quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas niet. Had ff een fysiek probleem
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas niet. Had ff een fysiek probleem
proostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
nu weer ven tot het land der levenden dan
[ afbeelding ]
tijd voor een peukie, eigenlijk ook voor een wijntje, maar da doe'k maar nie (ivm de pillo's)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
nu weer ven tot het land der levenden dan
[ afbeelding ]
cool . ga ilijsten nuquote:
klopt ja . heb nog maar even een nieuw jurien forum aangemaakt daar is ook bierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tijd voor een peukie, eigenlijk ook voor een wijntje, maar da doe'k maar nie (ivm de pillo's)
dan kom ik nog effe kijken, het is wel lachen daarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt ja . heb nog maar even een nieuw jurien forum aangemaakt daar is ook bier
Me too! Is die verderfelijke kahaharing al weg trouwens?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan kom ik nog effe kijken, het is wel lachen daar
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Me too! Is die verderfelijke kahaharing al weg trouwens?
Bollie, kan deze ook even in de OP daar:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Me too! Is die verderfelijke kahaharing al weg trouwens?
Bollie, kan deze ook even in de OP daar:
[ afbeelding ]
ja en dan ?quote:
Ohw maar ik kan die kahahapaling makkelijk baas heur!quote:
zal ik haar een hart onder de riem steken danquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw maar ik kan die kahahapaling makkelijk baas heur!
Jij steekt helemaal nergens iets!quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ik haar een hart onder de riem steken dan
en toch zou je er zo van genietenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij steekt helemaal nergens iets!
Hoe?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
en toch zou je er zo van genieten
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Ha, jullie zijn lekker stil! Goedzo, discipelen!
er gebeurde even bij iets bij de burenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
huh?> welke buren en wat ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
er gebeurde even bij iets bij de buren
die in da huis.....quote:
laap lekker lievvvvvquote:
Lol, ach... vooruit, ik zal hem ff quoten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
Mooi zo houden!quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
quote:
ciao manjequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
wat heb je aan ? *trekt zich af*
Hoi C_A, bron van al het kwaad! Kettingzaag aan de wortels van de maatschappij!quote:
Dank uquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi C_A, bron van al het kwaad! Kettingzaag aan de wortels van de maatschappij!
dat had ik ook, was al aan het wachten op de fisio, bel ik hem op zegt ie nee ik kom pas morgen ......quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz ik dacht dat het de 31ste was
maar doe jo maar!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank u
Ik zit al te bedenken wat ik morgen ga twitteren....
Jomanda zwart maken of toch maar Sjerrun
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoi Bol!
ik vraag het maar weer effe hier hoor. Cossen van vanochtend door zitten lezen, maar ik lees geen ene post waarin verteld wordt hoe het volk reageert op de "mysterieuze verdwijning" van Joanna.
Of hebben ze haar gewoon nog niet gemist?
quote:
hier ook nogquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat had ik ook, was al aan het wachten op de fisio, bel ik hem op zegt ie nee ik kom pas morgen ......
Thankx Bol,quote:
eeeeeh, het is nog niet om over naar huis te schrijven, maarja, moet het er maar mee doenquote:
heb je ergens een regel gecopy pasted ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, het is nog niet om over naar huis te schrijven, maarja, moet het er maar mee doen
het was vanmorgen om half 7 of zo dat mo erachter kwam......quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Thankx Bol,die Cos had ik nog niet helemaal gelezen. Ik dacht: ik lees om 9.30 als ze eruit moeten wel ergens dat Jojanka weg is, maar niks over reacties
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je ergens een regel gecopy pasted ofzo
heb vanochtend rond 7.45 even gekeken (moest er toch uit voor de kids hè) en toen zag ik alleen het lege bed van Joanna, de slaapkamer was nog donker en ging er toen vanuit dat de rest nog lag te slapen. Dat die Mo zo vroeg wakker was joh, is normaal ook nooit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was vanmorgen om half 7 of zo dat mo erachter kwam......
ze moest plassenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb vanochtend rond 7.45 even gekeken (moest er toch uit voor de kids hè) en toen zag ik alleen het lege bed van Joanna, de slaapkamer was nog donker en ging er toen vanuit dat de rest nog lag te slapen. Dat die Mo zo vroeg wakker was joh, is normaal ook nooit.
quote:
Niet zo best ik kom alleen een beetje bijlezen en dan een pil en ff slapen denkquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:33 schreef bollokus het volgende:
![]()
jesjeeeeeee!!
![]()
![]()
![]()
hoe is het mmet de rug?
filmpjes van vertrek Joanna en reactie Mo staan hier boven (hoef je geen 10 cossen door te spitten)quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[..]
Niet zo best ik kom alleen een beetje bijlezen en dan een pil en ff slapen denk
balen! succes met bijlezen er is iets gebeurtquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[..]
Niet zo best ik kom alleen een beetje bijlezen en dan een pil en ff slapen denk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
balen! succes met bijlezen er is iets gebeurt
je hebt ook altijd pechquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
oooh, fijn, kan ik weer bellen met de Gemeente. Stelletje onverlaten die hier de straat aan het "renoveren" zijn (het lijkt meer op ruïneren). Vrachtwagen kiept even een hele bak grond over mijn tuinhek (bedoeld voor de soortement bloembakken die ze aan het maken zijn).
Niet zo erg, maar de kraanmachinist die de grond op zijn plaats moet schuiven, zag mijn hek niet, en sjort zo het hele tuinhek omver. Klunzen, prutsers
schiet lekker opquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
oooh, fijn, kan ik weer bellen met de Gemeente. Stelletje onverlaten die hier de straat aan het "renoveren" zijn (het lijkt meer op ruïneren). Vrachtwagen kiept even een hele bak grond over mijn tuinhek (bedoeld voor de soortement bloembakken die ze aan het maken zijn).
Niet zo erg, maar de kraanmachinist die de grond op zijn plaats moet schuiven, zag mijn hek niet, en sjort zo het hele tuinhek omver. Klunzen, prutsers
begint er wel op te lijkenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
schiet lekker op
mensen ik ben er weer vandoor
doei Jesjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
schiet lekker op
mensen ik ben er weer vandoor
het zit je ook niet mee hequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
het gaat goed komen, zegt de gemeente-ambtenaar in kwestie mij zojuist aan de foon, hij komt meteen kijken, alles gaat gemaakt/gerepareerd/vervangen etc. worden. (we zijn verzekerd).quote:
heb je ook gevraagd ion welk jaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het gaat goed komen, zegt de gemeente-ambtenaar in kwestie mij zojuist aan de foon, hij komt meteen kijken, alles gaat gemaakt/gerepareerd/vervangen etc. worden. (we zijn verzekerd).
Ik heb er de slappe lach van gekregenmijn buurman een rolberoerte, die is laaiend.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je ook gevraagd ion welk jaar![]()
ja, tied vur un bakske en un pafke.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, tied vur un bakske en un pafke.
Zo opgelost. Onze tuinhekjesman komt het vrijdag herstellen, rekening mag naar de gemeente. Gaat een duur grapje worden (voor de gemeente dan)![]()
Buurman nog steeds laaiend, denkt niet aan z'n hart, snapt niet dat we straks gratis mooie nieuwe grasmatten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |