
Mocht je willen, mijn maandlasten dalen op termijn nog veel verder. Zo'n 100% zelfs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Censuur-152 het volgende:
Begrijpen jullie nu dat er nog wel 30% van de prijs af gaat?
Zal vast gebeuren, tegen die tijd heb ik ook al 30% afgelost (lees, gespaard zodat ik HRA heb geniet).quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef Censuur-152 het volgende:
Begrijpen jullie nu dat er nog wel 30% van de prijs af gaat?
Waaron niet dan? Omdat jij het niet wil?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mocht je willen, mijn maandlasten dalen op termijn nog veel verder. Zo'n 100% zelfs.
Feitelijk heb je dan lucht afgelost en jaren voor niets gewerkt....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Zal vast gebeuren, tegen die tijd heb ik ook al 30% afgelost (lees, gespaard zodat ik HRA heb geniet).
Omdat ik mijn woning niet verkoop. Ook niet voor 100.000 boven de WOZ waarde, dus laat staan voor 1,- eronder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef Censuur-152 het volgende:
Waaron niet dan? Omdat jij het niet wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |