Jammer dat ik het nu pas lees.... mexicaans is lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iemand zin om vanavond mee te gaan naar de Mexicaan? All you can eat.
Wel die in Valkenburg, anders moet ik te ver rijden![]()
OT... ik kan zelfs op houtvuur kokenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef truepositive het volgende:
Gewoon zelf wat bouwen, geen probleem. Leer ik ook weer wat nieuwe dingen koken
Tentje slapen = enge beestjes in en op mn slaapzak.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een tent voor 6 personenKunnen we wel een nachtje in doorbrengen met zijn allen denk ik
Zeker als jij een fles van die Hennessy meeneemt. Nooit gehad trouwens, is dat een beetje te lurken dat spul?
Ik zou het echt tof vinden als je komt. Moeten we elkaar wel trakteren he, wordt de 3e keer dat we elkaar zien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
OT... ik kan zelfs op houtvuur kokenmaarja dat gaan we dus niet doen tijdens de meet.... (mocht ik het halen)
klopt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zou het echt tof vinden als je komt. Moeten we elkaar wel trakteren he, wordt de 3e keer dat we elkaar zien.
Des te meer reden om het eens te proberen! Maar wie had het over slapen?quote:Op maandag 4 april 2011 00:07 schreef ToT het volgende:
Ikke nie!Ik slaap zelfs in mijn eigen nest gewoon k*t, laat staan in een tent!
De belofte?quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:47 schreef truepositive het volgende:
Ik zie het met meer en meer genoegen tegemoet.
En ratelslang, als je de belofte waarmaakt, er goed uit ziet, en boeiende verhalen te vertellen hebt ben ik volledig verkocht aka gehypnotiseerd
Van die fles, en de karatelessen, en de restquote:
Ik neem een fles drank meequote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef truepositive het volgende:
[..]
Van die fles, en de karatelessen, en de rest
Ikke welquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een kick om dit topic gezellig te houdenEn beste mensen, hebben we er nog zin in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |