De huizenmarkt en het monetaire systeem gaan ons allen aan, en die zouden we best kritischer mogen bekijken. Het blijft een rare zaak dat 80% van de rijkdom op de wereld in handen is van nog geen 20% van de wereldbevolking.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je een Robin Hood bent. Het gaat je om jezelf. JIJ wil er graag beter van worden. Of Jan Janssen die jij niet kent en in een andere stad woont daar ook beter van wordt interesseert je geen moer. Het gaat jou om jezelf.
ja ze staan wel leeg, dat dan weer wel en de volgende huurder is na 5 maand weer vertrokken, ik woon al 6 jaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef Whuzz het volgende:
Psst. Meth. Moet je hier eens kijken. Leg eens uit... waarom zijn die niet in de verkoop? Zie daar jonge! Allemaal vrije sector huurwoningen in Utrecht! Alleen nog steeds niet onder de 700 euro, dat dan weer niet...
Kun je niet opflikkeren naar je blog en daar youtube filmpjes te posten?quote:
Post was on topic, dus ik snap niet wat je probleem is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun je niet opflikkeren naar je blog en daar youtube filmpjes te posten?
leuk filmpjequote:
Dat had ik ook niet verwacht dat je dat zou snappen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Post was on topic, dus ik snap niet wat je probleem is?
Nou als dat commentaar al ontopic genoemd wordt ,zonder verdere onderbouwing zou ik toch zeggen dat het een benedenmaatse post was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uploaded by vastgoedzeepbel on Dec 22, 2008quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef HansvD het volgende:
[..]
Uploaded by vastgoedzeepbel on Dec 22, 2008
Ik verwacht ook niets van jouw... maar om nu andere gebruikers te verzoeken om op te flikkeren is wel een teken van irritatie imoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef CoolGuy het volgende:
Dat had ik ook niet verwacht dat je dat zou snappen.
Dat vonden we allemaal mooi. Maar toen gingen de huizenprijzen opeens omlaag en op dat moment zat u in de puree.... Dat is innovatie..quote:
Ik heb gisteren een documentaire uit 2000 over de Weimarrepubliek gekeken. vreselijk gedateerd natuurlijk, die geschiedenis is inmiddels geheel veranderd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef HansvD het volgende:
[..]
Uploaded by vastgoedzeepbel on Dec 22, 2008
Godzijdank niet. Ah, je gooit het nu over de psychologische boeg. Aangezien Censuur-152 met een filmpje uit 2008 komt, en het nu 2011 is, en dat filmpje al vaker voorbij is gekomen, en hij ook nog eens geen eigen mening bij dat filmpje post, is het niet meer dan een linkdump. Linkdumps dragen niks bij. Dus, als dat de bijdrage is en blijft, dan kan ie dat beter op zijn blog doen, dan hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niets van jouw... maar om nu andere gebruikers te verzoeken om op te flikkeren is wel een teken van irritatie imo
Waarom?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun je niet opflikkeren naar je blog en daar youtube filmpjes te posten?
ja, waarom zou dat nou zijnquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Ah, je gooit het nu over de psychologische boeg. Aangezien Censuur-152 met een filmpje uit 2008 komt, en het nu 2011 is, en dat filmpje al vaker voorbij is gekomen, en hij ook nog eens geen eigen mening bij dat filmpje post, is het niet meer dan een linkdump. Linkdumps dragen niks bij. Dus, als dat de bijdrage is en blijft, dan kan ie dat beter op zijn blog doen, dan hier.
Jij post hier sinds je zelf op de top een huis hebt gekocht, voorheen heb ik je hier nooit gezien. Daar zal je vreemde gedrag ook wel mee te maken hebben neem ik aan?quote:Lol. Ik heb mijn huis gekocht voor een stuk minder dan wat ze er voor vroegen. Huis heeft geloof ik een half jaar te koop gestaan. In mijn straat hebben nog meer huizen te koop gestaan, maar maar allemaal niet langer dan 2 weken. In 1 geval zag ik dat ze het bord 'Te Koop' neerzetten, en de dag erna was er 'Verkocht' overheen geplakt
Dus, ik heb de makelaar gebeld, en gezegd van 'joh, de huizen er omheen worden allemaal zeer snel verkocht, maar hun lukt het niet. Misschien snappen ze nu dat ze teveel vragen?'. Toen hij vroeg of ik dan nog interesse had gaf ik aan dat ik dat wel had, maar wel tegen hetzelfde bod als dat ze eerder hadden afgewezen. Daar gingen ze toen wel mee akkoord.
Ik heb vervolgens alles opnieuw laten schilderen, ik heb een nieuwe keuken laten plaatsen, en de tuinen opnieuw laten aanleggen. Aangezien ik tot die tijd nog thuis woonde heb ik ook de volledige inrichting nieuw gekocht, ik heb de k.k. uit eigen zak betaald en ik heb nog een flink bedrag voor het huis zelf betaald, zodat de hypotheek lager kwam te liggen.
Dus ik heb genoeg geld om leuke dingen te doen, 2x per jaar op vakantie gaan (waarvan a.s. maandag de eerste van dit jaar) en het mooiste is dat ik me nergens zorgen over hoef te maken
De meeste dingen leer je door herhaling, niets mis mee imoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef HansvD het volgende:
Dan kun je net zo goed alle voorgaande topics hier neer donderen.
Dat dus.
Op de top? Welke topquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
[..]
Jij post hier sinds je zelf op de top een huis hebt gekocht, voorheen heb ik je hier nooit gezien. Daar zal je vreemde gedrag ook wel mee te maken hebben neem ik aan?
Op de top van de zeepbel is inderdaad een ruim begrip. Laten we het er op houden dat je kocht op het moment dat er een hoop lucht in de zeepbel zatquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Op de top? Welke topDat kun jij helemaal niet weten of dit 'de top' is. Oh, sorry, ik wist niet dat je je voor deze topics aan moest melden joh
![]()
Vreemde gedrag? Ik denk niet jij de geschikte persoon bent om andere mensen daar op te wijzen
Vind ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De meeste dingen leer je door herhaling, niets mis mee imo
Zo extreem heftig op een filmpje reageren is ook een vorm van cognitieve dissonantie.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Whuzz het volgende:
Filmpje is al tig keer gepost hier. Maar goed, dat is ongeveer hetzelfde niveau als constant op alles cognitieve dissonantie roepen he.
@ Meth: Wat lul je nou slap man? Het ging gewoon om vergelijken van prijzen. Je geeft mij alleen maar méér gelijk door die huizen "doorgangshuizen" te noemen waar jij niet wilt wonen. Des te GROTER is het prijsverschil dus met de WBV huizen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een documentaire uit 2000 over de Weimarrepubliek gekeken. vreselijk gedateerd natuurlijk, die geschiedenis is inmiddels geheel veranderd.
Oud berichtje maar ja, boeie, die documentaire uit 2000 was ook cool.quote:huizenprijzen stijgen 2%
,,De nieuwbouwproductie is nog altijd onvoldoende. Hierdoor blijft de structurele krapte op de woningmarkt jaarlijks toenemen wat de huizenprijzen opstuwt, aldus de Rabo in haar analyse.
Daarnaast is de rente nog altijd ,,ongekend laag''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |