ik wilde mezelf al een Steertje gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Je lijkt mij wel FF
Niet aan te raden
Lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wilde mezelf al een Steertje geven
Ik vind alle drie de Corr-dames wel prettigquote:
Nog 1m30quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind alle drie de Corr-dames wel prettigmaar stiekem de drumster het leukst
*knuf*quote:
* Den_Haag dan even maar een klein schopje onder uw derrière plantquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*knuf*
En nee, DH, ben nog niet bezig geweest. Weet ook niet zo goed waar ik bang voor ben
En je denkt dat mensen je gaan uitlachen ofzo, wat ik echt denk dat het niet zo is. Of ze je kunnen helpen of niet, ik denk dat ze met bewondering zullen reageren als je hen je situatie uitlegt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het mezelf denk ik niet waard of zo, denk ik
Zoals?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
Werkt doorgaans wat minder goed bij mislukte datesalhoewel, een vriend van me die aan internetdating deed (heeft nu een vriendin) deed dat onder het mom 'ik zie dr toch nooit meer
' dat wel consequent, en kwam derhalve achter dat hij soms wat dingen raar deed op een date zonder dat hij het wist
Hij had nooit een plan klaar waar heen te gaan, meisje moest altijd initiatief nemen, en hij vond alles goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wat jammer, FFTWas dat die van gister of van vorige week?
[..]
Zoals?
oh ja das wel een tikkie irritant ja als dat altijd zo is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij had nooit een plan klaar waar heen te gaan, meisje moest altijd initiatief nemen, en hij vond alles goed
Niet alleen ben jij het waard, maar ook de patienten zijn het waardquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het mezelf denk ik niet waard of zo, denk ik
Hij heeft nu iets met de ex van z'n beste vriendquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja das wel een tikkie irritant ja als dat altijd zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |