Ook als je ze nog aan hebt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik ook. En het is handig op het water, ze blijven volgens mij drijven
Nee, keihard werkenquote:
Zwaai je naar me?quote:
ondersteboven dan wssquote:
Donderdag ook weer in het centrum, 3 lokatiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerdik donderdag middag aan de Zuid-as
Wat doe je voor een werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Donderdag ook weer in het centrum, 3 lokaties
Dan zwaai ik ook niet terugquote:
Business consultancy (retail automatisering)quote:
Ik ben heul niet op Q, dat is een kerelquote:
Aah, retail locaties bezoeken dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Business consultancy (retail automatisering)
Dan laat ik mijn ooglapje ook thuis.quote:
Jep, project van een collega gaat live en ik help hem mee....totaal een winkel of 12 in en rondom A'dam (4 in het centrum)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, retail locaties bezoeken dus?
Ik hoef gelukkig maar naar 1 locatie, welke goed bereikbaar zal zijn. Alleen namen ze de telefoon niet meer op toen ik een parkeerplaats wilde reserveren
succesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jep, project van een collega gaat live en ik help hem mee....totaal een winkel of 12 in en rondom A'dam (4 in het centrum)
Ik geef niet meer over. Maar kan ook nog steeds niet eten vanwege de misselijkheid en maagpijn, we zijn er dus nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo
Nu jij nog, nog steeds ziekjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |