Welk programma? Hoezo gezond? Hoezo een maand? En wat ga je proberen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:05 schreef truepositive het volgende:
Hmm. Eerst een maandje aan het ultragezonde programma dan probeer ik het misschien. Maar nu toch maar een biertje
En wat is dat dan? Je begrijpt dat je me nu niet met vragen kunt laten zitten hequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:14 schreef truepositive het volgende:
Is iets wat ik voor mezelf bedacht heb
Ik ben de opper zweefteef, hence the blue colorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij niet zo van de zweefteverij was!
Je kuur slaat al goed aan zo te lezen! Nu maar weer wat eten hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 06:57 schreef truepositive het volgende:
Zweven kan ook in de letterlijke zin.
Voor mijzelf neem ik in ieder geval als ik kom het een en het ander mee....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef ToT het volgende:
Of kijken we gewoon hoe het allemaal zal gaan?Is wel relaxeter.
Je kunt toch wel wat van dat feest van je moeder meetrekken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor mijzelf neem ik in ieder geval als ik kom het een en het ander mee....
Gezien het tijdstip... zal dat wat fris en een of andere snack zijn.
Maarja ik weet niet eens hoe laat ik 8 mei klaar ben (ik verwacht ergens rond de klok van 20:00 )
Het is geen feest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt toch wel wat van dat feest van je moeder meetrekken?
Of anders organiseren we de meet bij haar. VERRASSING!
Tuurlijk wel, het hele leven is één groot feest !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Nee, een dag&nacht meet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef jogy het volgende:
Maar ok, een overdag-meeting thing dus, ook leuk wat mij betreft. Wat eten/drinken meenemen en gewoon gezellig doen, als het rotweer is dan ergens anders afspreken bij voorkeur met een dak en muren en eventueel verwarming.
Of een kat, die je kan knijpen in het donkerquote:
Tot wij er zijnquote:
Fuckit, ik heb een lampje/radio/telefoonoplader met een zonnepaneeltje én een hendel. In post apocalyptica kan ik nog mijn boekje lezen, radio luisteren als alle stations niet genuked zijn en mijn mobieltje opladen.. Om als wekker te gebruiken omdat het mobiele netwerk er dan vast uitligt maar toch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Of een kat, die je kan knijpen in het donker
Zo een heb ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef truepositive het volgende:
Dat klinkt goed, waar heb je dat ding vandaan gehaald?
Ja, eigenlijk geef je al te veel info weg. Niet doen. Kun je beter geen antwoord geven en/of geen 'verklaring' erbij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
Zeg... straks verklap ik het per ongeluk... ONOESSSSSSSSSSSSSS
Ik heb ook een knijpkat.... hmm... misschien zelfs nog ergens een lantaarntje
Collegaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook![]()
Die hebben ze o.a. bij Bever.
Die ik heb is nog waterdicht ookFreeplay companion.
Afgelopen kerst kon ik 'm op m'n werk kiezen als 'kerstpakket'. Maar ik had 'm net al gekochtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef jogy het volgende:
Collega. Alleen kreeg ik die van mij gratis bij pakken van een soort van super compact alles in één voer die duizend jaar houdbaar is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |