Plaats rust.quote:
Ik heb nergens gezegd dat het slecht was, ik heb alleen gezegd dat het niet de goeie manier is om je conditie optimaal te ontwikkelen of te verbeteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
Nee maitje leg eens uit waarom het slecht voor je is dan
maar leg eens uit waarom het niet de goede manier is danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het slecht was, ik heb alleen gezegd dat het niet de goeie manier is om je conditie optimaal te ontwikkelen of te verbeteren.
Je hart (en longen) moeten wennen aan het ritme van je inspanning. Als jij meteen als een dolle gaat rennen, zul je merken dat alles verzuurd en je dus geen lange inspanning aan kan, en dus langer moet wachten. Het is per definitie dus niet slecht, maar je bouwt er niets mee op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar leg eens uit waarom het niet de goede manier is dan
correctie 5-3quote:
Ik had een voorbeeld van beginnende renners... omg!! Lees dan de post goed door of geef gewoon toe dat je niet bij het rechte eind zit! Alle jezus val in mijn straatje!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef Thaboel het volgende:
Ja oke maar niemand had het hier over beginnende renners...
Dus voortaan niet zo hard schreeuwen heeft je hartje ook niets aan
Nee joh. Dit is gewoon weer een wedstrijdje ver pissen. Jongemannen tegen een jongedame.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Pumatje het volgende:
Onmogelijk, zoo hee.. wat is dit spannend!!!
Anale vernedering....!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef Pumatje het volgende:
6 - 3 kom op jongens, ik wil vernedering!
Ik denk dat het over voetbal gingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh. Dit is gewoon weer een wedstrijdje ver pissen. Jongemannen tegen een jongedame.
Ik denk dat de jongedame gaat winnen.
Maitjes plagen, zoentjes vragen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef Thaboel het volgende:
Ja oke maar niemand had het hier over beginnende renners...
Dus voortaan niet zo hard schreeuwen heeft je hartje ook niets aan
He!!! Da's mijn taak!quote:
dubbel anale kaarsvet vernederingquote:
D'r zit tegenwoordig wel een knuffelmarokkaan in en veel minder negers!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:16 schreef Pumatje het volgende:
ze werken wel die Nederlanders zeg.. jeetje
geen goede afspiegeling van de maatschappij
Nee, over een stel jongens die een meisje in een hoek proberen te lullen. Maar niet echt goed lezen wat ze schrijft en daardoor wat info missen.quote:
In de jaren zeventig hadden we alleen maar Ariers in het teamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
D'r zit tegenwoordig wel een knuffelmarokkaan in en veel minder negers!
quote:
Zit Ali B in de selectie!?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
D'r zit tegenwoordig wel een knuffelmarokkaan in en veel minder negers!
Het maakt geen zak uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik had een voorbeeld van beginnende renners... omg!! Lees dan de post goed door of geef gewoon toe dat je niet bij het rechte eind zit! Alle jezus val in mijn straatje!!
Je kan ook je rijbewijs halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het maakt geen zak uitenige verschil is is dat je je tempo verhoogt op de zelfde afstand
En wat jij bedoelt is heel leuk hoor maar uit eindelijk maakt het echt niets uit.
Liever helemaal stukgaan dan na 1min er weer bijstaan of je nog wel ff verder kan.
Maar je hartje zal altijd harder moeten pompen bij sporten en dat gewenningspuntje van je is heel leuk maar uiteindelijk train je dat ook (blijft een spier he) blijf die grens opzoeken en niet denken oeh ik raak buiten adem ik gooi me tempo ff omlaag. Beter voor duursporten en langere afstanden op steeds hetzelfde tempo blijven lopen.
Maja bloedhekel aan hardlopen dus vd zomer maar weer een racefiets halen
Affelay! Goeie gastquote:
En hier begon de discussie:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het maakt geen zak uitenige verschil is is dat je je tempo verhoogt op de zelfde afstand
En wat jij bedoelt is heel leuk hoor maar uit eindelijk maakt het echt niets uit.
Liever helemaal stukgaan dan na 1min er weer bijstaan of je nog wel ff verder kan.
Maar je hartje zal altijd harder moeten pompen bij sporten en dat gewenningspuntje van je is heel leuk maar uiteindelijk train je dat ook (blijft een spier he) blijf die grens opzoeken en niet denken oeh ik raak buiten adem ik gooi me tempo ff omlaag. Beter voor duursporten en langere afstanden op steeds hetzelfde tempo blijven lopen.
Maja bloedhekel aan hardlopen dus vd zomer maar weer een racefiets halen
En hier heb je einde discussie:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Maitje het volgende:
Rennen totdat je je longen er bijna uitademt is geen conditie opbouwen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je hart (en longen) moeten wennen aan het ritme van je inspanning. Als jij meteen als een dolle gaat rennen, zul je merken dat alles verzuurd en je dus geen lange inspanning aan kan, en dus langer moet wachten. Het is per definitie dus niet slecht, maar je bouwt er niets mee op.
Als jij het gelijkmatig doet dus bijv voor beginners op eigen tempo eerst 1 minuut hardlopen en daarna 1 minuut lopen (snel door wandelen) dan leer je je hart (en dus ook je longen) een ritme en tempo aan. Tempo snel, daarna tot rust komen. Snap je het?
Nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, over een stel jongens die een meisje in een hoek proberen te lullen. Maar niet echt goed lezen wat ze schrijft en daardoor wat info missen.
Operationeel zie ik toch liever het laatste. Wat heb ik aan een militair die zich kapot loopt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef Thaboel het volgende:
Iemand om uit te scheldenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Operationeel zie ik toch liever het laatste. Wat heb ik aan een militair die zich kapot loopt?
Maar de rest niet. Pumatje begreep het gespreks onderwerp gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet. Puma heeft het sinds pagina 1 over de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de rest niet. Pumatje begreep het gespreks onderwerp gewoon niet.
Ging over een opwerk traject voor het verbeteren van de lichamelijke conditie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Operationeel zie ik toch liever het laatste. Wat heb ik aan een militair die zich kapot loopt?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de rest niet. Pumatje begreep het gespreks onderwerp gewoon niet.
Het ging toch over de (on)zin van een suiciderun?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ging over een opwerk traject voor het verbeteren van de lichamelijke conditie.
Niet over operationeel ge-ren in het veld
Dat was ook een van de vereisten om DEF Modje te worden toch?quote:
Om vervolgens om te vallen en niet meer inzetbaar is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Iemand om uit te schelden?
Een pluspuntje is dat je weet dat diegene in ieder geval kan rammen als het nodig is en zichzelf tot het uiterste kan drijven?
Begrijp ik, maar als je bv een tijdslimiet hebt voor een loop dan kun je maar beter jezelf stuk lopen, want anders heb je de norm niet gehaald en kun je vertrekken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens om te valken en niet meer inzetbaar is.
Nee dank je. Dan heb ik liever iemand die bv 30 seconden later aankomt maar nog wel inzetbaar is.
Tuurlijk ren je je naar de klote als je op tijd moet lopen, maar het ging over de beste manier om conditie op te bouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar als je bv een tijdslimiet hebt voor een loop dan kun je maar beter jezelf stuk lopen, want anders heb je de norm niet gehaald en kun je vertrekken.
Heeft overigens verder weinig te maken met het opbouwen van conditie te maken.
Eerste avond 1 biertje tweede avond twee biertjes en zo langzaamaan opbouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk ren je je naar de klote als je op tijd moet lopen, maar het ging over de beste manier om conditie op te bouwen
Dat zeg ik toch ook in mijn laatste zinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk ren je je naar de klote als je op tijd moet lopen, maar het ging over de beste manier om conditie op te bouwen
Dat dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Eerste avond 1 biertje tweede avond twee biertjes en zo langzaamaan opbouwen
in dat geval lullen we langs elkaar heen :p suiciderun is voor een snelle exposieve training. En het momentje. Dat wij dat doen is het eerst SR en daarna op een leuk tempo 400m rennen om daarna weer over te gaan op een explosieve SR en weer dat rondje. Vandaag 2x2 gedaan. Met situps, pushupsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het ging toch over de (on)zin van een suiciderun?
Er zit wel een groot verschil tussen forceren en het kapot lopen waar de jongens over spreken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar als je bv een tijdslimiet hebt voor een loop dan kun je maar beter jezelf stuk lopen, want anders heb je de norm niet gehaald en kun je vertrekken.
Heeft overigens verder weinig te maken met het opbouwen van conditie te maken, maar het jezelf kunnen forceren om zo te lopen is geen slechte karakter eigenschap dacht ik zo.
Comazuipuuhhhhhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Eerste avond 1 biertje tweede avond twee biertjes en zo langzaamaan opbouwen
Verzin dan even een andere naam voor die run. Want de naam geeft aan dat je na afloop kapot bent en niet meer instaat om anders te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
in dat geval lullen we langs elkaar heen :p suiciderun is voor een snelle exposieve training. En het momentje. Dat wij dat doen is het eerst SR en daarna op een leuk tempo 400m rennen om daarna weer over te gaan op een explosieve SR en weer dat rondje. Vandaag 2x2 gedaan. Met situps, pushups
Dat doe je niet met bier. Dat doe je met supermarkt Passoa of Sambuca, goedkope wodka voor iets gevorderden.quote:
Ik werk andersomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doe je niet met bier. Dat doe je met supermarkt Passoa of Sambuca, goedkope wodka voor iets gevorderden.
Trainen, EllaN, trainen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik werk andersom. Ik kan prima sterk drinken, maar geef mij 3 glazen bier en ik lig onder de tafel.
Ook oefenen dan!! Chop chop!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yes ma'am!
ps. jullie quoten mij veels te snel. Mijn ninja-edits zijn zelfs te sloom.
Daar gaat het dus ook totaal niet omquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen forceren en het kapot lopen waar de jongens over spreken.
Maar goed, dat zal mijn KLu mentaliteit wel zijn. Ik heb liever inzetbaar personeel welk voldoet aan de gestelde eisen dan een groep die na elke keer sporten praat over hoe kapot ze wel niet zijn, wat er allemaal pijn doet en hoe ze het de volgende keer nog erger kunnen maken.
Zegt er 1 wat.quote:
Het spijt me maar ik heb de naam niet bedachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verzin dan even een andere naam voor die run. Want de naam geeft aan dat je na afloop kapot bent en niet meer instaat om anders te doen.
Met alleen bier gaat alles prima.quote:
het spijt mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:51 schreef m.k het volgende:
Jesus ik ben ff weg en gelijk een hele vloedgolf met slechte aannamen. Zelden zo'n domme discussie gezien
Ik ben minder dan de helft. Als iemand ook ongeveer zoveel weegt, kunnen we met 2enquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Pumatje het volgende:
weegt hier iemand 120 kg?
Ik heb namelijk nog plek bij DHL voor een pakketje van 120 kg..
heb hem gekocht, maar even geen pakketje dus wil je gratis naar hong kong
this isyour chance
Maar erg suggestief. Een andere naam had al veel van mijn opmerkingen kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik heb de naam niet bedacht
Zie mijn post hier boven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:51 schreef m.k het volgende:
Jesus ik ben ff weg en gelijk een hele vloedgolf met slechte aannamen. Zelden zo'n domme discussie gezien
Anale fase ligt al een tijdje achter hem. Fixatie is juistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Mores het volgende:
[..]
Je hebt wel ineens een anale fixatie zeg, of zit je in de anale fase?
Kunnen we samen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik ben minder dan de helft. Als iemand ook ongeveer zoveel weegt, kunnen we met 2en.
Maitje, wat weeg jij? Misschien kunnen we wel samen gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Pumatje het volgende:
weegt hier iemand 120 kg?
Ik heb namelijk nog plek bij DHL voor een pakketje van 120 kg..
heb hem gekocht, maar even geen pakketje dus wil je gratis naar hong kong
this isyour chance
Te laatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje, wat weeg jij? Misschien kunnen we wel samen gaan?
Het ging helemaal niet over de suiciderun maar over conditie in het algemeen en wat was er overdreven aan mijn post's dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar erg suggestief. Een andere naam had al veel van mijn opmerkingen kunnen voorkomen.
Wat ander taalgebruik in jullie eerdere posts over sporten ook. Wat ik nu begrijp overdrijven jullie dus erg na afloop van het sporten.
Kapot gaan is opbouwend bezig zijn zonder kapot te gaan. Suiciderun idem.
Lotusss? Wil jij de post van EllaN even wissen aub?quote:
Ik bedoel het meer van: na het sporten dat ik dan op de bank lig en moeite heb om een sigaret omhoog te houden. Meer dat vreemde gevoel van 'energieloos' zijn maar toch je heerlijk voelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar erg suggestief. Een andere naam had al veel van mijn opmerkingen kunnen voorkomen.
Wat ander taalgebruik in jullie eerdere posts over sporten ook. Wat ik nu begrijp overdrijven jullie dus erg na afloop van het sporten.
Kapot gaan is opbouwend bezig zijn zonder kapot te gaan. Suiciderun idem.
Vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lotusss? Wil jij de post van EllaN even wissen aub?
Je kan ook gewoon gaan neuken hoor, heeft zij er ook nog wat aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer van: na het sporten dat ik dan op de bank lig en moeite heb om een sigaret omhoog te houden. Meer dat vreemde gevoel van 'energieloos' zijn maar toch je heerlijk voelen
Kijk. Dat begrijp ik!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer van: na het sporten dat ik dan op de bank lig en moeite heb om een sigaret omhoog te houden. Meer dat vreemde gevoel van 'energieloos' zijn maar toch je heerlijk voelen
Vertel mij eens wat over jouw vroegste herinneringen jongeman, terwijl ik mijn sigaar opsteek en bedenkelijk kijk.quote:
Het schijnt zo te zijn dat alcoholisten ook naar de anale fase neigenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Anale fase ligt al een tijdje achter hem. Fixatie is juist.
Wil je erover praten, Puma?
Neen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lotusss? Wil jij de post van EllaN even wissen aub?
59kgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jottum!!quote:
Ik poepte in de Donau .. was jaar of 3 ofzo..poep ging drijven en dreef voorbij alle andere zwemmersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat over jouw vroegste herinneringen jongeman, terwijl ik mijn sigaar opsteek en bedenkelijk kijk.
-edit- grapje, ik bedoelde dat rokers naar de orale fase neigenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Mores het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat alcoholisten ook naar de anale fase neigen
Dan gaat het niet door. Zijn we 14 kilo te zwaar.quote:
Dat had ik vroeger in badquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik poepte in de Donau .. was jaar of 3 ofzo..poep ging drijven en dreef voorbij alle andere zwemmers
Daar heb je het al! Verpest voor het leven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik poepte in de Donau .. was jaar of 3 ofzo..poep ging drijven en dreef voorbij alle andere zwemmers
Damn, moet toch echt weer beginnen met spinning...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
EIN PERSOHN!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ohhhhh je zei POEP *gniffel*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Daarom is hij ook tanker gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daar heb je het al! Verpest voor het leven.
Nee, BBC news. Reageerde op jou. Ik heb gewoon af en toe een infantiel gevoel voor humor.quote:
Oraal, anaal, wat jij lekker vindquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
-edit- grapje, ik bedoelde dat rokers naar de orale fase neigen.
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, BBC news. Reageerde op jou. Ik heb gewoon af en toe een infantiel gevoel voor humor.
Wat heeft dat met poep te maken?quote:
Je hebt duidelijk niet naar de geniale teksten geluisterdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:17 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat heeft dat met poep te maken?![]()
You're on my shitlist
Ik heb het halve nummer geluisterd, maar nee, kan de genialiteit niet ontdekkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet naar de geniale teksten geluisterd
Ik zie het probleem, je hebt geen gevoel voor humor he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb het halve nummer geluisterd, maar nee, kan de genialiteit niet ontdekken
Ik zal het later opnieuw luisteren, zit nu een film te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zie het probleem, je hebt geen gevoel voor humor he?
Die Austin Powers film heb je vast wel eerder gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik zal het later opnieuw luisteren, zit nu een film te kijken
Ik vermoed dat je het toch niks vind (generatie kloof)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik zal het later opnieuw luisteren, zit nu een film te kijken
Austin powers? Anaal bont en blauw deel 3 ben ik aan het kijken ( met Duitse nasynchronisatie )quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die Austin Powers film heb je vast wel eerder gezien.
"Spritz mich voll du Schwein!!"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Austin powers? Anaal bont en blauw deel 3 ben ik aan het kijken ( met Duitse nasynchronisatie )
Dat is een goede docu, worden al die brieven voorgelezen door bekende acteurs, met enorm 'mooie' beelden van de Vietnam oorlog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het toch niks vind (generatie kloof). Dit is wel interessant http://www.militaryphotos(...)Letters-from-Vietnam
quote:
Zijn die oude Tiroler films nog ergens te bekijken?quote:
Vastwel een mafkees die dat op internet heeft gezetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn die oude Tiroler films nog ergens te bekijken?
m.k.?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vastwel een mafkees die dat op internet heeft gezet
quote:
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?p=521154quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn die oude Tiroler films nog ergens te bekijken?
m.k. Maf Kees.quote:
m.k. Aka MafKeesquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:59 schreef Mores het volgende:
[..]
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?p=521154
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
Live uit de Tweede Kamer!
[ afbeelding ]
Wegens prive leven. Ga ik zo even proberenquote:
Slaap lekker!quote:
Als hij eerlijk blijft zou het geen probleem moeten zijn... Maar als hij jullie dingen belooft en wat anders doet zou ik niet voor zo'n leugenaar willen werken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Mei Li Vos stelde net, via twitter, de vraag of Defensie personeel nog wel voor Hillen wil blijven werken.
Zij vroeg net mijn antwoord op haar vraag. Mijn antwoord: nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als hij eerlijk blijft zou het geen probleem moeten zijn... Maar als hij jullie dingen belooft en wat anders doet zou ik niet voor zo'n leugenaar willen werken.
Kamp.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:21 schreef Thaboel het volgende:
Volledig terecht! Maar de bezuinigingen zullen helaas toch door gevoerd gaan worden.
Wie zou jij graag op zijn stoel zien dan?
Nee, een (ex)militair op dIe post kan tunnelvisie krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:42 schreef Thaboel het volgende:
Zou dat geen vereiste moeten zijn op die post?
Hans van Baalen was jarenlang defensiewoordvoerder voor de VVD en die is Reserve Luitenant-kolonel, heb die man nooit betrapt op tunnelvisiequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, een (ex)militair op dIe post kan tunnelvisie krijgen.
Dat heb ik met Hachchi. Maar om haar nu MinDef te maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:48 schreef hoogvlieger het volgende:
En iemand als Han ten Broeke? Ken hem niet echt goed als politicus, maar zijn publicaties over defensieonderwerpen vind ik altijd wel goed om te lezen. Laat ik het zo stellen dat ik in hem iig die affiniteit met defensie zie.
Daarom staat er ook 'kan'quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Hans van Baalen was jarenlang defensiewoordvoerder voor de VVD en die is Reserve Luitenant-kolonel, heb die man nooit betrapt op tunnelvisie
Begrijp ik niet, dat ding was zo klein dat ik em amper kon zien, maar goed hij doet hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:52 schreef Thaboel het volgende:
Mores het is geluktHij was alsnog te groot maar eventjes lief in de GC gevraagt
![]()
@cobra ahaa nee dan snap ik het wel
Wat is zijn militaire geschiedenis dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Hans van Baalen was jarenlang defensiewoordvoerder voor de VVD en die is Reserve Luitenant-kolonel, heb die man nooit betrapt op tunnelvisie
quote:
Aan zijn kraagspiegel te zien zit hij bij de Juridische dienstquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is zijn militaire geschiedenis dan?
Was nog 3pixels te breedquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:54 schreef Mores het volgende:
[..]
Begrijp ik niet, dat ding was zo klein dat ik em amper kon zien, maar goed hij doet het
In zijn eigen cv is niks te vinden. Behalve dat hij reserve Kolonel is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Aan zijn kraagspiegel te zien zit hij bij de Juridische dienst
Volgens mij kan ik ook op pixels verkleinen in paint, maar goed weet ook niet precies hoeveel pixels dat ie nodig heeftquote:
Hij heeft een NAVO medaille voor Bosnië, al weet ik niet wat hij daar heeft gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In zijn eigen cv is niks te vinden. Behalve dat hij reserve Kolonel is.
Het zit dus ik vind het best zo! Super bedankt nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik ook op pixels verkleinen in paint, maar goed weet ook niet precies hoeveel pixels dat ie nodig heeft
Ik gok dat hij als RSD Jurist via IDEA daar is geweest. Ik zou het anders niet weten. Want als reservist kun je anders niet zo snel Kolonel worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Hij heeft een NAVO medaille voor Bosnië, al weet ik niet wat hij daar heeft gedaan.
Dat geeft ook geen extra info.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Mores het volgende:
Had je deze site?
http://www.vvdkamerleden.nl/main4.aspx?site=16&id=21000000000000
Bikkeltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:07 schreef m.k het volgende:
Ik ga maar eens tukken, morgen van 0930 tot zeker 0000 op werk
Ik heb hem een mail gestuurd of hij even wat informatie kan geven over zijn militaire loopbaan.quote:
5 minutenquote:
Nog niet eens uit mijn stoel gekomenquote:
Nee daarom wacht ik nog ff tot ik echt moe benquote:
op je handen en voeten en met je hoofd tussen je benen, kijk eens of je dan nog in slaap komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Als je maar moe genoeg bent kan je in elke houding slapen
Mits totaal naar de klote moet dat zeker lukken! Alleen wakker worden zal minder leuk zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:21 schreef Mores het volgende:
[..]
op je handen en voeten en met je hoofd tussen je benen, kijk eens of je dan nog in slaap komt
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel dat Lightning stiekem gewoon een klein piemeltje heeft??
XKCD is gewoon baas!quote:
Elke dag de nieuwste comics op www.high5.net/comicquote:
Merci!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke dag de nieuwste comics op www.high5.net/comic
IK HAD NOG ZO GEZEGD... GEEN BOMMETJE!!!quote:
Nope alleen het handhaven van het wapenembargo en de no fly zone. Waarbij ze niet gericht mogen vurenquote:
in het grote plaatje wel. Maar 'onze' f-16's niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:10 schreef Pumatje het volgende:
dat weet ik, maar gezien het feit dat de hele missie nu onder navo valt, doen we wel mee aan het bombarderen van stellingen
Er staat in dat een buitenlandse bezettingsmacht niet is toegestaan, over het inzetten van grondtroepen met een ander doel staat er niks in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Thaboel het volgende:
Maar volgens mij staat er nog indat hele verdrag dat grondtroepen niet ingezet mogen worden
Ik vind je avater stom...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope alleen het handhaven van het wapenembargo en de no fly zone. Waarbij ze niet gericht mogen vuren
Uitstekend ja. Mag niet klagenquote:
He, een nieuwe in de SC.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitstekend ja. Mag niet klagen
En voor z'n leeftijd nog best zuinig in verbruik ook.
Neen!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef gerco94 het volgende:
[..]
je gaat nog wel steeds met de trein naar het werk?
Tuurlijk, met de auto in de treinquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef gerco94 het volgende:
[..]
je gaat nog wel steeds met de trein naar het werk?
Evt in juli als we naar Engeland gaan. Lotusss wilt liever met de ferry.quote:
Ik ben afgelopen zomer met de auto op de boot gegaan, ik weet niet wat goedkoper is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Evt in juli als we naar Engeland gaan. Lotusss wilt liever met de ferry.
Met de Eurotunnel kost het ¤77 voor een enkeltje, dus ¤144 retour. Met de ferry moet ik dat nog ff uitzoeken vanaf HvH. Scheelt nl. wel flink in brandstof. HvH of Calais.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer met de auto op de boot gegaan, ik weet niet wat goedkoper is.
Gezien. Thx.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef Mores het volgende:
@Cobra,
ik heb je een bericht gestuurd inzake de militaire loopbaan van Hans van Baalen, kreeg vandaag meteen een reply op mijn mail
Calais is goedkoper, wij zijn ook vanaf Calais naar Dover gegaan, en je zit niet zo lang op de bootquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met de Eurotunnel kost het ¤77 voor een enkeltje, dus ¤144 retour. Met de ferry moet ik dat nog ff uitzoeken vanaf HvH. Scheelt nl. wel flink in brandstof. HvH of Calais.
Nu kan van Baalen helemaal niet meer stuk, zo snel een reply, ik zeg van Baalen voor minister van defensiequote:
Zou goed kunnen hoor, ik heb nog geen echte prijsvergelijking gemaakt. Lotusss wil graag met de Ferry, vind ze leuk. Mij maakt het geen flikker uit. We zijn dan op vakantie en hebben geen haast.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Mores het volgende:
[..]
Calais is goedkoper, wij zijn ook vanaf Calais naar Dover gegaan, en je zit niet zo lang op de boot
Ik kan het straks eens vrgen hoeveel dat met de auto was, mijn broer komt eten en hij heeft de reis geregeld, ik de overnachtingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, ik heb nog geen echte prijsvergelijking gemaakt. Lotusss wil graag met de Ferry, vind ze leuk. Mij maakt het geen flikker uit. We zijn dan op vakantie en hebben geen haast.
Als het goed is kunnen wij blijven slapen bij familie van Lotusss (haar Engelse tak)quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik kan het straks eens vrgen hoeveel dat met de auto was, mijn broer komt eten en hij heeft de reis geregeld, ik de overnachtingen.
Als je goedkope adreseen B&B wilt, ik heb er een heel stel
Dan moet je wel heel erg vroeg vertrekken, want dat haal je niet echt in 1 dag, wij waren rond 0600 vertrokken vanaf Nijmegen en kwamen rond 1800 aan in Brighton, en dan wil je toch echt even rust nemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen wij blijven slapen bij familie van Lotusss (haar Engelse tak)
Ach, we zien welquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg vroeg vertrekken, want dat haal je niet echt in 1 dag, wij waren rond 0600 vertrokken vanaf Nijmegen en kwamen rond 1800 aan in Brighton, en dan wil je toch echt even rust nemen
Kink in de kabel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef AchJa het volgende:
Zo weer terug... (een paar dagen te vroeg).
Ah, niks nieuws dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er heeft iemand/ of iets (hoger niveau) heel hard lopen falen.
Hans Hillen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh jawel, ga gewoon verder met de normale werkzaamheden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Mores het volgende:
Maar nu heb je de rest van de week niets meer te doen ofzo?
Mijn zeer gewaardeerde collega is toch echt niet dood hoor.quote:
Nou euhm welkom terug!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yep, Hillen heeft blijkbaar de ballen niet het intern bekend te maken. Ik heb nog geen memo oid gezien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef AchJa het volgende:
En moet ik nu werkelijkwaar weer op internet lezen dat aankomende vrijdag gecancelled is? En dat een nieuwe datum nog niet bekend is???
Papa kan vrijdag gewoon flexen dus.
Ik ga het niet in het openbaar roepen, maar geloof me dat als ik "falen" zeg dat ik ook echt falen bedoel. Dat is wel genoeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ja.. het is denk ik vervelend.
Mag je zeggen waarom het niet door ging?
Het schiet ook weer lekker op met die vent... Plotseling zie ik weer plannen voorbij komen dat de Kooy dicht gaat... Een paar dagen van huis en je mist van alles.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, Hillen heeft blijkbaar de ballen niet het intern bekend te maken. Ik heb nog geen memo oid gezien.
I understandquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga het niet in het openbaar roepen, maar geloof me dat als ik "falen" zeg dat ik ook echt falen bedoel. Dat is wel genoeg.
Nee, alleen m'n maag draait hier sneller van om.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef AchJa het volgende:
Hier gaat Jan Kaas zijn hart vast sneller van kloppen!
Vind je het niet wat? Geweldig man!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, alleen m'n maag draait hier sneller van om.
Mijn hart wel, als dochter van een zeeman!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef AchJa het volgende:
Hier gaat Jan Kaas zijn hart vast sneller van kloppen!
Ben een keer op pad geweest met de MK3 bij seastate zie ik je nog een keer. Zat zo'n ouwe officier der mariniers op en als bestuurder een vlootbaal. Vlootbaal wilde niet voorwaarts, marinier vond daar wat van. Kortom we gingen... Mijn collega (neger) werd wit onderweg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef jankaas020 het volgende:
Meh, geef mij maar de Indische Oceaan, geen rimpeltje!
En we moesten de volgende dag nog een keer, ging hij heel trots vertellen dat hij niet gegeten had, want dan had hij niets om te kotsen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef jankaas020 het volgende:
Dat is dan wel weer leuk, al die oboema's aan boord!
waarom?quote:
Wat een klont, je moet juist eten.. En blijven eten...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
En we moesten de volgende dag nog een keer, ging hij heel trots vertellen dat hij niet gegeten had, want dan had hij niets om te kotsen....Succes knul!!!
ik wil het weten!quote:
Dat dus, wist hij veel...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat een klont, je moet juist eten.. En blijven eten...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat een klont, je moet juist eten.. En blijven eten...
Dat is inderdaad correct.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef jankaas020 het volgende:
Omdat de meeste mensen ook volgas over hun zuigert gaan van eierenlucht bij een zeetje.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef jankaas020 het volgende:
Omdat de meeste mensen ook volgas over hun zuigert gaan van eierenlucht bij een zeetje.
Of de Oostzee. Ik wist niet dat het daar zo kan spoken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Golf van Biskaje doet het altijd goed met die lekkere lange deining.
De Baltic kan het redelijk tekeer gaan ja. Deze week was het daar zo glad als een spiegel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of de Oostzee. Ik wist niet dat het daar zo kan spoken.
Honderd punten! Hier word je de kamer afgemugd als je iets neerzet wat niet door de baas verstrekt is... Derhalve heb ik ook een 50hz 4/3 tv van het type hotel...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb trouwens deze gekocht onlangs:
BroodjesPizza
Ovenschotels
Hier staat een dikke grote crtquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Honderd punten! Hier word je de kamer afgemugd als je iets neerzet wat niet door de baas verstrekt is... Derhalve heb ik ook een 50hz 4/3 tv van het type hotel...![]()
Gelukkig stond er niets in de regelgeving over een beamer.
Juist!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier staat een dikke grote crt
Hier gaat ie na gebruik weer de kast in, alles om niet bij Paresto te eten.
De duitse bocht met een goed zee-tjequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Golf van Biskaje doet het altijd goed met die lekkere lange deining.
Heb je een kast over? Moet net passen als je wat plankjes los schroeft toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Juist!![]()
Ik heb nog een 106cm plasma achter de hand, maar ja die past niet zo goed in de kast...
Over wat er wel en niet mag in een legering.quote:
De halve schuit zeeziek... Ik als landarbeider zat een beetje droge worst te vreten... Ik heb gelukkig geen last van zee/ luchtziekte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef paintmeester het volgende:
[..]
De duitse bocht met een goed zee-tje![]()
Lekker tostis met majo maken
Hier is het echt niet normaal, met dank aan de KLU, want die bestieren de legering hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over wat er wel en niet mag in een legering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |