Duhhh.. maar heb je mn nummer nodig voor het geval dat..?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen ratelslang in mn telefoon
En andersom is ook wel belangrijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Duhhh.. maar heb je mn nummer nodig voor het geval dat..?
Owquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Duhhh.. maar heb je mn nummer nodig voor het geval dat..?
Dan ga ik je morgen mijn nummer wel ff pm-en... kan ik die van jou dan ook krijgen???quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik!Om 23.29u gaat voor mij de laatste trein terug.
Klopt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie hebben beide mn nummer inmiddels ook.
Ja hoor, je krijgt zo PM.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ga ik je morgen mijn nummer wel ff pm-en... kan ik die van jou dan ook krijgen???
Ik ook nu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie hebben beide mn nummer inmiddels ook.
tztquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef ToT het volgende:
En mensen: stuur ff je telefoonnummer door naar Bastard, voor het geval dat je een trein gemist hebt, de groep niet kan vinden of wat dan ook.
Same here, maar ik zie er ook echt nog 10 jaar jonger uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef Bastard het volgende:
In mijn hoofd niet ouder dan 24 geworden
Ja en? Jij hebt die van mij toch ook niet?quote:
Oh dan moeten we je dus vasthouden tot 23:30?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik!Om 23.29u gaat voor mij de laatste trein terug.
We kunnen je ophalen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef -Engel- het volgende:
't meetingpoint zal voor mij waarschijnlijk niet station Ede worden... dus
Ik!quote:Ennuh wie blijven er zeker tot 21:00?
Niet nodig. Ik blijf wel hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dan moeten we je dus vasthouden tot 23:30?
Anders brengen we je wel![]()
In plaats van de laatste, kan je ook de eerste trein naar huis nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik blijf wel hoor.
Ik kijk wel uit! Met die karatetrappen van jouquote:Beter dat jullie me voor die tijd naar het station schoppen.
De eerste trein terug gaat om 05.59u. Als het supergezellig is of als ik ietsiepietsie teveel heb gedronken neem ik die, anders wordt het de trein van 23.29u.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In plaats van de laatste, kan je ook de eerste trein naar huis nemen.
Ik hou mn benen binnenboord.quote:Ik kijk wel uit! Met die karatetrappen van jou
Waarom zou je niet met alcohol op in de trein mogen? Wil je hem zelf besturen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
De eerste trein terug gaat om 05.59u. Als het supergezellig is of als ik ietsiepietsie teveel heb gedronken neem ik die, anders wordt het de trein van 23.29u.
Dat scheelt verloren schoenen ook.quote:Ik hou mn benen binnenboord.
Star Trek? Op tv, of gedownload of zo?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met alcohol op in de trein mogen? Wil je hem zelf besturen?
[..]
Dat scheelt verloren schoenen ook.
Ik ga Star Trek kijken en dan slapen. Toedeledokie knuffels!
Ik wil me wel graag in de trein een beetje normaal gedragen en niet in de verkeerde trein stappen of het te vroeg doen zodat ik vóór de trein op de rails pleur.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met alcohol op in de trein mogen? Wil je hem zelf besturen?
Adios en kussiequote:Ik ga Star Trek kijken en dan slapen. Toedeledokie knuffels!
Gedownload op mijn mediaspelerquote:
Dat is me dus serieus een keer overkomen hequote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil me wel graag in de trein een beetje normaal gedragen en niet in de verkeerde trein stappen of het te vroeg doen zodat ik vóór de trein op de rails pleur.
Sommige netwerken zijn zo traag dat je het SMS-je beter kunt uitprinten en zelf langsbrengenquote:Op woensdag 27 april 2011 07:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woon je ver weg zeker dat het smsje er zo lang over doet.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige netwerken zijn zo traag dat je het SMS-je beter kunt uitprinten en zelf langsbrengen
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sommige netwerken zijn zo traag dat je het SMS-je beter kunt uitprinten en zelf langsbrengen
De telefoon lag in de slaapkamer.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woon je ver weg zeker dat het smsje er zo lang over doet.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is me dus serieus een keer overkomen heDat ik tussen de trein en het perron in viel. En ik was niet eens dronken
Drinken doe ik altijd thuis en gek of aanstellen doe ik nooit.quote:Ik zou jou trouwens wel eens mee willen maken als je je door de alcohol niet normaal gedraagtMoet volgens mij heel erg leuk zijn
Was inderdaad even schrikken, maar ik was toen ook 17 en dus snel weer op het perron gekrabbeld. We hebben er nog flink om kunnen lachen.quote:
Hoe kan jij fysiek nu onelegant zijnquote:Drinken doe ik altijd thuis en gek of aanstellen doe ik nooit.
Ben alleen fysiek wat oneleganter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |