Ede ofzo toch?quote:
Wat heb jij daar voor enge ideeen over?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ ToT en vogeltjesdans: reiki en healing doen we gewoon en desnoods in het toilet..
Ik dacht aan Jomanda met haar healende water-instraling en in een toilet is genoeg water zoals van de pleepot en water uit de kraan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heb jij daar voor enge ideeen over?
Instralen? Ik verwarde het toilet met een heel andere soort straalquote:Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht aan Jomanda met haar healende water-instraling en in een toilet is genoeg water zoals van de pleepot en water uit de kraan.
*zucht*quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Bastard het volgende:
Ede ofzo toch?
Alphen naar Ede is een uurtje rijden voor mij(of ik moet nog iemand meepikken onderweg?)
quote:Over welke locatie in Ede hebben we het trouwens? Het vraagt nogal wat tijd om op elk adres te vragen of Bastard en ToT daar zijn.
Ik ken heel Ede(n) niet maar klinkt goed handig voor de mensen die komen met OVquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
Iemand bekend met Brasserie Holyland ?
Zit vlak bij het NS station & een groot parkeerterrein. Qua locatie redelijk ok dus (als verzamel plaats).
http://maps.google.com/ma(...)002884,0.005804&z=18
Moet jij 318 km reizen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
*zucht*
Ede is 318,68 km²
om Vogeltjesdans even te quoten (uit deel 1):
[..]
Lolzquote:
Volgens mij is al een paar keer gezegd dat we bij het station kunnen afspreken en dat we van daaruit ergens naar toe kunnen gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
*zucht*
Ede is 318,68 km²
om Vogeltjesdans even te quoten (uit deel 1):
[..]
quote:
Ja 'gezellig' in de stationshal staan ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef ToT het volgende:
Volgens mij is al een paar keer gezegd dat we bij het station kunnen afspreken en dat we van daaruit ergens naar toe kunnen gaan.Naar een stukkie natuur of naar een leuke tent als het regent.
Kom jij op de motor joh?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja 'gezellig' in de stationshal staan ...![]()
Loop/Rij ik liever die paar meter naar een Cafe in de buurt.
Heb dan ook zo dicht mogelijk bij het station gezocht, met voldoende parkeerplek.
Voor mij maakt het verder niet uit. Zet m'n motor neer waar ik wil
Yep. Dat wist je nog niet hequote:
Inderdaad. Ik verwacht nu ook een zwarte helm te gaan zien natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Dat wist je nog niet he![]()
& volledig herkenbaar aan m'n avatar
Ik heb al vaak zat met meetings in een stationshal staan wachten hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja 'gezellig' in de stationshal staan ...![]()
Loop/Rij ik liever die paar meter naar een Cafe in de buurt.
Heb dan ook zo dicht mogelijk bij het station gezocht, met voldoende parkeerplek.
Voor mij maakt het verder niet uit. Zet m'n motor neer waar ik wil
en wat wil je daar mee zeggen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef ToT het volgende:
Ik heb al vaak zat met meetings in een stationshal staan wachten hoor!
Wat ik wil zeggen is dat als de tijden maar goed afgesproken worden, dat het echt niet ondraaglijk hoeft te zijn om op een station af te spreken. Maar goed, een andere plek vind ik ook prima hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
en wat wil je daar mee zeggen ?
Ik heb ook al zo vaak onzalig lang op stations gestaan ... is nog geen reden om het te willen !
ohh gelukkig , ik vond het al aso dat 1 persoon zo ver moest reizenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lolz![]()
Nee Ede is iets van 317 km2 groot qua oppervlak, hij hoeft niet zo ver te reizen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:06 schreef Summers het volgende:
ohh gelukkig , ik vond het al aso dat 1 persoon zo ver moest reizen
*proest*quote:
Gewoon letten op schichtig om zich heen kijkende geitenwollensokkentypes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef ToT het volgende:
We moeten wel redelijk herkenbaar zijn waar we gaan afspreken. Misschien is het station dan idd niet echt een goed idee!
Vind ik prima. Zeker voor als iemand vertraging heeft en mss de kans loopt de groep mis te lopen.quote:En misschien is het handig dat 1 persoon (Bastard?) alle mobiele telefoonnummers krijgt en wij die van hem?
Idd niet iets waar je zo overheen kijkt bij een klein station.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef R0N1N het volgende:
Ik val niet te missen. Totaal zwart geklede motormuis op treinstation![]()
Lekker warm in de zon ook dat zwarte pak denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef R0N1N het volgende:
Ik val niet te missen. Totaal zwart geklede motormuis op treinstation![]()
<--- & m'n avatar uiteraard
[ afbeelding ]
edit:
+ m'n grote liefde:
[ afbeelding ]
(windscherm is bij mij zwart)
Lekker warm ja, precies. Maar ik ben dan ook een koukleumquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Bastard het volgende:
Lekker warm in de zon ook dat zwarte pak denk ik
Jij verwacht op 8 mei een hittegolf?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker warm in de zon ook dat zwarte pak denk ik
Nou in een zwart pak bij 20 graden lijkt mij al bloedheet .. hou zelf helemaal niet van beklemmende kleding.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij verwacht op 8 mei een hittegolf?
Ook dat nog ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jij verwacht op 8 mei een hittegolf?
Ehm...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef summer2bird het volgende:
Oke,
Is er nu al een precieze locatie
Datum,
Opkomst,
Tijdstip?
Je snapt dat ik je dan uit pure gezelligheid ga lastig vallen he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:36 schreef Bastard het volgende:
Nummers uitwisselen kan inderdaad wel handig wezen. Wil best mn nummer pm'en aan mensen hoor.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens een reiki smilie gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |