Leerpuntje voor een volgende sollicitatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan tot 12.30u gebeld worden als je bent aangenomen voor de cursus. Anders hoor je niks.. Denk nu van alles; dat mn motivatie te slecht was, ik zelf zei dat ik onzeker was en zo stom was te vergeten dat dat alleen zo is bij voorstellen/soll.gesprekken.. Stom stom maar allemaal achteraf
haha vervelend he.. En na dat telefoontje kon je haar natuurlijk excuus aanbiedenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest ook ooit op een belangrijk telefoontje wachten: belde een vriendin!! Ik was heel kortaf en onvriendelijk toen ik zei dat het ongelegen kwam en ik haar terug zou bellen
krijg dat niet afgeleerd. Eenmaal zenuwachtig en in zo'n setting val ik weer in mn rol van super onzeker, sorry zeggend, timide meisje. Dit klinkt overigens niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leerpuntje voor een volgende sollicitatieEn ach, je hebt het toch maar weer gedaan. Je neemt dat soort ervaringen allemaal mee naar volgende gesprekken
Tijd om daar wat aan te doen danquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
krijg dat niet afgeleerd. Eenmaal zenuwachtig en in zo'n setting val ik weer in mn rol van super onzeker, sorry zeggend, timide meisje. Dit klinkt overigens niet goed![]()
neuh ik moet het kunnen, 3 jaar geleden kon ik t ook. Bepaalde gebeurtenissen in de tussentijd hebben me denk onzeker gemaakt maar wat dat precies is, geen idee. Misschien gewoon nog meer solliciteren en dan word ik hopelijk vanzelf weer wat zekerderquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen danUitzoeken waarom je in die rol terechtkomt en misschien wel wat geld uittrekken om eens een training te doen om dit te verbeteren danwel handreikingen te krijgen om het tegen te gaan?
Ben al weer terug. Binnenkort afspraak voor 2e gesprek. Ging lekker en leuke functie met veel groei mogelijkhedenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ohja, veel suc6 DH vandaag met jouw solli!
tof! Wat goed. Gefeli!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben al weer terug. Binnenkort afspraak voor 2e gesprek. Ging lekker en leuke functie met veel groei mogelijkheden![]()
Nog ff geduld hebben FF
* Den_Haag FF bellen gaat
ik wilde mezelf al een Steertje gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Je lijkt mij wel FF
Niet aan te raden
Lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wilde mezelf al een Steertje geven
Ik vind alle drie de Corr-dames wel prettigquote:
Nog 1m30quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind alle drie de Corr-dames wel prettigmaar stiekem de drumster het leukst
*knuf*quote:
* Den_Haag dan even maar een klein schopje onder uw derrière plantquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*knuf*
En nee, DH, ben nog niet bezig geweest. Weet ook niet zo goed waar ik bang voor ben
En je denkt dat mensen je gaan uitlachen ofzo, wat ik echt denk dat het niet zo is. Of ze je kunnen helpen of niet, ik denk dat ze met bewondering zullen reageren als je hen je situatie uitlegt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het mezelf denk ik niet waard of zo, denk ik
Zoals?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
Werkt doorgaans wat minder goed bij mislukte datesalhoewel, een vriend van me die aan internetdating deed (heeft nu een vriendin) deed dat onder het mom 'ik zie dr toch nooit meer
' dat wel consequent, en kwam derhalve achter dat hij soms wat dingen raar deed op een date zonder dat hij het wist
Hij had nooit een plan klaar waar heen te gaan, meisje moest altijd initiatief nemen, en hij vond alles goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wat jammer, FFTWas dat die van gister of van vorige week?
[..]
Zoals?
oh ja das wel een tikkie irritant ja als dat altijd zo is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij had nooit een plan klaar waar heen te gaan, meisje moest altijd initiatief nemen, en hij vond alles goed
Niet alleen ben jij het waard, maar ook de patienten zijn het waardquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het mezelf denk ik niet waard of zo, denk ik
Hij heeft nu iets met de ex van z'n beste vriendquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja das wel een tikkie irritant ja als dat altijd zo is.
ex is exquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft nu iets met de ex van z'n beste vriend
Alles kan kaput
Mooi zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ben al weer terug. Binnenkort afspraak voor 2e gesprek. Ging lekker en leuke functie met veel groei mogelijkheden![]()
quote:
Dat dus. Gewoon bellen en vragen waarom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik zou ze willen bellen voor de redenen, dan weet je welke punten meer aandacht nodig hebben?
Nope. Daarom weinig info publiekquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
DH weten ze bij je werk dat je solliciteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |