quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
wat heb je aan ? *trekt zich af*
Hoi C_A, bron van al het kwaad! Kettingzaag aan de wortels van de maatschappij!quote:
Dank uquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi C_A, bron van al het kwaad! Kettingzaag aan de wortels van de maatschappij!
dat had ik ook, was al aan het wachten op de fisio, bel ik hem op zegt ie nee ik kom pas morgen ......quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz ik dacht dat het de 31ste was
maar doe jo maar!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank u
Ik zit al te bedenken wat ik morgen ga twitteren....
Jomanda zwart maken of toch maar Sjerrun
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoi Bol!
ik vraag het maar weer effe hier hoor. Cossen van vanochtend door zitten lezen, maar ik lees geen ene post waarin verteld wordt hoe het volk reageert op de "mysterieuze verdwijning" van Joanna.
Of hebben ze haar gewoon nog niet gemist?
quote:
hier ook nogquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat had ik ook, was al aan het wachten op de fisio, bel ik hem op zegt ie nee ik kom pas morgen ......
Thankx Bol,quote:
eeeeeh, het is nog niet om over naar huis te schrijven, maarja, moet het er maar mee doenquote:
heb je ergens een regel gecopy pasted ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, het is nog niet om over naar huis te schrijven, maarja, moet het er maar mee doen
het was vanmorgen om half 7 of zo dat mo erachter kwam......quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Thankx Bol,die Cos had ik nog niet helemaal gelezen. Ik dacht: ik lees om 9.30 als ze eruit moeten wel ergens dat Jojanka weg is, maar niks over reacties
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je ergens een regel gecopy pasted ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |